نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
انگیزه استقلالی‌ها برای انتقام بالاست/ کاش برای فینال داور خارجی می‌آوردند/ اگر در دربی قبل داور اشتباه نمی‌کرد، استقلال قهرمان می‌شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم اسبق آبی‌پوشان گفت: تیم ساپینتو مهره‌های تهاجمی خوبی در اختیار دارد و می‌تواند هر دفاعی را به هم بریزد.

هاشم حیدری در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره فینالیست شدن تیم‌های استقلال و پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: به نظرم استقلال مقابل نساجی باز هم یکی دیگر از فوتبال‌های زیبایش را به نمایش گذاشت و توانست ارزش‌هایش را به رخ بکشد و ثابت کند تا چه اندازه می‌تواند در فوتبال این فصل متفاوت ظاهر شود. نساجی خیلی نتوانست در استادیوم آزادی جلوی استقلال مقاومت کند. برای این‌که استقلال از هر طرف و هر راهی برای گل‌زنی اقدام می‌کند.

وی افزود: مشخص است که استقلال راه‌های زیادی برای گل‌زنی دارد و با تاکتیک‌های مختلف به گل می‌رسد. این‌گونه بازی کردن برای یک تیمی که در حال دفاع کردن است می تواند وحشتناک باشد. تیم ساپینتو مهره‌های تهاجمی خوبی در اختیار دارد و می‌تواند هر دفاعی را به هم بریزد.

حیدری درباره بازی فینال جام حذفی نیز گفت: مطمئن هستم که استقلال در فینال هم می‌تواند برنده باشد. البته خیلی خوب شد که پرسپولیس به فینال رسید چراکه قطعا بازیکنان استقلال انگیزه زیادی برای شکست دادن پرسپولیس دارند. بهترین فرصت برای انتقام بازی برگشت لیگ برتر است تا آبی‌پوشان با شکست پرسپولیس هم قهرمان شوند و هم انتقام لیگ را گرفته باشند. شاگردان ساپینتو می‌توانند پرسپولیس را شکست دهند و ابزار این کار را دارند.

مهاجم پیشین آبی‌ها درباره این‌که استقلالی‌ها اعتقاد داشتند باید داور خارجی برای دربی انتخاب شود، تاکید کرد: به نظر من اگر داور خارجی برای این دیدار انتخاب می‌شد بهتر بود. اگر داور خارجی بیاید هیچ حرف و حدیثی باقی نمی‌ماند و حتی اگر اشتباهی هم صورت گیرد کسی به داوری اعتراضی ندارد. اما اگر داور داخلی باشد و اشتباهی به ضرر استقلال شکل بگیرد، باز هم اعتراض‌ها وجود دارد چراکه این اشتباه به ضرر تیمی گرفته شده که در لیگ از اشتباهات داوری ضرر کرده است. هنوز از یاد نبرده‌ایم بازی دربی برگشت چه اتفاقی افتاد. اگر داور آن پنالتی را به سود استقلال می‌گرفت، شرایط بازی عوض می‌شد و استقلال قهرمان لیگ می‌شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۵
  • محمد IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    اکثر داورای ایرانی و خارجی گفتن، پنالتی نبوده؛ ولی استقلالیا هنوز که هنوزه دارن میگن: پرتقال نبید؟!
    • الرا IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
      استقلال عادت داره بیرون از زمین بیشتر تلاش کنه واین اشتباه است اشک ریختن هنگام شکست عرقهای نریخته توی زمین است ...
    • علیرضا IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
      اتفاقا اکثر داوران تاکید داشتند پنالتی بود
    • کیسه کش IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
      اصلا پنالتی خودش ۵۰ ۵۰ هست از کجا معلومه .عین بازی پرسپلیس و کیسه در بازی دیشب psgدرلیگ فرانسه اتفاق افتاد کهباvar هم داور مجاب نشد که پنالتی و ادامه بازی داد.
  • علی.خوزستان IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    ههههه اینارو .... همه یه شکل هستن و طوطی وار حرف همو تکرار میکنن
  • عروس. العین IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    حیدری دیگه ازکجا پیداکردن. خوبیش اینکه خودشو باور میکنه.. باشه یه جام ازمنیریه واستون میخریم بااسنپ براتون میفرستم
  • محمد IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    فرار رو به جلو
  • آریایی IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    اگر، اگر البته اگه گل میزدید قهرمان میشدید، ولی نزدید دیگه این اگرواماها دیگه بسه افای بزرگ،،
  • فخرالدین IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    درست شبیه بازی پرسپلیس با کیسه دیشب درلیگ فرانسه در بازی پاری سن ژرمن اتفاق افتاد کهبازیکنا همه رفتن سر داور واعتراض کرد وداور هم varرو چک کردن آخرش هم کل وی ای آر وباور گفتن پنالتی نبود. حالا کیسه میگه اون پنالتی که نبود رو میگرفتن ما الان قهرمان بودیم.پنالتی خودش ۵۰ ۵۰ هست.
  • عروس. العین. IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    اگر صنعت نفت توتهران میبردن بعد اگه پنالتی گل میشد وپرسپولیس هم گل نمیزد وبازی همون دقیقه پنج تموم میشد ودر این صورت سپاهان. هم باملوان مساوی میشد واونموقع احتمالا کیسه قهرمان میشد.. اخه فسیل پنالتی به قول شما ها دقیقه پنج بوده.نه نود وپنج مطمئن باش امسال خبری ازجام تقدیمی نیست فقط بقول فنونی زاده میتونید از منیریه یه فک بخرین
  • رضا عابدی نژاد IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    از همین حالا باختشون رو گردن داور انداختن، داور خارجی هم بیارن دفعه بعد میگن باید یه داور از یه کهکشان وسیاره دیگه ای بیارید اونو نمیدونیم چه کار کنیم
  • پرسپوليس عشق❤️❤️❤️ IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    خداوکیلی پیش کسوتهای پرسپولیس کجا و کیسه کجا،هنوز دارن میسوزن بابت باختشون،داغ بزرگی بود سخته،توفینال هم می‌بازند،فقط از الان بهانه زمین و داور،،،،،گرفتند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی