نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
ملی پوشان پرسپولیس برای اردوی جدید مشخص شدند/ ستاره هایی که مزد بازی خوبشان را گرفتند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می شود ۷ بازیکن پرسپولیس، در لیست تیم ملی حضور خواهند داشت.

چهارشنبه بازی آخر این فصل فوتبال ایران برگزار خواهد شد و پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت. بعد از آن هم قرار است از ۱۴ خرداد ماه اردوی جدید تیم ملی برای حضور در تورنمنت کافا آغاز شود و ملی پوشان دعوت شده به این اردو باید خودشان را به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند. پرسپولیس یکی از تیم هایی است که طی چند سال گذشته بیشترین نماینده را در تیم ملی داشت و در جام جهانی هم ۴ بازیکن این تیم حضور داشتند.

در آخرین اردوی تیم ملی نفراتی مثل بیرانوند،امیری،سرلک و ترابی حاضر بودند و در دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا هم به میدان رفتند. با توجه به قهرمانی پرسپولیس در این فصل و درخشش ستاره های این تیم در رقابت های لیگ برتر، شنیده می شود چند بازیکن دیگر از پرسپولیس هم قرار است برای اردوی جدید تیم ملی دعوت شوند و پرسپولیس باز هم بیشترین نماینده را در اردوی پیش روی تیم ملی خواهد داشت.

بازیکنانی مثل بیرانوند، ترابی، امیری و سرلک مطابق انتظار و مثل اردوی قبلی دوباره به تیم ملی دعوت خواهند شد. همچنین مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی هم ۳ بازیکنی هستند که قرار است در اردوی جدید تیم ملی دعوت شوند. این ۳ بازیکن در بازی های اخیر پرسپولیس بسیار خوب بازی کردند و امیرقلعه نویی هم تصمیم گرفت مزد زحمات آن ها را با دعوت به تیم ملی بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بابک IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    لطفا بی خود اسماعیلی فرد را در این لیست نگذارید. یکی از بدترین بازیهایش مقابل هوادار بود، چندین توپ ساده را لو داد و شانس آورد گل نخوردن!! امیدوارم در فینال حذفی سوتی ندهد. خیلی امسال افت کرده، بالا پایین زیاد داشته و یحیی باید دنبال یک مدافع قد بلند مطمئن باشد.
  • احسان IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    سرلک چه لابی قوی داره که همه دعوتش میکنن و چند ساله تیم ملیه!! اگر توی باشگاه دیگه ای بود، دعوت میشد؟؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی