نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
قاچاق مواد مخدر و چاقوکشی توسط گلزن سابق/ دو سال حبس در انتظار بازیکن سرشناس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کوئینسی پرومس مهاجم تیم اسپارتاک مسکو با دو اتهام سنگین مواجه است.

کوئینسی پرومس مهاجم سابق آژاکس و هلند به دلیل قاچاق کوکائین تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. دادستانی عمومی هلند تأیید کرده که پرومس متهم است که ۱۳۷۰ کیلوگرم از مواد مخدر را در دو محموله وارد کرده است که در سال ۲۰۲۰ در آنتورپ و با همکاری پلیس بلژیک کشف شد.

پرومس که در حال حاضر در روسیه با اسپارتاک مسکو بازی می کند، پس از اینکه شواهد جدیدی در مورد یک حادثه چاقوکشی به دست آمد، با اتهام حمله شدید نیز مواجه است. او پیش از این هم به جرم حمله به پسرعمویش با چاقو به دادگاه رفته بود.

دادستانی هلند روز سه شنبه تایید کرد که پرومس به اتهام قاچاق ۱۳۷۰ کیلوگرم کوکائین به خاک این کشور با کیفرخواست دادستانی به دادگاه معرفی شده است.

به گزارش رسانه‌های هلندی جلسه مقدماتی دادگاه این فوتبالیست هلندی روز دوشنبه هفته آینده در این کشور برگزار خواهد شد. پرومس در حال حاضر در اسپارتاک مسکو بازی می‌کند. پرونده قاچاق مواد مخدر تنها موردی نیست که این فوتبالیست هلندی را به دادگاه کشانده است. او در پرونده‌ای جداگانه به اتهام حمله با چاقو و ضرب و جرح پسرعمویش دادگاهی شده است.

بر اساس گزارش‌ها او در یک مهمانی خانوادگی با چاقو به زانوی پسرعمویش ضربات متعددی وارد کرده است. او پیش‌تر این اتهام را تکذیب کرده بود، ولی پلیس با ارائه فیلمی از جلسات بازجویی او به دادگاه نشان داد که پرومس به این اتهام اعتراف کرده است.

دادستانی در بیانیه ای اعلام کرد: «دادستان عمومی برای مردی که مظنون به زدن چاقو از ناحیه زانو به پسر عمویش است، دو سال درخواست محکومیت کرده است.»

پرومس دومین حضور خود را در تیم اسپارتاک مسکو سپری می کند. او در طول دوران حرفه ای خود برای تیمهای اف سی توئنته، سویا و آژاکس بازی کرده است و همچنین ۵۰ بازی ملی برای تیم ملی هلند انجام داده است.

این مطلب را هم بخوانید: ستاره لیگ برتری از زندگی آشفته‌اش می‌گوید؛ من یک بی‌سواد مالی بودم/ از ناتوانی در پرداخت صورتحساب تا فراموش کردن خانه‌ای که مالکش بود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساسان IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    جای فوتبالیست در زندان نیست!!! :)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی