نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۷
عکس| بازگشت ستاره ایرانی به استقلال؟/ پیام معنادار لژیونر سابق آبی‌ها در اینستاگرام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نادری مدافع سابق استقلال با انتشار پستی در فضای مجازی از جدایی خود از تیم ترکیه‌ای خبر داد.

محمد نادری لژیونر ایرانی تیم آلتای اسپور که شایعه حضور دوباره‌اش در فوتبال ایران و تیم استقلال به گوش می‌رسد پست جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد.

نادری مدافع تیم ترکیه‌ای آلتای اسپور که سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس و استقلال را در کارنامه خود دارد، قراردادش با تیم ترکیه‌ای تمام شده و این بازیکن با انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش از پایان کار با این تیم خبر داده است آن هم در شرایطی که شایعه بازگشت این لژیونر به تیم استقلال در روزهای اخیر قوت گرفته است.

مدافع ایرانی که با پایان قراردادش بازیکن آزاد محسوب می‌شود و باید دید برای آینده خود چه تصمیمی خواهد گرفت. نادری در این پست اینستاگرامی نوشت: «پایان، بسیار به مبارزه خود افتخار می‌کنیم».

عکس| بازگشت ستاره ایرانی به استقلال؟/ پیام معنادار لژیونر سابق آبی‌ها در اینستاگرام

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • بهرام IT ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    این هم اگه بازیکن بود تو اون تیم در و پیت ترکیه نمی رفت،تازه از اون هم عذرش را بخواهند؟؟شما هم چنان اینها را لژیونر میگویید که!!!!!
    • عبود IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
      بازیکن پرسپولیسی از این بهتر نمیشود
  • ناشناس IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    خوب نادری تراکتور بود که رفت استقلال حالا شده استقلالی
  • کیان IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    فوتبال ایران در راس هرم دپارتمان هایش انسانها مفسد حضور دارند تا قطار از ریل خارج شده فوتبال به مسیر درست باز نگردد و انسانها دلسوز و شریفی چون محمد دادکان در راس این حرم قرار نگیرد مطمئن باشید فوتبال ایران به هیچ دستاوردی نخواهد رسید دلیل فساد هم دور بودن ایران از قهرمانی های قاره ای می باشد چون رقابت سالم در فوتبال ما یک رویاست و باشگاه ها با تکیه به بار فنی خود به قهرمانی نمی رسند و داوران و کمیته داوران پیروزی یک تیم خاص را تضمین می کنند و در لیگ امثال به وضوح تاثیر داوران در نتیجه این تیم خاص را به وضوح دیدیم خطای پشت هجده را پنالتی اعلام می کنند و سه امتیاز مفت به این تیم تقدیم می کنند در شهر آورد دقیقه پنج پنالتی واضح را نمی گیرند تا سوگولی خودشان را به طرف برنده شدن هدایت کنند جالب اینکه کارشناسان هم از وجدان بی بهره هستند و تمام خطا های داوران را درست برعکس جلوه می دهند با این بازار آشفته داوری و کارشناسی راه فوتبال ایران به ترکستان ختم می شود فوتبال پاک هم همچون هوای پاک آرزوی دوستداران فوتبال است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی