نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
پشت پرده انتخاب داور دربی/ ساعت ۲۳ دیشب چه اتفاقی افتاد که خورشیدی انتخاب شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اعضای کمیته داوران معتقد است تفاوت بسیار کمی بین سه گزینه قضاوت دربی وجود داشت، اما...

سرانجام ساعاتی قبل و ۴۸ ساعت پیش از برگزاری دربی حساس فینال جام حذفی، اشکان خورشیدی به عنوان داور دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس انتخاب شد. این در حالی بود که پیش از این بسیاری از کارشناسان فوتبالی و داوران بازنشسته بر این باور بودند که بیژن حیدری اصلح ترین فرد برای قضاوت دربی است.

یکی از اعضای کمیته داوران در گفت‌وگو با خبر ورزشی در این باره گفت: «تا ساعت ۲۳ دیشب (یکشنبه شب) مشغول رایزنی در این‌باره بودیم که سرانجام کدامیک از نفرات بین امیر عرب براقی، بیژن حیدری و اشکان خورشیدی قضاوت دربی جام حذفی را برعهده بگیرند؟ من حتی وحید کاظمی را هم پیشنهاد دادم».

این فرد مطلع که نمی‌خواست نامش در گفت‌وگو با خبر ورزشی عنوان بشود، درباره چرایی انتخاب اشکان خورشیدی گفت: «خیلی مسائل از جمله آخرین قضاوت‌های این سه داور در لیگ برتر را مدنظر قرار دادیم و در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که با توجه به فاصله کم بین امتیازاتی که داوران مورد نظر داشتند اشکان خورشیدی گزینه بهتری برای قضاوت دربی خواهد بود».

این فرد مطلع از مسائل درونی کمیته داوران همچنین توضیح داد: «در این چند روز گذشته افراد زیادی در رابطه با این موضوع اظهار نظر کردند که ما برای نقطه نظرات تک تک این عزیزان احترام ویژه قائل هستیم اما در نهایت باید تصمیمی می‌گرفتیم که بهترین باشد».

ناگفته نماند؛ کمیته داوران برای قضاوت دیدار دربی هفت داور را در نظر گرفته تا از هر نظر این بازی زیر ذره بین داوران قرار بگیرد.

این مطلب را هم بخوانید: پرسپولیس با این داور دربی را می‌برد/ همه چیز درباره اشکان خورشیدی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • هراکلیوس IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    فصل قبل استقلالی ها هر دایوی زدند اشکان خورشیدی پنالتی گرفت واقعا سکوت علیرضا اشرف، محمد محمدی و افشین پیروانی کشنده است چرا هیچ بیانیه ای ندادید ؟ اگه اشتباهی داور علیه پرسپولیس داشته باشه این ۳نفر رو نمی بخشیم که مقابل شانتاژ استقلالی ها سکوت کردید
  • لوک خوش شانس IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    دلیل اصلی راضی بودن باشگاه کیسه و هواداراشونه که انتخاب شده تا دهنشون رو ببندن و یه جام بدن بهشون خورشیدی که همه چیزش معلومه از اون پنالتی مضحک برای کیسه جلو پدیده تا اون پنالتی تو دربی ۱۰ فروردین ۹۸ واس کیسه که فرچیپ زد اوت
  • م GB ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    خورشیدی داور مازندرانی یک پرسپولیسی سه آتشه است. هواداران استقلال و علی الخصوص مازنی ها از تعصب این مربی به پرسپولیس آگاهند.
  • م GB ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    خورشیدی داور مازندرانی یک پرسپولیسی سه آتشه است. هواداران استقلال و علی الخصوص مازنی ها از تعصب این مربی به پرسپولیس آگاهند.
  • شهرام IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    لوک بدشانس لنگیجونم ، خسروی لنگی ناظر بازی دربیه پس خورشیدی نمی تونه همینطوری پنالتی بگیره از داوری مرحومش میکنه
  • فوادپرسپولیسی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    ان شاالله ک چیزی جزخدا را درنظرنگیره وخداهم کمکش کنه ک عدالت برقرار بشه.امید بخدا پرسپو لیس قهرمانه❤♥️❤♥️❤♥️
  • ۰ IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    از اف شاریان به هفت نفر داور بازی؛ نقل و نبات ها رو خالی کنید رو سر استقلالیا و مث دربی گذشته پنالتیشون رو نگیرید.گفته باشم پرسپولیس نبره تیکه بزرگتون گوشتونه. اشکان باتو دارم حرف میزنم حواست کجائه،هرچی داور کنار گفت میگی چشم.تامممممماممم.
  • کیسه کشم IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    تو این وسط یادتون نره یک پنالتی نساجی در مقابل کیسه گم شد،،، و اینکه دو پنالتی مفت که همه گفتند نبود واسه هوادار!!!!گرفته شد و هنوز چند روز نشده بازم دارن معکوس صحبت می‌کنند نمیدونم اینا از تبانی و فساد چه اندازه میخوان که سیرایی ندارند تمام بازی‌ها دارن سود میبرن خدایی تو این ۳۰ سال اخیر کدوم بازی نیمه نهایی بر عليه کیسه دو پنالت تو یک بازی گرفته شده جواب مشخص است یک عمر دروغ فریب و تهمت
  • آریا US ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    پشت پرده ی انتخاب این داور؛ این بود که تنها اسمی که کیسه نبرده بود؛ خورشیدی بود! کمیته داوران مجبور شد اینو انتخاب کنه!! چون تو این چند روز کیسه ها نام تمام داوران لیگ برتر رو آورده بودن و به هر کدام یه برچسبی زده بودن! باز امیدوارم موفق باشه و پنالتی شیرجه ای برای کیسه نگیره!!!! بازم میگم که ما جام اصلی رو بردیم😂😂😅😅
  • ۴۴۴ IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    خورشیدی درساری باشگاه سرخپوشان داره و...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی