نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پیش‌بینی‌هایی که درباره لیگ برتر خیلی اشتباه درآمدند!/ از قهرمانی همان همیشگی تا تیم‌هایی که غافلگیرمان کردند
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

در حالی که طبق پیش‌بینی منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد، برخی تیم‌ها و به‌خصوص تیم‌های لندنی با عملکردشان همه را غافلگیر کردند.

هفته پیش از شروع فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر انگلیس، نشریه «میرر» پیش‌بینی کرده بود که باز هم منچسترسیتی عنوان قهرمانی را کسب خواهد کرد، اما برخی پیش‌بینی‌های دیگر بسیار دور از ذهن بودند، از جمله سقوط تیمی با سابقه قهرمانی که لسترسیتی است و جایگاه ۳ تیم بزرگ لندن.

لیگ برتر انگلیس روز یک‌شنبه به پایان می‌رسد و مثل همیشه به غیر از منچسترسیتی همه غافلگیرمان کرده‌اند. این نشریه رتبه‌هایی که پیش‌بینی کرده بود را یادآوری کرده است که در ادامه عملکرد تیم‌های بیگ‌سیکس را می‌خوانیم.

منچسترسیتی (رتبه: اول – پیش‌بینی: اول)

پیش از شروع فصل گفته شد؛ خرید ارلینگ هالند به طور بالقوه نحوه بازی سیتی را متحول کرد، اگرچه دیدگاهی رایج وجود دارد که خرید او بیشتر با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا گره خورده تا افتخارات داخلی. حالا می‌گویند؛ یک نیروی غیرقابل توقف و از قبل مطمئن که ماه آگوست پیش‌بینی قهرمانی را راحت کرد. امید قهرمانی لیگ قهرمانان وجود دارد و به نظر می‌رسد هالند هم ۲ هفته دیگر مقابل اینتر بازی خواهد کرد.

آرسنال (رتبه: دوم – پیش‌بینی: ششم)

پیش از شروع فصل گفته شد؛ خرید گابریل ژسوس و اولکساندر زینچنکو از منچسترسیتی بدون شک تیم میکل آرتتا را بهبود می‌بخشد. انتظار می‌رفت آرسنال برای چهارم شدن تلاش کند اما در نهایت زانو بزند. حالا می‌گویند؛ اضافه شدن‌ها تیم را بهبود بخشید، اما سایر بازیکنان جوان هم گامی رو به جلو برداشتند. در حالی به پایان نزدیک می‌شوند که به جای تلاش برای چهارمی، برای قهرمانی تلاش کردند و شایسته مقام دوم بودند. پتانسیل آن‌ها را دستکم گرفتیم.

منچستریونایتد (رتبه: سوم – پیش‌بینی: پنجم)

پیش از شروع فصل گفته شد؛ بی‌انگیزگی فصل قبل از بین رفته، اما اگر گلزن دیگری به تیم اضافه نشود سخت است که ببینیم جایگاهی مناسب بین تیم‌های بالای جدول به‌دست آورند. این فصل همه‌چیز در مورد مزایا و معایب کریستیانو رونالدو است. حالا می‌گویند؛ رونالدو به نفع تیم رفت و مارکوس رشفورد پس از شروعی تکان‌دهنده به سرعت پیشرفت کرد. کابوس آنفیلد را پشت سر گذاشتن، اما جام قهرمانی اتحادیه را گرفتند. حالا هم برای کشتن امید سه‌گانه سیتی در فینال جام حذفی به میدان می‌روند.

لیورپول (رتبه: پنجم – پیش‌بینی: دوم)

پیش از شروع فصل گفته شد؛ یورگن کلوپ از ماشینی خوب و روغن‌کاری شده بردهای بیشتری را طلب خواهد کرد. جدایی سادیو مانه ضربه سختی است، اما لوئیس دیاس این پتانسیل را دارد جای خالی او را پر کند. آن‌ها سیتی را از نزدیک دنبال خواهند کرد و در لیگ قهرمانان اروپا بالاتر خواهند رفت، اما شانس دومی متحمل به نظر می‌رسد. حالا می‌گویند؛ شروع ناامیدکننده فصل، با وجود بهبود در ۲  ماه گذشته، کارهای زیادی را برای انجام دادن باقی گذاشت. تیم در تابستان دستخوش تغییرات قابل توجهی خواهد بود تا به کورس قهرمانی بازگردند.

تاتنهام (رتبه: هشتم – پیش‌بینی: سوم)

پیش از شروع فصل گفته شد؛ هواداران تاتنهام هیجان دارند و رفتار هیجانی آنتونیو کونته هم نوید شروعی قوی را می‌دهد. در بهار ما را شگفت‌زده خواهند کرد؟ حالا می‌گویند؛ رفتارهای شدید منجر به شروع قوی نشد. در عوض کونته اخراج شد و در فصل بهار هم تاتنهام حتی از قبل هم تیم بدتری به نظر می‌رسد.

چلسی (رتبه: دوازدهم – پیش‌بینی: چهارم)

پیش از شروع فصل گفته شد؛ تابستانی پرهرج و مرج بود که مالکان جدید مستقر شدند. آن‌ها بازیکنان زیادی را تعقیب کردند تا کنار بگذارند یا از آن‌ها استفاده کنند تا معاملات بهتری را ترتیب دهند. توماس توخل به مهاجمی ثابت شده برای به چالش کشیدن تیم‌های بالای جدول لیگ برتر نیاز دارد و نام بزرگی در دسترس نیست. حالا می‌گویند؛ یک فاجعه! توخل پس از درگیری با مالکان باشگاه را ترک کرد و گراهام پاتر وارد شد و با تیمی بیش از نیم میلیارد هزینه دست و پنجه کرد. فرانک لمپارد برای خداحافظی یک دوره واقعاً وحشتناک به عنوان سرمربی موقت آمده است.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    نیوکاسل کجاست؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی