نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
ساپینتو به درب خروجی استقلال نزدیکتر شد/ باز هم بازی بزرگ باز هم شکست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طی هفته های اخیر عنوان می شد که مسئولان وزارت ورزش و باشگاه استقلال منتظر نتیجه فینال جام حذفی هستند تا درباره ساپینتو تصمیم گیری کنند.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم استقلال که فصل پرحاشیه ای را همراه با این تیم پشت سر گذاشت در دیدارهای حساس و شش امتیازی این تیم مقابل سپاهان و پرسپولیس ۱۰ امتیاز از دست داد تا عملاً عنوان قهرمانی لیگ برتر را به تیم پرسپولیس و نایب قهرمانی را به سپاهان واگذار کند.

ظرف دو ماه اخیر گروهی از هواداران استقلال در صفحات اجتماعی به شدت از ساپینتو حمایت می کردند و معتقد بودند که این مربی باید فصل آینده هم هدایت استقلال را در دست داشته باشد اما در این مدت مدیران عالی‌رتبه وزارت ورزش که ریاست مجمع این باشگاه را نیز در اختیار داشتند هرگز نسبت به تمدید قرارداد ساپینتو اقدام جدی صورت ندادند.

شنیده‌ها از اطراف باشگاه استقلال حاکی از این بود که مسئولان استقلال با در نظر گرفتن تمامی جوانب امر اعم از مسائل اخلاقی و مالی ساپینتو منتظر بودند تا تکلیف جام حذفی مشخص شود. خیلی ها بر این باور بودند که قهرمانی استقلال در جام حذفی تضمین کننده ادامه همکاری ساپینتو با این باشگاه هست اما شکست ساپینتو و استقلال در فینال، آن هم مقابل پرسپولیس وضعیت را به شکل دیگری تغییر خواهد داد.

با توجه به نتیجه رقم خورده در سه دیدار مستقیم مقابل پرسپولیس که در فصل فوتبالی تازه به پایان رسیده رقم خورد این تیم تنها در دیدار دربی رفت موفق شد یک امتیاز از پرسپولیس بگیرد و در بازی برگشت لیگ برتر و فینال جام حذفی دو بار مقابل رقیب سنتی تن به شکست داد.

با این شرایط به نظر می رسد وضعیت تمدید قرارداد ساپینتو نسبت به قبل سخت تر شده است. قطعاً ظرف روزهای آینده و با تشکیل جلسه هیئت مدیره استقلال در این باره تصمیم‌گیری نهایی صورت خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ناراحتم خیلی NL ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    از اول اگه عنایتی رو سرمربی گذاشته بودن لااقل شاید قهرمانی هشتمو در روز امام رضا آورده بود
    • عیسی IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      عنایتی خخخخ اسم اونوباامام رضاپیوندنزن کسی که نون تیمی رومیخوره ولی براتیم دیگه بازی میکنه
  • پرتغالی پررو IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    تیمی که گوش به فرمان هوادارای نادونش باشه بهتر از این نمیشه. اون از استراماچونی اینم از ساپینتو. با کدوم کارنامه درخشان میخوان با ساپینتو تمدید کنن؟! همون موقع گفتم ساپینتو به درد نمیخوره و با شلوغکاری سعی داره فشار رو از رو دوش خودش برداره و بذاره رو دوش پرسپولیس و بیرانوند و افشاریان و... . تمام دعواها و درگیریهای کنار زمین ساپینتو فرار به جلوی اوست. بدا به حال تیمی که سالهاست نتونسته در مورد مسائل مدیریتی و فنی تصمیم درستی بگیره. همونطور که دیاباته و پریرا به درد نمیخورن ساپینتو هم به درد نمیخوره.
  • مهدی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    استقلال امروز به کادر فنیش باخت .اقای حیدری همیشه هم نیمشه داد بزنی
  • آبی رنگ عشقه IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    بزرگترین ضربه را ساپینتو به استقلال زد تیم قهرمان بدون شکست را به شکست در برابر رقیبان مستقیم عادت داد و با اخراجش در وقت های اضافه تیم را به سمت شکست هول داد
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    بایداستقلالیهاوساپینتوادب میشودن تاانقدرضرضرنکنندداورهرچی که استفراقیهامیگن به ضرراونابودبرعکس بودبه نفع استفراق گرفته وبه ضررپرسپولیس نمونش دوتابازی آخردوتابازی فینال به نفع استقلال گرفت وبازی هوادارهم هیچ کدوم ازدوتاپنالتی که برای هوادارگرفتن اشتباه بودکه اگه استقلال این بازیهای حساس اشتباه میکردخون راه میفتادولادیگه همه جوره داشتن به همه ضورمیگفتن ازکمیته داورهاگرفته تاسازمان لیگ ووزارت ورزش که نمیدونم داورپرسپولیس فلان بهمان که ثابت شدهیچی گری استفراقیهاست به سازمان لیگ ضورمیگفتن که چراپرسپولیس باپیکان توتهران باتماشاچی بازی میکنه درحالی که خودشون بانستاجی باتماشاچی شدوانقدربه سازمان لیگ ضورگفتن که بازی هواداربدونه تماشاچی شدبعدمیان میگن مابچه یتیمیم کاش همه یتیمااینجوری بودن میتونستن به کل فوتبال ایران ضوربگن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی