نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
قسمت دوم سریال قهوه ترک + دانلود قسمت های جدید رهایم کن و نیوکمپ
زمان مطالعه: ۱۳ دقیقه

اگر در پی جستجوی لینک قسمت دوم قهوه ترک و قسمت پنجم سریال نیوکمپ جهت دانلود هستید به ادامه این مطلب مراجعه کنید.

همچنین لینک دانلود قسمت اول زخم کاری 2، قسمت 16 رهایم کن و قسمت هفتم سیاه چاله نیز در این پست گنجانده شده است. پیشنهاد می کنیم که حداقل برای یک بار هم که شده از وبسایت معتبر و به روز کول دانلود بازدید به عمل بیاورید، حتم داشته باشید که پشیمان نخواهید شد.

  • قسمت 2 سریال قهوه ترک

سریال قهوه ترک – Ghave Turk  به کارگردانی علیرضا امینی قرار است که جایگزین سریال پوست شیر شود. قهوه ترک سال ساخت: 1401 است که برای پخش در اردیبهشت 1402 در سایت کول دانلود در نظر گرفته شده است. همچنین تهیه کننده این اثر محمد شایسته و نویسندگی بر عهده محمد رضایی می باشد.

  • شما می توانید قسمت 2 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب و تماشایی قهوه ترک را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:
  • دانلود قانونی: قسمت دوم سریال قهوه ترک

هنرپیشه های سریال قهوه ترک چه کسانی هستند؟

امیر جعفری , حامد بهداد, رعنا آزادی ور, سارا رسول زاده, مجتبا پیرزاده, محمدرضا فروتن

داستان و موضوع قهوه ترک حول چه محوری است؟

می‌ شنوی؟ نبایدم بشنوی! چون کسی اجازه نداده که این صدا به گوشت برسه! چرا؟ چون ترجیح میدن پرنده توی قفس بمونه تا از دیدن صورت غم انگیزش لذت ببرن! اما نه! من هر طور که شده از این قفس بیرون میام و خودمو نجات میدم، من پرواز می‌ خوام! حتی اگه همه جلومو بگیرن از هر راهی که بشه پرواز می‌ کنم، کلی آرزو دارم که هر شب چشمامو بستم و خوابشو دیدم. تو از حال دل من دیگه با خبری بی من می خوای غمتو به کجا ببری بسته شده چمدون سفر...

در قسمت های پیشین قهوه ترک چه دیدیم؟

در قسمت 1 قهوه ترک بیشتر با کارکترهای اصلی قصه آشنا شدیم و در این واقع این اپیزود شرخ شخصیت اصلی داستان که یک زن زخمی ترک وطن کرده که در ترکیه به سر می برد (با بازی سارا رسول زاده) می باشد. سریال جدید قهوه ترک روایت زندگی و دنیای متفاوت دو خواهر دو قلو به نام های ترانه و طنین است. بر خلاف طنین که بسیار آرام و موجه به نظر می رسد ترانه سر پر شر و شور و عصیان گر و بی پروا و جسوری دارد. ترانه (با بازی سارا رسول زاده) پرستار بیمارستان است اما بخاطر آن چه که اتفاق افتاده و هنوز بر ما معلوم نیست کارش را از دست می‌دهد و در کنارش با یک گروه موسیقی خیابانی نیز همکاری و فعالیت دارد. آشنایی ترانه از طریق فضای مجازی با شخصی به نام پرهام( با بازی مجتبی پیر زاده) آغازگر تغییر مسیر زندگی ترانه ست چون سخنان پرهام این رویا و باور را در ضمیر ناخودآگاه ترانه نهادینه می‌کند که خود را به ترکیه و بعد آلمان نزد پرهام برساند و این شروع سفر و مهاجرت غیر قانونی و قاچاق ترانه به سمت ترکیه برای رسیدن به هدف ها و آمال و آرزوهایش است. سفری پر مخاطره که در سکانس هایی شاهد شرایط سخت و طاقت فرسای مهاجرت غیر قانونی و همینطور وضعیت کولبر ها که برای بدست آوردن نان چه خطرات سخت و ناگواری را به جان می‌خرند،هستیم. ترانه با سختی و مشکلات فروان،و از طرق شخصی به نام فرزان خود رو به استانبول می رساند. اتاق ترانه در هتل با فضایی بسیار رمانتیک و عاشقانه توسط پرهام آماده و مهیا شده ترانه در حالی که آنچه را می بیند نمی‌تواند باور کند تمام خستگی و ناملایمات سفر و سختی ها و اتفاقات ناگوار را به فراموشی می سپارد و خود را غرق در عشق پرهام می بیند اما این تازه شروع ماجرا ست و آنچه که قرار است در قسمت های بعدی سریال شاهد باشیم.

حال باید دید که در قسمت دوم سریال قهوه ترک چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 2 قهوه ترک از سایت کول دانلود می کنیم.

قهوه ترک چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال قهوه ترک ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

  • قسمت 16 سریال رهایم کن

سریال رهایم کن Rahayam kon محصول 1401 به تهیه کنندگی: مجید مولایی و کارگردانی: شهرام شاه حسینی از جدیدترین سریال های نمایش خانگی است که به تازگی در سایت کول دانلود پخش شده است.

سریال جدید کارگردان میخواهم زنده بمانم احتمالا یکی از مهم ترین سریال های امسال خواهد بود. داستان سریال «رهایم کن» در دهه پنجاه خورشیدی خواهد گذشت و … نام این سریال که در آغاز طوطیا نام داشت، به «رهایم کن» تغییر پیدا کرده است. این نام در حالی برای سریال جدید شاه حسینی انتخاب شده که در سال ۱۳۹۷ سریالی با عنوانی شبیه به این به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور برای پخش از شبکه سه تولید شده بود.

سریال رهایم کن

  • شما می توانید قسمت 16 سریال رهایم کن و همچنین سایر قسمت های این درام زیبا را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:
  • لینک دانلود: قسمت 16 سریال رهایم کن

چه بازیگرانی در رهایم کن حضور دارند؟

آزاده صمدی , بابک کریمی , حسن معجونی , محسن تنابنده , مهدی حسینی نیا , هدی زین العابدین, هوتن شکیبا, یوسف تیموری, مونا احمدی، مایده تهماسبی، شهرام قایدی، رابعه مدنی و محمدصادق میرمحمدی

موضوع و خط داستانی سریال رهایم کن درباره چه چیزی ست؟

«هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه ای می شوند که خروج از آن ممکن است آن ها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند…

در قسمت های پیشین رهایم کن چه دیدیم؟

قسمت چهاردهم سریال رهایم کن با سکانس تبانی نغمه و هاتف آغاز می شود، هر دو به نیت توطئه بر علیه حاتم .نغمه با هدف رسیدن به حاتم و هاتف با هدف برداشتن حاتم از سر راهش به عنوان رقیب و رسیدن به مارال .نغمه ماجرای لو دادن یونس توسط هاتف را برای حاتم تعریف می‌کند و می‌گوید با شنیدن این ماجرا مارال نسبت به نائب سرخی ها بدبین و آنها را مقصر مرگ برادرش می‌داند و از ازدواج با حاتم منصرف خواهد شد.

در قسمت 15 ولی حوادث به گونه دیگری رقم می خورد. در این اپیزود دیدیم که چگونه هاتف برای بی تقصیر جلوه دادن خود نزد مارال می رود و با مظلوم نمایی و گفتن اینکه حاتم ،یونس را فدای نجات جان من کرده ولی من نتونستم از حرفی که میخواستم بهت بزنم بگذرم و حاتم دنبال کشتن من است، سعی دارد دل مارال را به رحم بیاورد و او را به خود نزدیک کند. حاتم که بهرام را در معدن به زنجیر بسته بود تا او را وادار به اعتراف کند و شاهین مامور مراقبت از او بود که در صورت اقرار و اعترافش حاتم را باخبر کند اکنون در یک دوئل رقابتی در مقابل هم قرار گرفته اند. بهرام همه ی آنچه را که اتفاق افتاده بود و راز افسانه را برای شاهین تعریف می‌کند. اما بهرام در عین نامردی با سنگ ضربه ی محکمی به سر شاهین وارد می‌کند و با کلیدی که جلوی پایش افتاده بود قفل و زنجیرش را باز می‌کند و خود را نجات می‌دهد و از آنجا خارج شود. شاهین با جسم نیمه جان خود کبریت را به آتش می کشد تا این بازی هیچ برنده ای نداشته باشد اما کشیدن کبریت و فرو ریختن معدن و زیر آوار ماندن شاهین یک طرف و خروج بهرام و فرارش از معدن نیز یک طرف‌. هاتف که خود را با دروغ و کلک به مارال نزدیک کرده است اکنون با کمک مارال از ترس خشم برادرش خود را از چشم او پنهان نگه داشته تا جانش در امان باشد. نغمه باز به سراغ حاتم رفته شاید بتواند در این شرایط بحرانی روحی و روانی و فرو ریختن معدن و بی کار شدن صدها کارگر خود را به حاتم نزدیک کند. حاتم از طریق نغمه متوجه می‌شود هاتف در منزل مارال پنهان شده،بنابراین سراسیمه خود را به منزل مارال می رساند اما از وجودشان در آنجا خبری نیست زیرا مارال، هاتف را به مکان دیگری منتقل کرده است. ناصر (دوست خانوادگی نائب سرخی ها و پدر شاهین) بعد از سالها باخت و بدشانسی برای اولین بار یک ماشین پیکان پر از اسکناس را برنده شده است اما چقدر دیر و بد موقع،دقیقا در شرایطی که با خبر مرگ پسرش مواجه می شود.سکانسی بسیار غم انگیز و ناراحت کننده که احساسات ببینده را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد. اکنون حاتم در بدترین شرایط ممکن قرار گرفته است: خیانت و دروغ و نامردی ای که برادرش در حقش روا داشته است. از دست دادن مارال. فرو ریختن معدن و بی کار شدن سدها کارگر و خسارت بزرگی که وارد شده. مرگ شاهین. فرار بهرام. حالات بد روحی پسرش راما، بخاطر نبود مارال. فشار های نغمه برای نزدیک شدن به حاتم. باید دید در قسمت های بعد حاتم با اینهمه بحران چگونه مواجه خواهد شد.

حال باید دید که در قسمت 16 سریال رهایم کن چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت شانزدهم رهایم کن در این جا می کنیم.

رهایم کن چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال رهایم کن ساعت 08:00 آدینه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

  • قسمت 5 سریال نیوکمپ!

سریال طنز و کمدی پرستاره نیوکمپ – Camp Nou  ، جدیدترین ساخته منوچهر هادی با فیلمنامه ای از بابک کایدان است که از تابستان 1401 ساخته شده است. منوچهر هادی در این سال ها با کمدی های محبوب و پرفروش خود مانند نیسان آبی و آینه بغل، توانسته است که موفقیت های بسیاری را به دست آورد. هادی به محض پایان فیلمبرداری نیوکمپ به فکر ساخت فصل دوم نیسان آبی نیز افتاده است و ظاهرا مقدمات پیش تولید این سریال نیز آغاز شده است و احتمالا پس از نوروز 1402 این پروژه نیز کلید بخورد. انتظار می رود که در تابستان 1402 شاهد پخش نیسان آبی 2 باشیم.

قسمت پنجم سریال نیوکمپ

  • شما می توانید قسمت 5 سریال کمدی و طنز جذاب نیوکمپ را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:
  • دریافت لینک: قسمت پنجم سریال نیوکمپ

هنرپیشه های سریال نیوکمپ چه کسانی هستند؟

اکبر عبدی , الهه منصوریان , ایمان صفا , بهاره افشاری , حامد آهنگی , حسن معجونی , حمید گودرزی , سهیلا منصوریان , فرزاد فرزین , لیلا اوتادی , ملیکا شریفی نیا , یوسف کرمی , لادن ژافه‌وند, گیتی قاسمی, بهشاد شریفیان, سعید نعمتی, صفر کشکولی, کریم قربانی, شیرین منجمی, معین محمودزاده, پیمان قربانی صفا, امیرحسین موسوی, افشین حیدری سروستانی,ساناز سعیدی, امین عسکراوی

داستان و موضوع نیوکمپ حول چه محوری است؟

خانواده‌ ای برای فرار از یک بحران مالی، روی بازی ایران و آرژانتین شرط می بندند. آن ها در صورت پیروزی یا مساوی ایران به پول هنگفتی دست پیدا می کنند، اما گل دقیقه 92 لیونل مسی همه چیز را خراب می کند. «نیوکمپ» قصه خانواده سرچشمه را در جستجوی رویاهای کوچکشان روایت می کند که رویایی بزرگ در خانه آن ها را می زند.

درباره سریال نیوکمپ یا نیوکمپ چه می دانیم؟

سریال نیوکمپ که پیش تر قرار بود با نام لیونل مسی و البته به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شود، در نهایت مجدد به نیوکمپ تغییر نام داد و با کارگردانی منوچهر هادی ساخته شد و اکنون با پشت سر گذاشتن مراحل تولید، در آستانه پخش خانگی قرار گرفته است. بنابر آخرین اخبار رسیده، این سریال کمدی به زودی و تا چند روز دیگر پخش خواهد شد.

زمان دقیق پخش سریال نیوکمپ چه روزی است؟

سریال نیوکمپ ساعت 08:00 یک شنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

در قسمت های پیشین نیوکمپ چه خبر؟

قسمت سوم از سریال جذاب و تماشایی نیوکمپ در حالی آغاز می‌شود که تلاش ها و به کار بردن ترفندهای مختلف از جانب خانواده سرچشمه برای گرفتن غرامت از مسی(بخاطر گل تیم ملی آرژانتین به ایران توسط مسی و فوت بابا مظفر ،پدر بزرگ خانواده،ناشی از هیجان آن گل)همچنان ادامه دارد. بی بی به رازی چند ساله اعتراف می‌کند، این که بابا نصرت فرزند آن ها نیست و او را در حالی که نوزاد بوده در خیابان کنار سطل زباله پیدا کرده اند.

در قسمت چهارم شاهد این موضوع بودیم که بابا نصرت بعد از شنیدن خبر اینکه فرزند واقعی بی بی و بابا مظفر نیست از شدت ناراحتی از منزل خارج می شود که به دلیل خواب آلودگی و سرعت غیر مجاز،تصادف و با اصابت به تیر چراغ برق و بر خورد با اتباع افغان باعث  خسارت به شهروندان افغان می شود. بابا نصرت همچنان درگیر موضوع فرزند خواندگی خود است اما بی بی با گفتن جمله ی مثل دایی ناصر شر و دروغگو هستی و حلال زاده به داییش میره مشخص می‌کند که آن حرف جدی نبوده و صحت نداشته است. علائم و نشانه های آلزایمر در رفتار بی بی اعضای خانواده را به فکر فرو می برد که حتما بی بی برای مداوا به پزشک مراجعه کند و حالا غیبت غیر منتظره بی بی از منزل از دردسر های جدید خانواده سرچشمه در قسمت بعد خواهد بود. مرتضی و گندم بعد از کش و قوس فراوان رسما به عقد یکدیگر در می آیند. شهاب همچنان در نقش عاشق پیشه سر راه مریم قرار می گیرد و سعی در جلب رضایت مریم دارد اما فرهاد(خواستگار مریم)که از دور شاهد این دیدار و قرار و ملاقات است می تواند روزنه ای باشد برای رو شدن قصد و نیت اصلی شهاب. سارا همسر شهاب نیز با توطئه بابا نصرت را راضی کند که به دفتر خانه برود و با وکالت دادن،سارا را به عنوان وکیل قانونی خود معرفی کند. در ادامه ی روند بد شانسی های خانواده سرچشمه اکنون با حکم تخلیه ی خانه رو به رو شده اند و باید هر چه زودتر خانه را تحویل دهند. مجتبی نیز همچنان در حال تلاش و دلبری برای نزدیک شدن به لیلا اوتادی است. جانفشانی مجتبی سر صحنه ی فیلمبرداری بابت اتفاقی که برای لیلا اوتادی پیش می آید،قرار است باعث رقم خوردن اتفاقات خوب برای مجتبی و نزدیک شدن به لیلا اوتادی شود،باید در قسمت بعد دید این اتفاق رقم خواهد خورد یا خیر.

حال باید دید که در قسمت پنجم نیوکمپ چه اتفاقاتی در انتظار خانواده سرچشمه است. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 5 این سریال می کنیم.

زخم کاری 2 (بازگشت) در راه است!

سریال زخم کاری از جمله سریال هایی بود که از همان بدو پخش جنجال بسیاری را به پا کرد و توانست مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشاند. درست مدت زمان کوتاهی پس از پایان فصل اول زخم کاری بود که کارگردان اعلام کرد که احتمال ساخت فصل دوم نیز است. چیزی که البته طبیعی بود، با این میزان از استقبال بینندگان، بدیهی بود که سازندگان به فکر ساخت فصل 2 هم بیفتند. تا این که اخیرا خبر ساخت و مراحل پیش تولید و سپس تولید این سریال به گونه رسمی اعلام شد و همینک همگان می دانند که فصل دوم زخم کاری با عنوان بازگشت به زودی زود پخش خواهد شد.

>>>>> فصل دوم زخم کاری: بازگشت <<<<<

دانلود فصل دوم زخم کاری

بسیاری از علاقمندان این سوال را دارند که با وجود آسیب یا حتی کشته شدن چند شخصیت داستان، چگونه امکان ساخت فصل دوم وجود دارد؟ در پاسخ باید گفت که ممکن است افرادی که در قسمت آخر زخمی شدند، نمرده باشند و در ادامه داستان جان سالم به در ببرند. گرچه عوامل سازنده اعلام کرده این فصل ارتباطی به فصل 1 ندارد و تنها بازیگران یکسان هستند.

صحبت درباره بازیگران زخم کاری 2 شد. در این پروژه با حفظ بازیگران فصل 1 شاهد افزوده شدن چند هنرپیشه دیگر نیز هستیم. در نهایت لیست بازیگران فصل دوم زخم کاری به ترتیب مقابل است: الناز ملک , الهه حصاری , جواد عزتی , جواد هاشمی , رعنا آزادی ور , سعید چنگیزیان , کامبیز دیرباز , مرتضا امینی تبار , مهران غفوریان و شاید هانیه توسلی (احتمال پایین)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی