نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خشم ستاره تیم ملی با کنایه به دربی و جام حذفی؛ اگر نتیجه بگیریم عکس یادگاری می‌گیرند اما اگر نتیجه نگیریم بد و بیراه نثار بازیکنان می‌شود!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران از بی‌توجهی به این تیم در آستانه اعزام به لیگ ملتها گلایه کرد.

محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال در مورد وضعیت آمادگی تیم ملی والیبال گفت: خدا را شکر ۸۰، ۹۰ درصد آماده هستیم، اما هنوز برای مسابقه به طور کامل آماده نشده‌ایم چون قرار داشتن در شرایط مسابقه مهم است. لیگ ما زود تمام می‌شود و این ضربه می‌زند. در نهایت باید تلاش کنیم. چند بازیکن مصدوم و غایب داریم. والیبال ما مثل لهستان نیست که ۲۰ بازیکن سطح اول داشته باشد که اگر چند نفر نباشند مشکلی پیش نیاید.

وی گفت: ما الان میلاد عبادی پور را نداریم و میثم هم شانه‌اش مشکل دارد. فعلاً شرایط خوبی ندارد. این موضوعات هست اما نباید دنبال بهانه بگردیم.

موسوی افزود: باید برای بردن به میدان برویم و تلاش کنیم، اما شرایط سختی داریم. فقط خودمان و فدراسیون هستیم که برای خودمان گوشه‌ای بدون سر و صدا کار می‌کنیم. هیچکس نمی‌گوید کجا هستید و چه کاری انجام می‌دهید، مشکلی دارید یا ندارید. هیچ حمایتی از طرف احدی نشده‌ایم و فقط خود فدراسیون و اسپانسرش ما را حمایت می‌کنند.

موسوی با انتقاد از مسئولان گفت: بارها گفتیم ما پروازهای طولانی داریم. بچه‌ها دو متر قد دارند و در پروازهای اکونومی آسیب می‌بینند. با این شرایط سخت وقتی سفر می‌کنیم انگار هر چه رشته کردیم پنبه می‌کنیم. ریکاوری بعد از این پروازهای طولانی چند روزی طول می‌کشد.

وی گفت: امیدوارم از بیرون فدراسیون ما را حمایت کنند که مشکلی مالی وجود نداشته باشد. والیبالی که این همه مردم پیگیری می‌کنند نباید الان مشکلی مالی داشته باشد اما متاسفانه دارد.

موسوی به بی‌توجهی مسئولان به والیبال در مقایسه با فوتبال اشاره و بیان کرد: کل ورزش کشور محدود شده به اینکه دربی و جام حذفی چه زمانی برگزار می‌شود و تیم‌های انتها و صدر جدول چه زمانی بازی دارند. قبلاً هم اینگونه بود اما الان بیشتر شده و برای رشته‌ای حمایت و دیده شدن خاصی ندارد. ورزش کشور فقط فوتبال نیست. قبول دارم فوتبال صنعت است اما برای مسئولان کشور نباید تا این حد تفاوت و تبعیض وجود داشته باشد.

موسوی با بیان اینکه از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کسی به تمرین تیم ملی نیامد، ادامه داد: فقط خودمان با مربی هستیم که تمرین می‌کنیم. در زمان قدیم مراسم بدرقه می‌گذاشتند و دو نفر می‌آمدند اما الان خبری نیست. اگر نتیجه بگیریم که می‌آیند و عکس یادگاری را می‌گیرند اما اگر نتیجه نگیریم بد و بیراه نثار بازیکنان می‌شود.

در همین ارتباط: عکس| ستاره‌های تیم ملی‌ بازیگر شدند/ اقدام بازیکنان پشت دوربین جهانی می‌شود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی