سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
۱ |
۰
کلوب| فرزند ارشد اما سر به زیر؛ ورزش شیراز سیخی چند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ورزش فرزند سر راهی نیست که بخواهید هر بلایی سر آن بیاورید بلکه فرزند ارشد اما سربه‌زیری است که ادب و متانت آن اجازه اعتراض نمی‌دهد.

در شهری زندگی می‌کنیم که متاسفانه تنها چیزی که برای کسی مهم نیست، ورزش است و این موضوع چندین مرتبه با اتفاقات ریز و درشتی که رخ داده، کاملا رنگ و بوی واقعی گرفته است.

البته یکی از اتفاقات ویژه این ماجرا، پست ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز است که هر کسی تا می‌آید راه خدمت به ورزش را پیدا و برنامه‌ریزی کند مشخص نیست بر روی چه اساسی همه چیز به هم می‌ریزد و او تغییر می‌کند.

من به عنوان یک فرد کوچک جامعه ورزش در ابتدا از تمامی رسانه‌ها و افرادی که صاحب قلم هستند شکایت دارم که چرا هیچ فردی به خودش اجازه تحلیل این ضرر به ورزش شیراز را نمی‌دهد که چرا و روی چه حسابی فرهاد فرهنگ مهر را از ریاست اداره ورزش شیراز برداشتند و رحیم خداجو را به جایش نشاندند و الان که هنوز عرق او خشک نشده می‌خواهند جابه‌جایش کنند؟ مگر شماها به قلم خود تعهد ندارید؟ مگر رسانه جای نقد و بررسی نیست و هر فردی در چارچوب قوانین کشور عزیزمان نمی‌تواند اظهار نظر کند؟

نمایندگان محترم شهرستان شیراز!  چرا ورزش شیراز برای کسی مهم نیست؟ چرا با چنین انتخاب‌هایی به روح ورزش آسیب می‌رسانید؟ چرا جلو افرادی که هدفشان تخریب ورزش شیراز است را نمی‌گیرید؟

آقای فرماندار عزیز! شما به‌عنوان نماینده محترم و عالی وزارت کشور اجازه ندهید با هر ترفندی و به راحتی رحیم خداجو را از ورزش شیراز بگیرند. این اتفاق نشان‌دهنده ضعف مدیریت ورزش در شهرستان شیراز است که اینجا کسی صاحب هیچ قدرتی در اداره ورزش نیست.

افرادی که سرشان را زیر برف کرده‌اند کاملا باید متوجه این امر بشوند که ورزش فرزند سر راهی نیست که بخواهید هر بلایی سر آن بیاورید بلکه ورزش فرزند ارشد اما سر به زیری است که ادب و متانت آن اجازه اعتراض نمی دهد.

علی اکبر زارعی| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی