نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
حمایت همه جانبه پرسپولیسی‌ها از دیاباته/ شیخ نبود قهرمان نمی‌شدیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طی روزهای گذشته پس از قهرمانی تیم پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر برخی از کارشناسان فوتبالی نسبت به عملکرد شیخ دیاباته و مصدومیت های مکرر او انتقاداتی را مطرح کردند.

شیخ دیاباته مهاجم اسبق تیم استقلال که از ابتدایی فصل بیست و دوم لیگ برتر به پرسپولیس پیوست در رقابت‌های فصل تازه به پایان رسیده در ۹ دیدار به مدت ۳۶۱ دقیقه در ترکیب تیم پرسپولیس به میدان رفت.

بیشترین دقایق حضور او در ۲ مسابقه مقابل صنعت نفت و هوادار بود که به ترتیب ۷۹ و ۷۷ دقیقه در ترکیب سرخپوشان به میدان رفت. اما این بازیکن در طول هفته های این فصل ۳ گل حساس به ارزش ۶ امتیاز هم به ثمر رساند.

دیاباته در دو دیدار مقابل تیم‌های مس کرمان و صنعت نفت آبادان سه بار دروازه حریفان پرسپولیس را باز کرد. پرسپولیس در دیدار مقابل مس کرمان با نتیجه یک بر صفر برنده شد و سه امتیاز مسابقه هفته یازدهم را به خود اختصاص داد. همچنین این مهاجم در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان هر دو گل پیروزی دو بر یک پرسپولیس را به ثمر رساند تا پرسپولیس در دیدار هفته نوزدهم نیز مسابقه را با سه امتیاز شیرین ترک کند.

۶ امتیازی که دیاباته برای پرسپولیس به ارمغان آورد باعث شد تا این تیم در پایان رقابت‌های لیگ برتر با ۶۶ امتیاز بالاتر از سپاهان ۶۵ امتیازی بایستد و قهرمانی سرخپوشان مسجل شود.

حالا و با توجه به تصاویر منتشر شده از تمرینات اخیر پرسپولیس مشخص است که شیخ دیاباته حضوری فعال در جمع مهاجمان تیم خودش داشته و به هیچ عنوان خبری از مصدومیت در او دیده نمی شود.

گروهی از کارشناسان پرسپولیسی درباره دیاباته معتقدند این بازیکن گرچه این بازیکن در فصل قبل کم برای پرسپولیس به میدان رفت اما فوتبالیستی موثر بود که در فینال جام حذفی با توجه به آشنایی اش به فضای بازی دربی می تواند با حضور در ترکیب پرسپولیس نقشی تعیین کننده ایفا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حسین باقری ولامدهی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    یحیی باید باهاش تمدید کنه زنده باد شیخ دیاباته♥️♥️♥️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی