نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اسامی جدا شده‌های پرسپولیس لو رفت/ ۱+۲ خارجی و ایرانی می‌روند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که فصل نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس از همین امشب و پس از فینال جام حذفی آغاز می‌شود سه تن از جدا شده‌های این تیم مشخص شدند.

پرسپولیس با سرمربیگری یحیی گل محمدی امروز در مسابقه فینال جام حذفی آخرین مسابقه فصل فوتبالی خودش را در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ برگزار می کند.

در شرایطی که هنوز مشخص نشده یحیی گل محمدی فصل آینده هدایت پرسپولیس را از دست خواهد داشت یا نه، از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد سه تن از بازیکنان این تیم از همین حالا جزو جدا شده‌های این فصل پرسپولیس محسوب می‌شوند.

سیامک نعمتی یکی از بازیکنانی است که در نیم فصل زمستانی نقل و انتقالات لیگ برتر بیست و دوم تا آستانه جدایی از پرسپولیس پیش رفت اما در نهایت در این تیم ماندگار شد. او که پیش از فینال مصدوم شده یکی از این سه نفر است.

شیخ دیاباته بازیکن خارجی و پا به سن گذاشته پرسپولیس نیز که در فصل گذشته در دقایق بسیار کمی در ترکیب این تیم به میدان رفت هم از دیگران جدا شده‌های پرسپولیس در پایان رقابت‌های این فصل به شمار می‌رود.

همچنین لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی که در نیم فصل زمستانی به این تیم پیوست هم به دلیل عملکرد ضعیفش (به رغم این که هنوز یک سال دیگر از قراردادش با پرسپولیس باقیمانده) جزو نفرات جدا شده این تیم به شمار می‌رود.

یادآور می شود؛ از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد نفرات دیگری هم جزو جداشده‌های این تیم هستند که در روزهای آینده اسامی ایشان به ترتیب اعلام خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سید علی صفوی IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    به نظر من شیخ دبایانه و پریرا بازیکن خارجی خوبی هستند یک فرصت دیگر بدهید تا بتواند فصل آینده در پرسپولیس تهران توپ بزند شما لطف کنید قرار داد دو بازیکن خارجی را تمدید کنید با تشکر
    • مهدی IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
      والا یه مهاجم بیاره مثل لوکادیا گلزنی کنه چیه اینا مفت خوران عضم
  • فوادپرسپولیسی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    شیخ ۲سال تویه تیم بازی کرد بدون جام یه سال پرسپولیس۳جام
  • احسان IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    هر کی بیادخوش اومد هر کی بره خدا نگهدارش مهم قهرمانیه که مال پرسولیسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی