نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پیراهن پاری‌سن‌ژرمن در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در تصاویری که برای معرفی پیراهن فصل آینده پاری‌سن‌ژرمن منتشر شده، لیونل مسی و نیمار هم حضور دارند.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در حالی از پیراهن جدیدش برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رونمایی کرد که در این تصاویر لیونل مسی و نیمار هم به چشم می‌خورند.

پاریسی‌ها در گزارش معرفی پیراهن جدید نوشتند؛ پاری‌سن‌ژرمن و نایکی مفتخرند پیراهن خانگی جدید برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را رونمایی کنند که ادای احترام به طرح پیراهن کلاسیک پاریسی است و روح منحصربه‌فرد پایتخت فرانسه را تجسم می‌کند. این پیراهن کار جدید مشارکت تاریخی آن‌ها، نمایانگر چشم‌انداز برتری، نوآوری و جاه‌طلبی‌ست که بین دو برند نمادین ورزش همیشه مشترک بوده است.

اما در حالی در تصاویر منتشر شده هم لیونل مسی و هم نیمار حضور دارند که گفته می‌شود هردوی آن‌ها تابستان ۲۰۲۳ پایتخت فرانسه را ترک خواهند کرد. احتمال جدایی مسی با توجه به این که قراردادش تمدید نشده بسیار زیاد است و شاید او به بارسلونا برگردد یا راهی عربستان شود. نیمار هم که آینده‌ای در پاریس برای خودش متصور نیست می‌خواهد راهی انگلیس شود.

به نظر می‌رسد شرکای تجاری پاریسی‌ها از این که دو ستاره‌ای که در بُعد تبلیغاتی هم سودمند هستند جدا خواهند شد، راضی نیستند. به همین ترتیب دستکم در تصاویر تبلیغ پیراهن جدید از این دو فوق‌ستاره دنیای فوتبال استفاده شده است.

این مطالب را هم از دست ندهید:

تصاویری که همه را غافلگیر کرد/ مسی و نیمار هم اینجا هستند!

تصاویری که همه را غافلگیر کرد/ مسی و نیمار هم اینجا هستند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی