نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد/ امضای کاپیتان عالیشاه روی جام قهرمانی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم پرسپولیس در یکصدویکمین دربی پایتخت با شکست استقلال قهرمان جام حذفی شد تا در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دبل کند.

تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت بازی با تساوی ۱-۱ در وقت‌های قانونی به پایان رسید تا کار دو تیم به وقت‌های اضافه کشیده شود.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند (۱۰۰- عارف غلامی)، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی (۶۷ - ابوالفضل جلالی)، صالح حردانی، روزبه چشمی (۸۳ - سجاد شهباززاده)، آرش رضاوند (۸۶- زبیر نیک‌نفس)، سعید مهری، مهدی قایدی، ارسلان مطهری (۳۲ - پیمان بابایی) و محمد محبی (۸۶ - آرمان رمضانی)

پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد/ امضای کاپیتان عالیشاه روی جام قهرمانی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر (۷۰- فرشاد فرجی)، علی نعمتی، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک، وحید امیری (۱+۱۲۰ - کمال کامیابی‌نیا)، سروش رفیعی (۸۸ - سینا اسدبیگی)، مهدی ترابی (۲+۱۲۰ - وحدت هنانوف)، سعید صادقی  (۸۸- امید عالیشاه) و عیسی آل‌کثیر (۱۰+۹۰ - مهدی عبدی)

پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد/ امضای کاپیتان عالیشاه روی جام قهرمانی

داور: اشکان خورشیدی و محمدحسین زاهدی‌فر

گزارش بازی

دقیقه ۸: میلاد سرلک اقدام به شوتزنی کرد که توپ در اختیار حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۲۱: سانتر سلمانی به پشت مدافعان پرسپولیس به محمد محبی  رسید و ضربه پای چپ این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: ارسلان مطهری در یک رفت و برگشت پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با چرخشی غیرمنتظره اقدام به شوتزنی کرد که توپ با واکنش بیرانوند راهی کرنر شد.   

دقیقه ۳۰: ارسال پرسپولیسی‌ها از سمت راست با ضربه سر صالح حردانی برگشت خورد و درست در پشت محوطه جریمه به مهدی ترابی رسید که شوت دقیق این بازیکن به کنج دروازه حسینی رفت تا پرسپولیس به اولین گل بازی برسد.

پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد/ امضای کاپیتان عالیشاه روی جام قهرمانی

دقیقه ۴۰: آبی‌ها که برای جبران گل تساوی به سمت دروازه پرسپولیس یورش برده بودند روی ارسال محبی از سمت راست بیرانوند توپ را با مشت دفع کرد و در برگشت این توپ پشت محوطه جریمه به سعید مهری رسید و شوت هافبک استقلال پس از برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت تا شاگردان ساپینتو در زدن گل تساوی در نیمه نخست بدشانس باشند.

دقیقه ۴۳: سعید صادقی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که شوت این بازیکن با دفع ناقص حسینی و با دفع مدافعان استقلال به شکل خطرناکی از مقابل دروازه آبی‌ها دور شد.

دقیقه ۴۸: صالح حردانی در ابتدای نیمه نخست روی یک ضد حمله تقریبا با بیرانوند تک به تک شده بود سنگربان پرسپولیس مانع گلزنی مدافع پیش‌تاخته استقلال شد.

دقیقه ۵۴: دفع توپ بلند مدافعان پرسپولیس با اشتباه بابک مرادمند در پشت محوطه جریمه به سعید صادقی رسید و در حالیکه این بازیکن می‌توانست ترابی و امیری را در مصافی تک به تک با حسینی قرار دهد تصمیم گرفت تا خودش به داخل محوطه جریمه بزند و با این کار مدافع استقلال مانع این بازیکن شد تا موقعیت مسلم گلزنی سرخ‌ها از دست برود.  

دقیقه ۶۳: مهدی قایدی روی یک پاس توی عمق در کنار گولسیانی در حال دویدن بود که به زمین برخورد کرد و معتقد به پنالتی بود اما خورشیدی اعتقادی به خطا روی مهاجم استقلال نداشت.

دقیقه ۸۳: در اتفاقی عجیب و بی‌سابقه در تاریخ دربی‌های پرسپولیس و استقلال اشکان خورشیدی داور بازی به دلیل مصدومیت جای خودش را به محمدحسین زاهدی‌فر، کمک داور پشت دروازه داد.

دقیقه ۹۴: شوت سنگین مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به دستان حسینی به تیرک دروازه برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه ۹۵: عیسی آل‌کثیر در محوطه جریمه روی یک صحنه مشکوک به پنالتی متوقف شد اما زاهدی‌فر اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۱۱+۹۰: بایک مرادی روی سانتر سعید مهری روی یک ضربه کاشته دروازه بیرانوند را با ضربه سر باز کرد تا چند ثانیه به پایان بازی همه چیز بین دوم تیم برابر و کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. 

در نیمه اول وقت‌های اضافه کار با همین نتیجه به پایان رسید اما در نیمه دوم درحالیکه چیزی به پایان نیمه دوم وقت‌های اضافه باقی نمانده بود امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس روی یک ضربه ایستگاهی به شکلی عجیب دروازه استقلال را برای بار دوم باز کرد تا تیم پرسپولیس در فینال جام حذفی و دربی شماره ۱۰۱ قهرمان شود. 

پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد/ امضای کاپیتان عالیشاه روی جام قهرمانی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۸
  • فرهاد کوهکن IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    به عنوان یک استقلالی؛:حق پیروزی بود قهرمان بشه،بچه های ما در وقت اضافه ها انگار الیور کان را داشتن که میخواستن به پنالتی بکشه.
    • لنگیا مافیا فوتبال ایران IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      دقیقه 70 باید مرتضی پور علی گنجی حتما حتما اخراج می‌شد که این اخراج شدن سرنوشت بازی رو به طور کلی تغییر می داد. با 10 نفره شدن پیروزی حکومتی در دقیقه 70 باخت این تیم به استقلال حتمی بود و الان استقلال قهرمان جام حذفی ایران می شد و شانس گرفتن سوپرجام هم داشت ولی از قبل برنامه ریزی شده بود که نذارن استقلال قهرمان بشه که موفق هم شدن. این اخراج زمانی بود که پیروزی یک بر صفر جلو بود و هنوز هیچ اتفاق خاصی در بازی نیفتاده بود و این اخراج بسیار در سرنوشت بازی تاثیر گذار بود. این اخراج 10 برابر گرفتن یک پنالتی تاثیر‌گذار‌تر بود که داور نگرفت
    • لنگیا مافیا فوتبال ایران IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      داوران بازی هم اشکان خورشیدی و هم محمد‌حسین‌ زاهدی‌فرد، کاملا حساب شده و برنامه ریزی شده، پیروزی حکومتی رو برنده بازی کردن و دوباره یک جام قهرمانی جعلی برای جام حذفی و یک جام سوپرجام کاغذی بهشون هدیه دادن. باز همه مردم ایران دیدند که خطای هند و پنالتی واضح رو نگرفتن چون اگه مدافع پیروزی توپ رو با دست نمی زد توپ زیر پای بازیکن استقلال قرار می گرفت و تک به تک می‌شد و گل می زد. دقیقه 70 هم باید مرتضی پور علی گنجی حتما اخراج می شد که این اخراج شدن سرنوشت بازی رو به طور کلی تغییر می داد همونطور که اخراج ساپینتو سرنوشت بازی رو تغییر داد. چطور ساپینتو رو اخراج کردن ولی مرتضی پورعلی گنجی رو اخراج نکردن. اشکان خورشیدی اجازه نداد پیروزی حکومتی از دقیقه 70 بازی 10 نفره بازی کنه چون می دونست باخت پیروزی حتمیه.
    • لنگیا مافیا فوتبال ایران IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      همچنین اشکان خورشیدی در نیمه اول باید 8 تا 10 دقیقه وقت اضافه می گرفت ولی فقط 2 دقیقه وقت اضافه گرفت که این مهندسی شده بود. دقیقه 80 هم اشکان خورشیدی الکی خودش رو به مصدومیت زد و بازی رو در دقایق پایانی بازی کاملا مهندسی شده به نفع پیروزی حکومتی 10 دقیقه سرد کرد و 10 دقیقه وقت بازی رو برای قهرمان کردن پیروزی حکومتی تلف کرد و در پایان 90 دقیقه فقط 9 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که این وقت های تلف شده فقط خودش بود و اصلا وقت اضاف برای نیمه دوم در نظر نگرفت و شما محاسبه کنید هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم چقدر در بازی وقت تلف شد. اگه اون گل دقایق آخر اتفاق نمی افتاد اینا کارشون که مهندسی بازی بود رو به درستی انجام دادن. اما بعد از گلی که استقلال زد واقعا عصبانی شدن و بلافاصله، ساپنتو رو الکی اخراج کردن. زاهدی فرد هم در مهندسی بازی نقش داشت. به هیچ عنوان ضربه ایستگاهی که منجر به گل دوم پیروزی حکومتی شد خطا نبود و این شانس بزرگ و بسیار تاثیر گذار ضربه ایستگاهی رو زاهدی فر به پیروزیچی ها هدیه داد و دو داور عامل قهرمان شدن تیم پیروزی حکومتی شدند. تا کی شاهد اینهمه حق‌خوری در فوتبال باشیم
    • لنگیا مافیا فوتبال ایران IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      صد بار گفتیم داور خارجی بیارید اما یحیی گلمحمدی گفت داور باید ایرانی باشه و ما دیدیم که خواسته یحیی گلمحمدی و پیروزیچی ها اجرا شد و جام رو ناجوانمردانه بهشون با مهندسی دادن. اما اگر داور خارجی بود اخراج دقیقه 70 رو می گرفت و کار پیروزیچی ها تموم بود.
    • لنگیا مافیا فوتبال ایران IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      دربی 100 خطای هند گولسیانی گرفته نشد تا پیروزی برنده بشه و این بازی اخراج دقیقه 70 . هر بازی مهندسی های مخصوص خودش رو داره. همچنین دقت کنید چقدر این چند داور بعد از گل پیروزی سعی می کردند الکی بازی رو سرد کنن و از جریان بندازن. و الکی دور هم جمع می شدن و مشورت الکی می کردن. واقعا مضحک ترین داوری بازی در سطح جهان رو شاهد بودیم و داور هم کاملا آماده بود که الکی خودش رو به مصدومیت زد
    • اسی IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      بعنوان یک کیثه کش دوچرخه سوار منطقی خوب فهمیدی تیمت فقط دنبال مساوی بود.
    • فرهاد کوهکن IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      اسی حیف که در فضای مجازی روباه ها ادای شیر در میارن!!اگه پیش خودم منو کیسه کش خطاب میکردی دست و پاتو بهم گره میزدم.
  • امیر IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    آقای قلیچ برو توی قوطی. خخخخخخ.
  • آرش US ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    استقلال به حسینی باخت. مبارک پرسپولیسیا.
  • ............. IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    دوست عزیز خواهشا همین الان نظرات رو چاپ کن
  • پرسپولیس IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    درود بر شما . عرض تبریک .
  • کیسه کش پررویی هستم IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    آقا بازم برای کیسه کش ها پنالتی نگرفتن چرا رو آل کثیر پنالتی برای کیسه کش ها نگرفتید ؟!
    • لنگ بی تربیت وبی حیا IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      بی تربیت کارشناس داوری اعلام کرد در نیمه اول خطای واضح هند را در محوطه جریمه لنگ نگرفتند به هرحال امسال هم همطوره کمک کردند مثل ۵سال دوران بابا مسعود ومامان آذر
    • عادل IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      حالا لنگیها متوهم فقط نیش وکنایه بزنید بالاخره ما هم خدایی داریم امیدمان به اوست حال شماها با افشاریان قربانزاده، سهیل مهدی شاد هستید متاسفانه مصدومیت‌های بدموقع یامگاه، میرزایی ،وارسلان ومرادمند باعث شد که کمک شایانی به لنگ بشود استقلال شانس هم نداشت وگرنه ۳موقعیت صدرصد که ارسلان، محبی،ومهدی که به تیر دروازه‌ زد در نیمه اول اگر یکی از آنها نیمه اول گل میشد صدرصد استقلال بازی را می برد متاسفانه بازیکنان در وقت اضافه خوب کار نکردند شاید بخاطر نبود سرمربی کنار زمین یا بین دو نیمه وقتهای اضافه خوب آماده نشدند البته بی احترامی که داوران با سرمربی محترم استقلال داشتند وهمچنین هواداران لنگپولیس که به ایشان بطری یخ زدند همه تاثیر منفی درساقهای بازیکنان استقلال داشت
  • پرسپولیس IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    با افتخار پرسپولیسی هستم. تامام
  • محمد IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    ساپینتو رو ببندید
  • علی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    خدایی ترکیب دو تیم متوازنه بابا پرسپولیس کلا تیم ملی استقلال از دروازه گرفته تا کل پستا همه بدرد نخور
  • ارتش سرخ IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    ما همه لنگی هستیم! تبریک به همه عشقپولیسی ها
  • مهدی IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    شرم اوره
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      با ایشون موافقم این حرکات فراترازشرم آورهست چون کیسه هم بازی روباخت وهم اخلاق رو این چه وضع هواداری ازتیم هست از بازیکن بگیرتاتصویربردارامنیت نداشت واقعا جای تاسف هست البته ازهوادارکیسه توقعی بیش ازاین نباید داشت
  • امیرعلی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    تبریک سرخ دلان این قهرمانی از قهرمانی لیگ بیشترچسبیدچون هم سپاهان حذف کردین و۶در۴تقلال درقوطی کردیم بازم تبریک
  • مسعود IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    ساپینتو جان یک تبریک قشنگ به سرورت بگو. دیگه هیچ بهانه ای نداری. داور هم همه کاری برات کرد. تیمت عرضه و توان نداشت. خخخخخ
  • پرسپولیس IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    هر دو گل پرسپولیس آفساید بود و داور پرسپولیسی بود وقت اضافه هم به نفع پرسپولیس کم گرفتند. آل کثیر هم شبیه سازی کرده بود و باید کارت زرد می‌گرفت. کلا جامو از استقلالی‌ها گرفتند.
  • ترک عادت IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    سلام ، از همه با مزه تر پریراست. شش ماه اومد ایران هیچکاری هم نکرد دوتا عنوان قهرمانی آورد.
  • Masoud IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    این قهرمانی مبارک تیم لایق و شایسته پرسپولیس❤❤ با احترام به کلیه تیم های شرکت کننده در لیگ و جام حذفی🏵🏵🏵
  • ................. IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    آقا خواهشا نظرات چاپ بشه
  • پناهندگان ترکیه IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    تبریک به تیم قدرتمند و همیشه قهرمان پرسپولیس، تسلیت به کیسه کشای مفت خور
    • یه کیسه کش مفلوک IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      داداش مگه ما چی خوردیم که میگی مفتخور😢
    • بیش از چهل سال مافیای لنگ IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      تبریک به وزیر و حکومت..که چهل ساله نگذاشتن اب تو دلتون تکون بخوره..در طول چهل سال کمترین تعییرات مدیریتی را داشتید..کمترین حاشیه ها..پرداخت پول بازیکنان سر موقع. وزرای خارجه و کمیته داوران و.... در این چهل سال همه جوره هواتون رو داشتن..اگر بگید که این عوامل در موفقیت و گرفتن جام هاتوت تاثیر نداشتن باید به عقل تون شک کنیم.. در ضمن بوالله قسم می خورم داوران کمیته داوران در اعلام نظر شون نمی تونن واقعیت رو بگن و استقلال رای ندارن چون از مافیای لنگ می ترسن ..چون مافیای لنگ خانواده داور را تهدید میکنه مثل آقای قهرمانی که واقعیت فوتبال را گفت و حذفش کردن..مثل رسول پنا(مدیر عامل سابق لنگ) که فساد در باشگاه و دلالی یحیی رو افشا کرد ولی حذفش کردن..به هر حال فوتبال ایران خداقل در این ۱۵ سال گذشته روند طبیعی خودش رو طی نکرده بیشتر رنگ و بو آن سباسی بوده و جام های اهدایی به لنگ به صورت فرمایشی و مصلحتی بوده..والسلام
    • تاسیس لنگ از قمارخانه IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      هفته ۲۰ به قبل که لنگی ها داشتن برای یحیی شعار حیا کن رها کن سر می دادید..پس چی شد؟؟ اتفاقات و دست های پشت پرده کار خودش رو کرد..؟؟بدبخت های لنگی برید بالا بیایید پایین هر جامی که بگیرید منفورتر از گذشته در ایران میشید چون این جام هاتون رو پاک نیستن حتی afcهم اینها رو قبول نداره..چون نمی تونه به داخل کشور ورود کنه و واقعیت های فوتبال رو بررسی و حکم صادر کنه..چون همه چیز دست خودتونه..برای خودتون می برید و می دوزید..خوش باشید با این جام های اسنپی..
  • مرادمند IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    مردامند کجاست پیدایش نیست قرار بود بعد بازی سخنرانی بکنه کدام سوراخ موش قایم شد
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    این برد بزرگترین تو دهنی به کریمی سرپرست استقلال و سرمربی اجنبی این تیم بود. استقلال فکر کرد پرسپولیس هم تراکتور یا هوادار است که شش هفت گل بخورد ما سپاهان را با تمام ادعاي که داشت در اصفهان حذف کردیم. شما که عددی نبودید
  • استقلالی اصیل IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    باز هم ناداوری و مافیایی بازی. پنالتی صددرصد روی قائدی رو نگرفتن. پورعلی گنجی باید اخراج می شد قبل از گل دوم روی ترابی خطا نشد سرمربی حریف رو هم اخراج کردن همه کار کردن تا کمر اس اس رو بشکنن. جام اسنپی فقط به درد تیم حکومتی می خوره. پاکترین جام از آن شاه فرهاده بدون باخت و با اقتدار
  • عبدالناصر IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    به عنوان یک استقلالی دوآتیشه از رفتار ساپینتو معذرت میخواهم ایشون نباید به سمت تماشاگران بطری پرتاب میکرد اخه تماشاگر کارش هواداری و شادی هست و خدایش از تماشاگر ها همیشه شیتنطت سرزده و یک امر کاملا طبیعی هست در اصطلاح میگن تماشاگرنما.اما جناب اقای ساپینتو شما باید بدونی که سرمربی یک تیم بزرگ هستی و هم از لحاظ سن و هم از لحاظ تجربه به مراتب از اون تماشاگرها سنت و تجربت بیشتره و باید بدونی همیشه با رفتارهای بچگانت تیم عزیز و بزرگ استقلال رو نابود کردی اخه پیرمرد از موهای سفیدت خجالت بکش پرتاب بطری انهم به سمت تماشاگر خیلی خیلی خیلی بچگانه و زشته یه کم از خمس،مورایس یاد بگیر.
  • پاستن IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    پرسپولیس راعشق است عروسی توکوچه مون بازم اومده
  • حسن IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    مورد عجیب قهرمانی سال‌های متوالی این تیم شکست های متوالی در خارج از مرزها و هدم تاثیر در بازی های ملی است .کسی دلیل این عدم تاثیر رو میدونه .من میگم ربطی به مافیا ،دارو و .....داره وگرنه قطعا وقتی بارسا قوی میشه اسپانیا در سطح بین المللی کاملا موفقه
  • سعید IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    پرسپولیس عالی بود استقلالی هستم
  • پرسپولیس آث میلان ایتالیا IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    این قهرمانی + قهرمانی لیگ مبارک همه پرسپولیسیا دمتون گرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی