نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
توضیح تکمیلی درباره گنجایش ورزشگاه آزادی برای دربی فینال جام حذفی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر ورزشگاه آزادی گنجایش ظرفیت تماشاگران برای بازی فینال جام حذفی بین دو دیدار استقلال و پرسپولیس را در حدود ۵۰ هزار نفر عنوان کرد.

علیرضا فاضلی در پاسخ به این پرسش که برای فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس ورزشگاه آزادی گنجایش چند هزار تماشاگر را برای این بازی دارد؟ اظهار کرد: با توجه به این که تعدادی از سکوها و زون‌های مختلف از سکوهای تماشاگران در حال بازسازی و سبک‌سازی است، در حال حاضر آزادی در حدود ۵۰ هزار نفر گنجایش تماشاگر دارد که برای فینال جام حذفی پیش‌بینی شده است.

او گفت: این که در روز بازی چیدمان به چه شکلی باشد، کدام سکوها قابل استفاده است و چه تعداد بلیت فروخته شود بستگی به نظر نهادهای تصمیم گیرنده و سازمان لیگ دارد و در این زمینه ما تصمیم‌گیر نیستیم.

فاضلی تصریح کرد: از ۷۲ زون آزادی ۱۸ زون آن در حال بازسازی است و قابل استفاده نیست و مابقی زون‌ها برای حضور تماشاگران به لحاظ سازه‌ای و استقامتی تایید شده‌اند و مشکلی وجود ندارد.

مدیر ورزشگاه آزادی در پایان در پاسخ به این پرسش که برای فروش بلیت این بازی چه زمانی تصمیم گیری می‌شود، تصریح کرد: بلیت فروشی بر عهده‌ی سازمان لیگ است. ورزشگاه آزادی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی موظف است ورزشگاه را از نظر چمن، سکوها، ورودی‌ها و... به بهترین شکل ممکن برای مسابقات جام حذفی آماده و سایر امکانات لازم را برای برگزاری این دیدار فراهم کند که در حال حاضر ورزشگاه از هر لحاظ آماده برای برگزاری این دیدار است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امیر IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    الان باز چندتا استقلالی میگن . من پرسپولیسیم ولی طرفداران استقلال بیشترن . همینکه که برای تایید اعتبارخودتون میگین پرسپولیسی هستین خودش گویای همه چیزه
    • کلنگلیس⛏️💔 IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
      من استقلالی هستم وهمه هم میدونن اما طرفدارای لنگ بیشترن مثل پرایدکه ازبنز توایران بیشتره🏈🏉🏈🏉💙💙💙💙👋😏🙄😁😁
  • فوادپرسپولیسی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    تیتر روزنامه های پنجشنبه*اشتباهات سریالی حسین حسینی وعارف غلامی جام روازاستقلال گرفت. استقلال دربازی فینال ۴تاخورد تاجام ب پرسپولیس برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی