مهمترین خبر در مورد استقلال و پرسپولیس فیک از آب درآمد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد خریداران خارجی تیم استقلال و پرسپولیس فیک از آب درآمدند و خبری از انتقال سهام این دو باشگاه به خارجی‌ها نیست.

به هنگام بازی برگشت استقلال – پرسپولیس در استادیوم آزادی شاهد حضور گروهی چینی در جایگاه وی آی پی بودیم و گفته می‌شد این افراد برای بررسی وضعیت  استقلال به استادیوم آزادی آمده‌اند تا نسبت به خرید سهام باشگاه استقلال اقدام کنند. این خبر پیش‌تر پیرامون تیم پرسپولیس هم وجود داشت. اینکه یک ایرانی مقیم کانادا می‌خواهد با ۱۰۰ میلیون دلار امتیاز تیم پرسپولیس را خریداری و سرمایه گذاری کند. همچنین یک ایرانی مقیم قطر هم خبر داده شد که می‌خواهد برای خرید امتیاز استقلال برنامه‌ریزی کند!

همه این خبرها فیک است. سازمان خصوصی‌سازی حتی موفق نشد بحث واگذاری سهام به بخش خصوصی را به پایان برساند. پیش‌تر ۱۰ درصد از سهام دو باشگاه در اختیار مردم قرار گرفت و قرار  بود تا ۵۱ درصد از سهام باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود اما با وجود اطلاع رسانی سازمان خصوصی سازی  و برگزاری مزایده در این زمینه هیچ کس اقدام به خرید سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا سقف ۵۱ درصد نکرد!

در حالی عنوان می‌شود این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار شده اند که تنها ۱۰ درصد از سهامشان به فرا بورس رفته است و هم چنان ۹۰ درصد از سهام دو باشگاه در اختیار دولت است. جالب اینکه به تازگی و در معرفی دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا وزارت امور اقتصاد و دارایی به عنوان مالک باشگاه استقلال و وزارت ورزش و جوانان به عنوان مالک باشگاه پرسپولیس معرفی شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سرباز IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    طرف نامه درخواست زده برای خرید سهام چند ده میلیون دلاری بعدش نامه روی کاغذ کاهی انگار داده شده تایپیست هایی که سر دادسرا ها با ماشین تایپ های قدیمی نامه تایپ می کنند . یعنی اینقدر این ادعا ها مسخره است حتی خریدارها یک شرکت الکی ثبت شده ندارند که در قالب سربرگ یم شخصیت حقوقی ادعا کنند . مثل اون خریدار محترم پرسپولیس که زمان توی بورس بودن هدایتی با ماشین پراید اسنپ اومده بود که در مزایده فروش پرسپولیس شرکت کنه آخرش هم پاکت خالی تحویل داد . اینقدر کمدی
    • کلنگلیس⛏️💔 IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
      ای سرباز زرنگ ...آفرین به هوشت
  • تاج کبیر IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    یه شرایطی گزاشتن که کسی نتونه نزدیک این دو تیم بشه.اینا نمیخوان این دو تیم خصوصی بشه.
  • الیاس IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    اینهمه دروغ فقط برای رفتن تیم مورد علاقه خودشون به اسیاست.
    • کلنگلیس⛏️💔 IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
      احسنت فقط همینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی