نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
اعتراف آنچلوتی به یک مشکل بزرگ؛ بازیکنان رئال بعد از جام‌جهانی کیفیت نداشتند/ لازم نیست نگران رئال باشید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پاسخ عجیبی به سئوال خبرنگاران در مورد نقل و انتقالات تیمش داد.

رئال مادرید شنبه شب دیداری حساس با سویا، فینالیست لیگ اروپا دارد که کسب نتیجه در آن برای نایب قهرمانی تیم مهم خواهد بود. آنچلوتی در نشست خبری قبل از این دیدار، به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ داد. او در مورد غایبان بازی تیمش گفت: «وینیسیوس، بنزما و آسنسیو بازی نخواهند کرد. زانوی وینیسیوس درد می‌کند و امیدواریم برای بازی آخر او را داشته باشیم.»

وقتی از آنچلوتی در مورد خریدهای جدید باشگاه سؤال شد او به شکل عجیبی پاسخ داد: «برای بهتر شدن تیم، کاری را که باید، انجام می‌دهیم. لازم نیست شما نگران این مسئله باشید.» سرمربی ایتالیایی رئال از دست دادن قهرمانی لیگ را اینطور توصیف کرد: «بعد از ال‌کلاسیکو تمرکزمان را از دست دادیم؛ ۱۲ امتیاز اختلاف خوب نیست. آنها ثبات بیشتری داشتند. بعد از جام جهانی بازیکنان دیگر کیفیت قبل‌شان را نداشتند. این فصل در خط حمله مشکلی نداشتیم. ما بیشترین گل را در لالیگا زده‌ایم. در دفاع مشکل داشتیم. مصدومیت فرلان مندی فصل ما را پیچیده کرد. در عرض چهار فصلی که اینجا بوده‌ام، دو بار لیگ قهرمانان را برده‌ام. اگر به عقب برمی‌گشتیم، همین را قبول می‌کردم.»

او در مورد نیمکت‌نشینی شوامنی در ترکیب رئال نیز توضیح داد: «شوامنی در نیمه اول فصل خیلی خوب بود اما بعد از جام جهانی، سطحش پایین آمد. او بازیکن خیلی مهمی است و در ماه‌های اول، دیدنی بازی می‌کرد.»

آنچلوتی همچنین در مورد ادن ازار، ستاره بلژیکی و همیشه نیمکت نشین رئال مادرید نیز حرف زد: «او قرارداد دارد. اگر راضی نیست، می‌تواند از باشگاه بخواهد که اجازه بدهد او برود. اگر خوشحال است که می‌ماند. این درباره تمام بازیکنان صدق می‌کند.»

این مصاحبه کارلتو را هم بخوانید: طعنه کارلتو به لالیگایی‌ها؛ محکوم کردن کافی نیست خیلی وقت پیش این کار را انجام داده‌ایم/ اینجا انگار داری وارد جنگ می‌شوی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی