نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
فیروز کریمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور سرمربی اسبق استقلال در تمرینات تیم‌های پایه این باشگاه خبرساز شد

فیروز کریمی روز یک‌شنبه در طول برگزاری تمرینات تیم‌های پایه استقلال حاضر شد و دقایقی را با اصغر حاجیلو و مربیان آکادمی استقلال گفت‌وگو کرد.

حضور سرمربی اسبق آبی‌پوشان شایعات زیادی را در فضای مجازی بر سر زبان‌ها انداخت و حتی عده‌ای معتقد بودند که شاید فیروز کریمی می‌خواهد زمینه را برای حضور یکی از نوه‌های خود در تیم‌های پایه استقلال فراهم کند اما اصل قضیه چیز دیگری بود.

همراه با آقا فیروز چند بازیکن رده سنی امید هم در محل حاضر شدند و کریمی از اصغر حاجیلو و سیاوش اکبرپور که سرمربی تیم امیدهای استقلال محسوب می‌شود درخواست کرد آن‌ها را محک بزنند.  استقلالی‌ها هم به حرمت سرمربی اسبق تیم خود به بازیکنان مذکور اجازه حضور در تمرینات را دادند و آن‌ها مورد آزمایش قرار گرفتند اما ظهر امروز شنیدیم  اکبرپور این نفرات را نپسندیده و به همین خاطر عذرشان را از استقلال خواسته است. به این ترتیب بازیکنانی که از طریق آشنایی با فیروز کریمی در تمرینات تیم امید استقلال حاضر شده بودند دیگر اجازه حضور در جمع آبی‌پوشان را ندارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • راستین IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    چه داستانیه این اکادمی استقلال
  • منصور IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    ماجراهای آکا می استقلال تموم نمیشه
  • کیسه کش IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    چه داستانی؟؟ سرمربی معروف و مورد علاقه کمیته اخلاق حالا رو آورده به بازیکن سفارشی در آکادمی کیسه ... تمام
  • موجهای آبی آرام IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    منتظر داوری عالی آقای خورشیدی برای لنگیای کبک مانند باشید. پیروزی حقیر همیشه با ناداوری وتبانی به بقای خودش ادامه داده .اینم روش پیشاپیش به لنگ کثیف باید تبریک بگه افشاریان جون وفدراسیون لنگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی