نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یامگا از بازی با پرسپولیس محروم شد/ ۳ ستاره استقلال به دربی نمی‌رسند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره فرانسوی استقلال قادر به همراهی تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس نیست.

 در شرایطی که حدود ۲۴ ساعت به مسابقه حساس دربی ۱۰۱ باقی مانده، ریکاردو ساپینتو نفرات مدنظرش را به اردوی پیش‌بازی استقلال فرا خواند که در این بین نام سه بازیکن شاخص آبی‌پوشان از جمله آرتور کوین یامگا، ستاره فرانسوی دیده نمی‌شود.

یامگا که در ابتدای هفته با هماهنگی باشگاه استقلال مجددا به ایران بازگشت تا در تمرینات این تیم شرکت کند و آماده بازی مقابل پرسپولیس شود، بخاطر دور بودن از شرایط جسمانی مناسب و تداوم مصدومیت نمی‌تواند در بازی فینال حضور داشته باشد.

این ستاره فرانسوی که در فصل اخیر لیگ برتر هفت گل به ثمر رساند و جزو بهترین بازیکنان استقلال بود، با وجود حضور در تمرینات و نرم‌دوی طی روزهای اخیر، نتوانست در کار گروهی شرکت کند و در نهایت هم با نظر ریکاردو ساپینتو و به علت مصدومیت جدی که گریبانگیرش شده، به طور قطعی از فهرست دیدار با پرسپولیس خط خورد.

سبحان خاقانی، دیگر بازیکن استقلال که از دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر به فهرست آبی‌پوشان بازگشت، با نظر ریکاردو ساپینتو از لیست دیدار فینال جام حذفی خط خورده و مثل کوین یامگا غایب است و علیرضا رضایی، گلر ذخیره این تیم نیز در اردوی تیمش برای دیدار مقابل پرسپولیس دیده نمی‌شود.

با این وجود ریکاردو ساپینتو در نشست خبری قبل از دربی اعلام کرد صبح فردا آخرین تست پزشکی از کوین یامگا گرفته خواهد شد تا وضعیت او را مورد ارزیابی قرار دهند؛ هرچند بعید است این ستاره فرانسوی بتواند در بازی فینال حضور پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    خودش هم میدانست به بازی نمرسد فقط آمده است پولش را بگیرد و برود درصمن استقلال که اینهمه ازداوری گله دارد درهمین بازی با نساجی داور دوپنالتی نساجي را نگرفت و یک اخراجی هم استقلال داشت که داور مسابقه از ان گذشت
  • محمدی IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    چرا۶۳به۳۷ هستش؟
  • 6 IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    اين دوتاي اخر كه خودشون يه تيمند!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی