بازیکن سرطانی تکلیف قهرمان لیگ را روشن می کند/ زیباترین داستان فصل
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سباستین آلر یک داستان قهرمانانه را در کتاب فوتبال به نام خود ثبت کرده است.

سباستین آلر بازگشت قابل توجهی به میادین داشته است و در راه کمک به بوروسیا دورتموند برای قهرمانی در بوندس لیگا، چندین گل مهم به ثمر رسانده است.

بازیکن ملی پوش ساحل عاج پس از تشخیص سرطان نیم فصل اول را از دست داد اما بازگشت خیره کننده ای به میادین داشت و نقش مهمی در صدرنشینی تیمش ایفا کرد.

ادن ترزیچ سرمربی دورتموند در جریان کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مهم تیمش در هفته آخر بوندس لیگا، به تمجید از آلر پرداخت: «بازگشت آلر زیباترین داستان فصل است. ما افتخار می کنیم و خوشحالیم که او در کنار ما در زمین است. این چیزی نیست که بتوان آن را بدیهی دانست. این اراده، تلاش و انرژی مثبت او بود که او را به اینجا رساند. بازگشت آلر سبک بازی تهاجمی ما را بهتر کرده است. ما بسیار خوشحالیم که او توانسته در هفته های اخیر چنین عملکردی برای ما داشته باشد.  او نشان داده است که می تواند قهرمان این فصل ما باشد.»

هیچ بازیکنی در نیم فصل دوم فصل جاری بوندسلیگا بیشتر از سباستین آلر که ۹ بار موفق به گلزنی شده، گل نزده است. این بازیکن ۲۸ ساله در ۱۸ بازی در بوندسلیگا، ۵ پاس گل نیز به نام خود ثبت کرده است.

تاثیر آلر در بازی هجومی بوروسیا دورتموند قابل توجه بوده است و آنها از ابتدای سال تاکنون ۵۶ گل در بوندسلیگا به ثمر رسانده اند. از زمان بازگشت آلر به میادین، سیاه و زردها تنها یک بازی بوندسلیگا را باخته اند و آنها اکنون تنها یک پیروزی با قهرمانی در بوندسلیگا فاصله دارند.

بوروسیادورتموند شنبه ۶ خرداد در خانه به دیدار ماینتس خواهد رفت و برتری در این دیدار باعث می شود زنبورها بعد از یک دهه قهرمان بوندسلیگا شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی