نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
سرمربی استقلال با کمک یک برنامه تلویزیونی تیم گرفت! 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فیر.ز گریکی سرمربی اسبق استقلال این روزها کار جدیدی را استارت زده است.

چند سال قبل برنامه های تحت عنوان ستاره ساز از شبکه سه پخش شد و گروهی از چهره های سرشناس فوتبال ایران از جمله قدیمی‌های استقلال و پرسپولیس در آن حضور یافتند؛ مردانی همچون فیروز کریمی، رضا شاهرودی،  سیروس دین محمدی و البته خداداد عزیزی.

ستاره ساز با استقبال مواجه شد و فیروز کریمی از جمله افرادی بود که حضورش سر و صدای زیادی در این برنامه پیدا کرد. حالا در همین رابطه بد نیست بدانید فیروز کریمی که سابقه هدایت استقلال را هم در کارنامه خود دارد گروهی از بازیکنان مستعد حاضر در برنامه ستاره ساز را جمع کرده و آنها را در قالب یک تیم و زیر نظر مربیان مورد اعتماد خودش تمرین می دهد تا این استعدادها بتوانند در فوتبال پایه تهران صاحب تیم شوند و به طور حرفه‌ای فوتبال بازی کنند. برخی از جلسات تمرینی این تیم منتخب در ورزشگاه مرغوبکار تهران برگزار شده است. استادیومی که در مقطعی از دهه هفتاد محله برگزاری تمرینات تیم بزرگسالان استقلال زیر نظر ناصر حجازی فقید بود.

البته فیروز کریمی به خاطر اینکه در مقاطعی از سال خارج از کشور حضور دارد نمی‌تواند به طور تمام وقت بالای سر آنها باشد ولی بر کارشان نظارت می‌کند و در آستانه دربی با پرسپولیس  ترجیح داده است روی این نفرات متمرکز شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پسر قرمز IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    خوبه دیگه. همه شرایط آماده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی