نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
سپهر حیدری
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است پرسپولیس در همان ۹۰ دقیقه کار استقلال را تمام می‌کند و قهرمان جام حذفی خواهد شد.

با سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص تقابل حساس این تیم مقابل استقلال، قهرمانی قرمزها در لیگ برتر و البته حواشی و اتفاقات رخ‌داده پیرامون پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

تا قبل از عید نوروز همه چیز برای پرسپولیس از دست رفته بود. چه اتفاقاتی افتاد که این تیم در پایان فصل عنوان قهرمانی را به‌دست آورد؟
اگر یادت باشد در این مدت خیلی با هم صحبت کردیم. چند نتیجه بد که البته اشتباهات داوری و حواشی مختلفی هم در آن دخیل بودند باعث شد تا پرسپولیس اختلاف امتیازی که با سپاهان و استقلال داشت را از دست بدهد. من همان زمان هم گفتم که پرسپولیس به لیگ برمی‌گردد و هرچه امتیازات نزدیک شود، ترسی که به جان رقبا می‌افتد باعث خواهد شد که آن‌ها امتیاز از دست دهند. صدای پای پرسپولیس باعث ترس رقبا می‌شود و همین موضوع باعث شد تا هم سپاهان و هم استقلال در حساس‌ترین مقطع از فصل امتیاز از دست بدهند. من به قهرمانی ایمان داشتم. حس و حال امسال پرسپولیس دقیقا مشابه سال ۸۷ بود که در بازی آخر موفق شدیم سپاهان را ببریم و قهرمان شویم. اتفاقا قبل از بازی پایانی آن فصل ما ۴ تا به صبا زدیم و امسال هم پرسپولیس در بازی ماقبل پایانی ۴ گل به گل‌گهر زد. پرسپولیس واقعا مستحق قهرمانی بود و دوباره این موضوع ثابت شد. خدای جای حق نشسته و خوشحالم مجموعه پرسپولیس مزد تلاششان را گرفتند. جام گرفتن شایستگی و توانایی می‌خواهد نه حاشیه‌سازی و هوچی‌گری. دوستان با تمام امکاناتی که داشتند و داوری‌هایی که به سودشان بود و هزاران لینک و رابطه‌ای که داشتند، نتوانستند جام بگیرند و جام به تیمی رسید که لیاقت داشت. تا الان می‌گفتند وزیر پرسپولیسی است ولی دیدند حالا اگر این حرف را بزنند، قهرمانی خودشان در سال قبل زیر سوال می‌رود. امسال به سراغ داوری رفتند درحالی که به گفته خیلی از کارشناسان داوری پرسپولیس بیشترین ضرر را کرده است. فرق بین پرسپولیس و این تیم‌ها این است که ما در داخل زمین حرف می‌زنیم ولی این دوستان عادت دارند در بیرون از زمین صحبت کنند. به جای این‌که کل تمرکزشان را روی مسائل غیرفوتبالی و داوری بگذارند، اگر کمی روی فوتبال تمرکز می‌کردند و پرسپولیس را الگوی خودشان قرار می‌دادند، می‌توانستند جام بگیرند.

نکته جالب این بود که سرمربی استقلال گفت پرسپولیس اصلا شایستگی قهرمانی نداشت و به همین دلیل به این تیم تبریک نمی‌گویم.
ما همیشه انتظار داشتیم که اگر مربی خارجی به فوتبال ایران می‌آید، به همه احترام بگذارد، چیزی به فوتبال ما اضافه کند، اگر می‌بازد دنبال بهانه نباشد و مثل خیلی‌ها به زمین و زمان گیر ندهد. من نمی‌دانم دلیل این رفتارها چیست و من خیلی از حرکات و رفتار ساپینتو متعجبم. این رفتار برای بچه‌هاست و اصلا در شأن پرتغال که کشوری صاحب سبک در فوتبال است، نیست. رفتارهای او آن‌قدر وحشتناک و عجیب بود که صدای پیشکسوتان این تیم را هم درآورده و با وجود نتایجی هم کسب کرده هنوز مدیران استقلال قراردادش را تمدید نکردند و به نظر می‌رسد که دچار تردید هستند. به نظر من این موضوع نشان‌دهنده این است که خود استقلالی‌ها هم به او اطمینان زیادی ندارند. رفتارهای سرمربی استقلال درست شبیه بچه‌های زیر ۵ سال است و اصلا حرفه‌ای نیست. با این حال پرسپولیس خیلی بزرگتر از آن است که به تبریک فردی مثل ساپینتو نیاز داشته باشد. در واقع اصلا هیچ پرسپولیسی به او تبریکش فکر هم نمی‌کنند. شما از ابتدای فصل را نگاه کنید می‌بینید که یا درحال درگیری با تیم‌ها و نیمکت‌های دیگر است و یا به داور گیر می‌دهد. انگار از قبل به او گفتند که برای دیده شدن باید این کارها را انجام دهی.

خیلی از بازیکنان استقلال هم در مصاحبه‌هایشان به پرسپولیس تیکه انداختند و مدعی شدند همه چیز به نفع پرسپولیس بود و تیم ما مظلوم واقع شده است.
خب این موضوع که چیز جدیدی نیست و عادت آن‌ها به حساب می‌آید. استقلالی‌ها هر فصل ۸۰ درصد انرژی‌شان را روی داوری و مصاحبه کردن و غر زدن می‌گذارند و ۲۰ درصد هم به فوتبال و کارهای فنی فکر می‌کنند. برای ما که خوب است چون رقیبی داریم که تمام فکر و ذهنش درگیر غر زدن و شلوغ‌کاری است. ما هم می‌آییم و جام می‌گیریم و کیفش را می‌بریم. ۶ قهرمانی در لیگ طی ۷ سال اخیر و دو بار صعود به فینال آسیا دیگر کار وزیر و وکیل و فدراسیون و داور نمی‌تواند باشد و این دوستان باید یاد بگیرند که به پرسپولیس احترام بگذارند. دیگر این مسائل قدیمی شده و با این چیزها نمی‌شود جام گرفت. جام را به شایستگی می‌دهند و نه شلوغ‌کاری.

در مورد داور دربی هم حرف و حدیث زیاد است و استقلالی‌ها به صورت جدی خواهان حضور داور خارجی هستند.
من در طول همه سال‌هایی که بازی کردم، چنین چیزی را ندیدم. این دیگر آخرش است. جالب است اسم داور را هم می‌آورند. شاید اگر رویشان می‌شد می‌گفتند داور باید پرچم تیم ما را دست بگیرد و یا لباس آبی هم بپوشد. مشکل از مدیریت فوتبال ما است که اجازه می‌دهد هر کسی در مورد داوری نظر بدهد. برای ما اصلا فرقی نمی‌کند داور چه کسی باشد و یا ملیتش چه باشد. حتی اگر از کادرفنی خودشان هم داور بگذارند، باز هم پرسپولیس قهرمان می‌شود چون تمرکزش روی جام گرفتن است و هرطور شده این جام را می‌خواهد.

فینال جام حذفی را چطور می‌بینی؟
خب این بازی شرایطش فرق می‌کند و فینال است. جای هیچ اشتباهی وجود ندارد و باید پرسپولیس با همه تمرکزش وارد زمین شود. چه به لحاظ فنی و کیفیت تیمی و چه به لحاظ تجربه پرسپولیس یک سر و گردن از استقلال بالاتر است و اگر همه‌چیز فوتبالی پیش برود، قطعا پرسپولیس قهرمان خواهد شد و دومین جام هم به ویترین پرسپولیس اضافه می‌شود. من شک ندارم پرسپولیس برنده این بازی خواهد شد و به دلم هم افتاده که عیسی آل‌کثیر باز هم در دربی گل‌زنی خواهد کرد. البته پیش‌بینی من برد با اختلاف دو گل است.

با توجه به حضور بیرانوند درون دروازه، خیلی‌ها معتقدند اگر بازی به ضربات پنالتی کشیده شود این تیم قطعا بازی را خواهد برد. نظر تو در این رابطه چیست؟
من اصلا فکر نمی‌کنم کار به پنالتی برسد و به نظرم در همان ۹۰ دقیقه پرسپولیس بازی را خواهد برد. با این حال اگر یک‌درصد هم بازی به پنالتی رفت، علیرضا که یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال ایران است؛ تبحر خاصی در پنالتی گرفتن دارد و به قول معروف استاد است. اصلا حضور بیرانوند درون دروازه باعث افت روحیه بازیکنان استقلال خواهد شد و این موضوع خیلی به ما کمک می‌کند.

شایعاتی در مورد رفتن یحیی هم به گوش می‌رسد. نظرت در این خصوص چیست؟
یحیی گل‌محمدی واقعا بهتر از این نمی‌توانست کار کند. به نظرم فوق‌العاده بوده و رزومه پرباری در پرسپولیس دارد. با همه مشکلات و سختی‌هایی که بوده و با همه حواشی که برای او و تیمش ساختند، بدون این‌که هوچی‌گری کند و یا به کسی معترض شود، در آرامش کار کرده و تیمش را هم به قهرمانی رسانده است. قطعا یحیی باید در پرسپولیس بماند و بعید است که مدیران تیم چنین مربی باکیفیتی را از دست بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۱
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    این عقده و حقارتی که پیروزیچی ها سال های سال درونشان است و با انواع روش های مهندسی شده سعی می کنند که قهرمان لیگ شوند به خاطر این است که استقلال ایران توانسته دو بار قهرمان آسیا شود و چهارمین تیم برتر قاره آسیاست و در جمع 4 تیم برتر قاره بزرگ آسیا قرار دارد. استقلال دوبار قهرمان قاره خودش شده و پیروزیچیها با زور و مهندسی، خود را قهرمان جعلی ایران می کنند بلکه مرهمی باشد برای این زخم کهنه و غیر قابل درمانی که درونشان دارند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      تیم استقلال ایران(تاج) در سال 1970 قهرمان قاره آسیا شد که در آن مسابقات 8 تیم برتر قاره آسیا حضور داشتند و در سال 1970 مسابقات جام جهانی در مکزیک بین 16 تیم برتر جهان برگزار شد که برزیل قهرمان جهان شد. همچنین استقلال ایران در سال 1990-91 برای دومین بار قهرمان قاره کهن آسیا شد که 21 تیم برتر قاره آسیا در آن مسابقات حضور داشتند و در سال 1990 مسابقات جام جهانی در ایتالیا بین 24 تیم برتر جهان برگزار شد که آلمان قهرمان جهان شد. وقتی یک جام جهانی بین 16 تیم برگزار می شود نمی تواند مسابقات آسیایی بین 32 تیم برگزار شود و رقابت بین 8 تیم کاملا نرمال است و سال 1990 هم که 24 تیم در جام جهانی بازی کردند در آسیا 21 تیم رقابت کردند که این غیر نرمال است اما با این حال استقلال برای دومین بار قهرمان آسیا شد. هواداران پیروزی برای التیام یافتن درد این سوزش جانکاه، نشیمنگاه خود را یا روی یخ بگذارند یا از پماد ضد سوختگی استفاده بنمایند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      چرا با اینکه پیروزی قهرمان شده ولی انقدر پیروزیچی ها تحت فشار قرار دارن؟ برای اینکه می دونن مهندسی شده و با داوری قهرمان لیگ کردنشون و می دونن که هیچکس در ایران این قهرمانیشون رو مثل قهرمانی های مهندسی شده قبلی به رسمیت نمیشناسه و می خوان هر طوری شده ثابت کنن که ما خودمون قهرمان شدیم در حالی که همه مردم ایران دیدن چطوری اینا رو قهرمان کردن. دقیقا مثل بچه ای که در یک امتحان چند تقلب مهم کرده و همه دیدن و حالا در تلاشه بگه تقلب نکردم و خودم 20 گرفتم.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      مهندسی های نیم فصل دوم لیگ برای پیروزی حکومتی....... در دیدار با صنعت نفت آبادان، آفساید واضح شیخ دیاباته را نگرفتند تا بتواند گل بزند و در آنجا 3 امتیاز مهندسی شده تقدیم پیروزی کردند. در دیدار با مس رفسنجان و در یکی از سخت‌ترین و کلیدی ترین بازی ها، خطای پشت محوطه جریمه را داخل در نظر گرفتند تا باز هم پیروزی بتواند گل بزند و 3 امتیاز مهندسی شده هم در آن بازی تقدیم‌شان کردند. اگر دقت کنید بعد از پنالتی که گرفتند مس رفسنجان بیشتر از 60 دقیقه 10 نفره بازی کرد ولی پیروزی قادر نبود دروازه مس رفسنجان 10 نفره را هم باز کند که ارزش این مهندسی چند برابر می شود. در بازی بسیار مهم و سرنوشت ساز دربی، خطای هند بسیار واضح گولسیانی در دقیقه 18 را نگرفتند تا تیم پیروزی در ادامه از هم نپاشد و در نتیجه 3 امتیاز مهندسی دیگری را در مهمترین و حساس‌ترین مسابقه تقدیم پیروزی کردند. ضمنا با نگرفتن آن پنالتی، استقلال را هم از کورس قهرمانی خارج کردند. اگر فقط یکی از این 9 امتیاز را از تیم پیروزی می گرفتند پیروزی نمی توانست قهرمان شود.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      وحید قلیچ با 12 سال حضور در پرسپولیس که شناسنامه پرسپولیس است رفت سر تمرین استقلال و گفت که پنالتی دربی را از روی عمد نگرفتند تا به صورت مهندسی شده استقلال را ببرند و پرسپولیس را مهندسی شده قهرمان کنند. وحید قلیچ اعلام کرد که من در مکتب جهان پهلوان تختی بزرگ شدم و به هیچ عنوان قهرمانی‌های مهندسی شده و جعلی پرسپولیس را قبول ندارم و اینگونه جام های کثیف و ناپاک را نمی خواهم. من قهرمانی واقعی را دوست دارم که وقتی قهرمانی می شویم بدانیم خودمان قهرمان شدیم نه مثل حالا که معلوم است ما قهرمان نشدیم و ما را قهرمان کردند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      با قهرمانی پیروزی حکومتی به طور مهندسی شده و جعلی، روسیاهی بزرگی برای فوتبال ایران رقم خورد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      یکی از مهمترین دلایلی که امسال دوباره به طور مهندسی شده پیروزی حکومتی رو قهرمان کردن این بود که فشار گرونی ها و تورم 80 درصدی مواد خوراکی و تورم بیش از 50 درصد اقلام دیگر و افزایش نجومی قیمت مسکن و ماشین و اجاره بها و موارد دیگه می طلبید که سر جوانان این مرز و بوم کلاه بذارن و گفتن پارسال که استقلال قهرمان شد و بعد سوپرجام رو هم گرفت، حداقل امسال پیروزی رو دوباره قهرمان کنیم که همه دور هم شاد باشن و دلشون به این قهرمانی های خیالی خوش باشه و یک مدت دیگه ذهن مردم رو درگیر جام حذفی و همچنین حذف شدن یا نشدن تیم ها از آسیا می کنیم. بعد هم لیگ بعدی و جام حذفی بعدی از راه می رسه و روز از نو و روزی از نو. خلاصه اینا دوباره برای فرار از پاسخگویی به خاطر پرش دلار از 30 هزار به 60 هزار و ناتوانی برای اداره کشور، به روش انگلیسی ها از ابزار فوتبال برای کنترل جامعه مخصوصا جوانان و بیکاران و ازدواج نکرده ها و غیره روی میارن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      هواداران پیروزی توجه کنن با اینکه به طور مهندسی شده قهرمان شدید ولی همچنان پول خرید ماشین و مسکن را ندارید و همچنان بیکار و علافید و همچنان پول ندارید که ازدواج کنید با این هزینه های سرسام آور ازدواج. همچنان سردرگم و بلاتکلیف هستید و همچنان از حقوق اولیه خودتون که ازدواج کردن، داشتن همسر، فرزند، کار مناسب، مسکن و خیلی چیزهای دیگه محروم هستید. پس اگه این قهرمانی(های) جعلی و مهندسی شده تمام مشکلات شما رو حل می کنه تا باشه ازاین قهرمانی ها
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      چرا با اینکه پیروزی قهرمان شده ولی انقدر پیروزیچی ها تحت فشار قرار دارن؟ برای اینکه می دونن مهندسی شده و با داوری قهرمان لیگ کردنشون و می دونن که هیچکس در ایران این قهرمانیشون رو مثل قهرمانی های مهندسی شده قبلی به رسمیت نمیشناسه و می خوان هر طوری شده ثابت کنن که ما خودمون قهرمان شدیم در حالی که همه مردم ایران دیدن چطوری اینا رو قهرمان کردن. دقیقا مثل بچه ای که در یک امتحان چند تقلب مهم کرده و همه دیدن و حالا در تلاشه بگه تقلب نکردم و خودم 20 گرفتم.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      قهرمانی مهندسی شده پیروزی حکومتی را به کادر فنی این تیم از جمله یحیی گلمحمدی و افشین پیروانی و بازیکنان این تیم و پیشکسوتان تسلیت عرض می کنیم و همچنین یک خسته نباشید هم بگوییم به تمامی مهندسین لیگ برتر از جمله سازمان لیگ، وزارت ورزش ، سازمان خصوصی سازی ، کمیته داوران و دیگر عوامل پشت صحنه و داخل بازی
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      برای اینکه تیم های استقلال و پیروزی مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند دو مشکل بزرگ وجود داشت. یکی مالکیت مشترک و یکی ورزشگاه خانگی. می دانیم که هر دو تیم یک مالک مشترک دارند که آن هم وزارت ورزش است و استادیوم هر دو تیم هم ورزشگاه آزادی است. بنابراین حتی اگر مشکل مالکیت را حل می کردند این دو تیم نمی توانستند یک ورزشگاه را به عنوان ورزشگاه خانگی خود معرفی کنند که سر این موضوع کار به جنگ و دعوا می کشید. برای حل این مشکل آسانترین راه این بود که یکی از دو تیم را حذف کنند و طبعا حکومت تیم خودش را حذف نمی کند. برای همین تصمیم گرفته شد که بدهی استراماچونی را پرداخت نکنند تا حذف استقلال از آسیا برای هواداران استقلال، عادی جلوه کند و بعد از اینکه حذف استقلال قطعی شد سریعا بدهی استراماچونی پرداخت شد. با حذف استقلال هم مشکل ورزشگاه خانگی حل شد و هم مشکل مالکیت. چون وزارت ورزش حالا فقط یک تیم برای رقابت های آسیایی دارد و با یک سند سازی جعلی هم استقلال را به وزارت اقتصاد واگذار کردند و پرونده را فیصله دادند.
    • عباس بوعذار IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      این همون نبود که روحیه میداد به بازیکنای پیروزی؟؟؟ الان که خودش ایرانه، اون توی دبی داره روحیه میده!!! حداقل الان خودش میرفت دبی اونو میفرستاد اینجا یکم روحیه میداد به بازیکنای پیروزی.... البته بعد دربی سپهر خودش میفهمه اون به بازیکنای استقلال روحیه داده یا پیروزی چیا...
  • علی IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    کاملا درست می فرمائید ولی برای به دست آوردن دل هواداران کیسه بخاطر حذف از آسیا سر تیم پرسپولیس می برن
    • میلاد IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      بزارید داور رو استقلالیها انتخاب کنن وگرنه دوباره قبل بازی فرار میکنن به ترکیه و نمیان بازی کنن
  • فرهاد کوهکن IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    با اینکه استقلالیم ولی خیلی از بازیکنا و پیشکسوتای پیروزی رو قبول دارم و براشون احترام قائلم،ولی جان مادرت امثال تو و اون بازیکن برزیلیه بود که قبلا فکر کنم ۳ دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد کجای این تیم هستید؟طوری خودتو به این تیم چسبوندی انگار علی دایی یا کریم باقری هستی.
  • 6 IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    خودشو ناراحت نكن سپهرخان. كيسه است ديگر...
    • ساوالان IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      اگر صبحی برسد .یک استقلالی در ان روز هوچی گری نکند. شب نمی شود... اکثر شان با منطق بیگانه هستند..
  • عباس IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    به همين خيال باش
  • حیدر استقلال IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    شما برید به فضای مجازیتون برسید
  • ناشناس IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    سردسته ی هوچی گران خودتی و فردی که می گفت نمی زارن این تیم با من قهرمان بشه اراده ای هست که می خوان یه تیم خاص رو قهرمان کنن
  • اوف IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    آخ جوووونننن این اومد..بابا روحیه بخش کو پس بیارش دیگه
  • عقده ی بی جامی IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    زنده باد حیدری کیثه سوز.✌✌💖💖بکوری چشم دشمنان حقیر بعداز دوبل هتریک دبل قهرمانی پیشاپیش مبارک.هرچند اگه دست من بود بعد از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی جام رو به این جماعت عقده ای میدادم که از عقده ی بی جامى…..😂😂😂
    • اوف IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      تو هم مثل اسطورت روحیه بخش برای عرضه داری...جوووون
  • احمدرضا IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    قبلاً می گفتن،بعد سلطانی فر دیگه پرسپولیس جام نمی گیرد،اما زمان بابا حمید شان باز قهرمان شدیم،الو ۱۲۵ ،دمت گرم سپهر سر طلایی
  • اس اس IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    مردک لنگی ذلیل توهم مثل تیم ذلیلت بعد از اینکه ازتیم لنگ ذلیل کنار گذاشتند هروقت جلوی لنگ ذلیل بازی می کردی بجای دفاع کردن مثل داورها به تیم خودت خیانت می کردی و به لنگ ذلیل کمک مردک
  • نادر IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    سپر زیاد خواب میبینی برو سلفی بگیر فعلا
  • هوادار سرخ IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    بابا برو به زندگی خودت برس. آبرو برای پرسپولیسی ها نذاشتی.
    • هادی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      برو کیسه کش جام ندیده
  • ارژنگ IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    بعضی از بازیکن های قدیمی برای این که فراموش نشن چه مصاحبه های سخیفی میکنن. باشه اصن شما منچستر
  • MAMALI IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    این کیسه کش جماعت در این چند فصل نشون دادن که چقدر بی منطق هستن و تلاش های یک تیم رو که با کمترین حاشیه و بهترین سبک فوتبال قهرمان شده رو زیر سوال بردن ولی در مقابل هواداران پرسپولیس در فصل گذشته که کیسه قهرمان شده هیچ بهانه ای نیاوردن چون کیسه بهتر بود و قهرمان شد. کاش میشد به تلاش های دیگران احترام بگذاریم و هیچ وقت حق رو نا حق نکنیم،در همین فصل سپاهان میتونست قهرمان بشه ولی لغزش کرد و پرسپولیس از امتیاز دادن اون نهایت استفاده رو برد در صورتی که اگر این لغزش از طرف سپاهان اتفاق نمیوفتاد الان اونا قهرمان بودن و فوتبال هم پاک میشد. در آخر تیم های دیگه از نوع بازی،حرفه ای گری و مدیریت خوب پرسپولیس الگو برداری کنن تا شاید بتونن رقیبی در خور نام بزرگ پرسپولیس باشن
  • اشکان IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    متأسفانه تمام این حاشیه‌ها مقصر اولش فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق یا شایدم دلشون میخواد هواداران سرخابی سرشون گرم همین مغلطه های بی خود باشه با آدرس غلط دادن به هوادار هیچ شخصی سرش کلاه نمیره تیمی که بالای۱۵۰۰ میلیارد هزینه کرد قرارداد های عجیب غریب با بازیکنان منعقد کرد که حتی ۱ گل هم در طول فصل نزدن ۴ بار پول گرفتن تا بدهی جایزه بگیر ایتالیایی رو پرداخت کنن هر دفعه پول پر زد رفت جای دیگری مربی که جز حاشیه و درگیری کار دیگری نداره بازیکنی که بالای ۵۰ میلیارد قرارداد داره بایدم نتیجه نگرفتن در زمین مسابقه رو به وکیل وزیر داور کافر همه چی غیر خودش ربط بده
  • ابراهیم IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    اقای سپهر حیدری افکارش بچه گانه است
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    باباچراقبول نمیکنی استقلال دوست داره داورضوری پنالتی بگیره ولی این خبرهانیست دمش گرم سپهرخوب گفت ساپینتوبگین اگه استقلالیهاازخودشون هم داوربزارن بازم پرسپولیس برنده میشه
  • ناشناس IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    سپهر حیدری بیشتر مراقب حواشی خودش باشه تا استقلال ....
  • امیر IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    بنظرم باید رسانه خبر ورزشی از سوی طرفداران استقلال تحریم بشه. چون رویه ایشان کاملا مشخصه که علیه کدام تیم دارن مینویسند
  • علی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    بقول مرتضی فنونی زاده کسی که فقط یکی دوسال توی پرسپولیس بازی میکرده نمیشه گفت پیشکسوت این بنده خدا رندگی خودشو نمیتونه بگردونه اون وقت در بازه بزرکترین تیم ایران حرف میزنه
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    اول برورنکینگ آسیاببین بعدبگواستقلال تیم ۴آسیااست استقلال تیم ۱۲یا۱۳دهم آسیااون پرسپولیس ۴آسیاهستش بدبختهاهوادارهای ساده وبیچاره استقلال اونااین بسات راه انداختن که وقتی باختن بگن ماکه گفتیم داورخارجی بیادچون داورخارجی نیومدباختیم ولی مامیگیم اصلان بهزادغولامپور بشه داوربازم پرسپولیس میبره تازه باداورخارجی ۶تافروکردولی این باراگه خارجی بیاد۸تای میکنه
  • منصف IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    بنظرم اقای سپهر حیدری در دوران بازنشستگی از فوتبال به همان کار فروشندگی ویتامین برای مردم ادامه دهند خیلی بهتر است تا به ساپینتو بد و بیراه بگن
  • محسن IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    دوپینگ کجاست
  • نسیم سرخ آسیا GB ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    سپهر حیدری تو مراقب خانواده ات باش..اسطوره لنگ😂😂
  • ناشناس IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    سپهرزندگی خودتو جمع کن نمیخواد در باره استقلال و پرسپولیس نظر بدی
  • ح IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    آقا سپهر، مربی هر تیم، یک منزلتی داره که توهین به این منزلت از نظر اخلاقی صحیح نیست
  • تاجی IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    پیشکسوتی که تو باشی و حاشیه های که همیشه داری روحیه بخش بهتر بیشتر نگران و فکر خودت باشی تا بخوای در مورد دیگران نظر بدی نگاهی به رفتار خودت بنداز شاید بفهمی که هیچ وقت نمیفهمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی