بازی در دربی باز هم به مهاجم گرانقیمت پرسپولیس نمی‌رسد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گران‌ترین بازیکن فعلی پرسپولیس نتوانسته است در دو دیدار حساس این تیم برابر استقلال حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است!

یورگن لوکادیا به صورت ناگهانی پرسپولیس را ترک کرد تا یحیی گل محمدی مجبور شود یک مهاجم خارجی دیگر به جای ستاره هلندی تیمش جذب کند. در نهایت هم یک مهاجم برزیلی در نیم فصل با پرسپولیس قرارداد امضا کرد.

لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی و جدید پرسپولیس که در نیم فصل دوم جذب و جانشین لوکادیا شده، بعد از اینکه در بازی مقابل هوادار و سپاهان به عنوان یار جانشین وارد بازی شد، در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان از ابتدا به میدان رفت و فیکس بود. با توجه به مصدومیت عمری، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت از خرید جدیدش در ترکیب اصلی استفاده کند. یحیی قصد داشت با این کار باعث هماهنگی بیشتر پریرا با سایر نفرات شود و همچنین بیشتر در شرایط مسابقه قرار بگیرد. با این حال مهاجم گرانقیمت برزیلی نتوانست گلزنی کند. در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان پریرا به جز یکی دو صحنه که موقعیت‌های نصف و نیمه گیرش آمد، موقعیت آنچنانی برای گل زدن نداشت.

با این حال پریرا در بازی مقابل تراکتور هم دوباره به صورت فیکس برای پرسپولیس به میدان رفت و در کمال تعجب باز هم اتفاقات بازی با نفت مسجد سلیمان تکرار شد. این مهاجم برزیلی هرچند یک گل به ملوان انزلی زد و با گرفتن خطا از سیاوش یزدانی، تیم سپاهان را در دیدار نفسگیر مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ۱۰ نفره کرده و زمینه ساز شکست ۴ بر ۲ این تیم شد. اما شاید بزرگ‌ترین اشتباه پریرا در دیدار برگشت لیگ برتر برابر همین سپاهان (هفته بیست و سوم) بود که تیمش را با خطاهای بی‌مورد ۱۰ نفره کرد تا پرسپولیس شکست تلخی را تجربه کند.

گران ترین بازیکن کنونی تیم پرسپولیس (با دستمزدی حدود یک میلیون دلار) در تمرینات اخیر تیمش دچار مصدومیت شد و پس از اینکه کادر پزشکی وضعیت او را بررسی کرد مشخص شد به طور قطع در دیدار فینال جام حذفی مقابل استقلال غایب خواهد بود.

لئاندرو پریرا در دیدار هفته بیست و هفتم دو تیم پرسپولیس و استقلال که با تک گل عیسی آل‌کثیر با پیروزی سرخپوشان تهرانی به پایان رسید نیز نتوانست برای تیمش بازی کند.

جالب آن که یورگن لوکادیا (دارنده لقب گران ترین بازیکن پرسپولیس در نیم فصل اول) نیز پیش از دربی رفت ایران را ترک کرد و تیمش را مقابل استقلال تنها گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی