عکس| پلن مدیرعامل استقلال برای برد در دربی/ کریمی: پیشکسوتان و هواداران، همه بیایند...
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از همه هواداران و پیشکسوتان این باشگاه خواست به حمایت از تیم بپردازند تا قهرمانی جام حذفی میسر شود.

در فاصله کوتاه تا برگزاری دربی پایتخت در فینال جام حذفی هردو تیم متحد شده‌اند که یک بازی خوب را به نمایش بگذارند و برای قهرمانی در این تورنمنت تلاش کنند.

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال نیز در این بین از اعضای تیمش، هواداران و پیشکسوتان خواست تا اتحاد و یکدلی شان را به نمایش بگذارند تا آبی‌ها جام قهرمانی را به دست بیاورند.

کریمی در یک استوری در صفحه شخصی خود نوشت:‌«استقلال در لیگ برتر علی‌رغم همه زحمات و تلاش‌ها به آنچه که لیاقتش را داشت، نرسید اما این فرصت همچنان وجود دارد که در جام حذفی پاسخگوی حمایت‌ها و همدلی همه هواداران پرشور و فهیم استقلال باشیم».

او ادامه داد: «مایه افتخار است که اعضای تیم در جام حذفی نیز همچون لیگ با همه وجودشان تلاش کرده‌اند و خوشبختانه این فرصت باقی است که باتصاحب عنوان قهرمانی در جام حذفی ضمن اثبات دوباره شایستگی خود ، دل هواداران را شاد کنند.»

سرپرست مدیرعاملی استقلال همچنین گفت:‌«بی‌تردید گذر از پیچ و خم‌های این مسیر بدون اتحاد و همدلی تمام اعضای این خانواده میسر نبوده است. به خصوص هواداران که هرگز حمایت شان را دریغ نکردند و قطعا در دربی روز چهارشنبه نیز مثل همیشه پشتیبان تیم‌شان خواهند بود.»

کریمی در پایان استوری خود آورده است:‌«همچنین از پیشکسوتان عزیز استقلال خواهش می‌کنیم همراهی و همدلی خود را از بازیکنان شایسته استقلال دریغ نکنند و از آنان دعوت می‌کنیم با حضور گرم و روحیه انرژی بخش خود و با صحبت‌های امیدوارکننده شان الهام بخش قهرمانی باشند و شور و قهرمانی را به بازیکنان تزریق کنند. اگرچه تعصب به باشگاه استقلال در ذات همه پیشکسوتان باشگاه نهفته و حضور در خانه نیازمند دعوت نیست ، اما به هرجهت باشگاه روی حمایت این عزیزان که نقشی انکار ناپذیر در عظمت نام استقلال داشته و دارند،‌حساب ویژه باز کرده‌ است.»

عکس| پلن مدیرعامل استقلال برای برد در دربی/ کریمی: پیشکسوتان و هواداران، همه بیایند...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مملی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    از وحید قلیچ رفیق تورگی و اسطوره باشگاتون هم دعوت کنید تا بازی رو از نزدیک ببینه😂😂
  • هوادارفوتبال IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    .🇮🇷🇮🇷بسم الله الرمن الرحیم🇮🇷🇮🇷به نام خدایی که تمام حقیقت است دوستان عزیزاین متن من نه ازروز قلب آبیم کپی شده ونه از احساسات زبان قرمزم واین پیام راحقیقتی میدانم به وسع شعور واندوخته های حضورم دراین فوتبال کاملا سیاسی وفقط برای روشن شدن جوان ونوجوانی مینویسم که ازهیجان زیاد به توهین وناراحتی بعداز برد وباختهای دوتیم آبی وقرمز هل داده میشوندوجز این بخدای احدوواحد هیچ منظوری ندارم ...استقلال درشرایطی قهرمان بدون باخت درلیگ برتر شد که ده سال یک جام گرفته بود وآنقدر تشنه ی جام بودند که تمام مشکلات جامعه رافراموش کردند وناخواسته بازیگر فیلم ماخوشحالیم دولت مردان شده وباتمام وجود وندانسته برای مقصود سیاسیون سرود شادی سرمی دهندواما دربی حذفی هم برنامه ریزی شده که چون پرسپولیس در لیگ بازی آخرش درتهران نبود وآقایان نتوانستند شو خوبی از شادیشان بسازند اینباردر تهران دربی حذفی را برگزار میکنند تابتوانند بااین شو به آنورآبی ها نشان بدهند که در کشورما گرانی نیست وببینید مردم ماچقدر بخاطر یک فوتبال ویک قهرمانی شادندو شادی میکنند حالا باسه گانه میخواهند شادی رابه اردوی قرمز بیاورند تا.........
    • کلنگلیس⛏️💔 IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      یک کاپ اسنپی دیگه خدادادافشاریلنگ به لنگ اهدا کرد بااین داورلنگی صدآتیشه
    • میلاد IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      استقلالی عزیز اقای به اصطلاح هوادار فوتبال ، فعلا که تمام ارکان داوری و فدراسییون دربست در خدمت شما استقلالیها هستن که هرجور شده بهتون جام بدن
  • مهدی DE ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    متاسفم واسه شما طرفداران آبی. شما مثل قوم بنی اسرائیل همیشه بهانه دارین. اگه پرسپولیس با شایستگی ببره استقلال رو قهرمان حذفی بشه . یه بهونه جور میکنین . فعلا اونی که تحریک میکنه تهمت میزنه حرف ازانتقام میزنه مربی جنجالی شماست. . اونی که گفته حکومت میخواد جام بده به پرسپولیس چون تو شهرستان جشن گرفتن ‌. حالا اگه شما قهرمان می‌شدین جشن نمیگرفتین . چهارتا زدین به نساجی تو آزادی طرفداران ابی داشتن ازخوشحالی پس می‌افتادن . شما فقط عادت کردین . حرف دربیارین واسه پرسپولیس درحالی که همه میدونن چه جوری سال قبل قهرمان شدین !!!!؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی