نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
حال ساپینتو مثل گل محمدی خوب نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلالی ها نتوانستند در آستانه دربی به بازیکنان خود پول برسانند و البته قرارداد ساپینتو هم تمدید نشد.

یک ماه از زمانی که صحبت از تمدید قرارداد ساپینتو می شد گذشت و هیچ اتفاقی در این زمینه رخ نداد تا این مربی با دلخوری سراغ حساس ترین بازی سال برود. در آن سو شرایط گل محمدی خیلی بهتر است. او مطمئن است که سال آینده اگر بخواهد در پرسپولیس می ماند اما شرایط ساپینتو اصلا این طوری نیست و حتی شاید قرارداد او اصلا تمدید نشود!

ساپینتو انتظار داشت قراردادش خیلی زودتر تمدید شود اما این اتفاق رخ نداد و باشگاه نتوانست پول او و دستیارانش را بدهد. حداقل انتظار مرد پرتغالی این بود که قبل از دربی قراردادش تمدید شود اما این کار صورت نگرفت. او بارها و بارها گلایه کرد اما به هدفش نرسید. حالا فقط می ماند نتیجه دربی که می تواند تمام معادلات را عوض کند. قاعدتا اگر استقلال این بازی را ببرد،هواداران استقلال با جدیت بیشتری خواهان ماندن ساپینتو می شوند اما اگر پرسپولیس بازی را ببرد وضعیت خیلی فرق می کند.

ختم کلام این که قبل از دربی شرایط روحی گل محمدی خیلی بهتر است و ساپینتو فقط برای اعتبار خودش می جنگد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • استقلال قهرمان قهرمان IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    کل این فصل مثل فصول قبل حال پرسپولیس خوب بود و حال استقلال بد ، مگر استقلال درست مثل پرسپولیس نیست مگر هر دو متعلق به مردم نیستند مگر هر دو بعد از انقلاب هر دو کاملا در ید و قدرت حکومت اسلامی قرار نگرفتند و به رسم امانت به دولتها سپرده نشدند بیش از چهار دهه از انقلاب میگذرد چطور میشود بعد از سه دهه ناگهان استقلال از دهه چهارم اینچنین در حال رفت و برگشت به سمت لبه انواع و اقسام پرتگاهها ست ؟ استقلال بخصوص بخصوص از سال ۹۵ که مسعود سلطانیفر به وزارت ورزش رسید کاملا با تمام سالهای قبلش فرق کرد ، نه اینکه آن زمان اوضاع بهتری داشت نه اما آدمهای بهتری در ورزش و بخصوص فوتبال حضورداشتند درتمامی رده ها و کمیته ها ، حتی همان زمانی که بازیکن سابق سرخها امیر عابدینی رئیس فدراسیون بود اینچنین ظلم و تبعیض و آوار کینه ها و عقده ها بر استقلال جاری نبود واقعا چه موجوداتی بودند و هستند این آدمها که بنام حمایت و هواداری از پرسپولیس اینکارها را میکنند ، شما به همین همراه اول که مثلا اسپانسر استقلال است نگاه کنید به عملکردشان نگاه کنید ؟ اینها چه کسانی هستند که در مقابل دولت ایستاده اند ؟
    • میلاد IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
      برانکو یکسال و نیم حقوق نگرفت ولی حرفی نزند . تا یکسال پیش بازیکنان پرسپولیس تا اخر فصل حدود 50 درصد میگرفتن ولی استقلال دقیق و به موقع پرداخت میکرد . پرسپولیس پول نداشت بازیکن بگیره ولی استقلال سالی یک مینی بوس داخلی و خارجی میگرفت . ولی وقتی رفتن تو بورس از قرارشد از درامد خودجشون خرج کنن یهو استقلال بی پول شد . چرا ؟ چون همه هزینه هاشو دولت میداد
    • جواد IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
      سلام دوست عزیز، شما هم تحت تاثیر مصاحبه ها فکر می کنی، همونطوری که خودت نوشتی زمانی که عابدینی و یا حتی دادکان رییس فدراسیون بودند تبعیضی بین پرسپولیس و استقلال قایل نشدند به مانند زمانی که پروین و مایلی کهن مربی تیم ملی بودند، ریشه ناکامی استقلال رو تو پرسپولیسی بودن مسئولین نگردین، تو بی کفایتی مدیران استقلال تو پول پرستی بازیکنهاش بگردین، همون مدیرانی که دو بار بدای استرا پول گرفتند و بهش ندادن، همون بازیکنی که برای این که کمی قیمتو ببره بالا قبلش یه سری به باشگاه پرسپولیس زد و بعد اومد قرارداد چربتر بست و کاری هم نکرد، کمی واقع بینانه تر نگاه کنید دنبال مقصر از بیرون نباشید ، مطمئنم بهتر خواهید دید دلیلش چی هست.
  • محمد جوادزاهدی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    جناب آقای یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس گل استقلال گل. نزنید جلو می گیرید پرسپولیس ۱۰ نفر میام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی