مصاحبه نگران‌کننده گل‌محمدی برای هواداران/ یحیی شروط ماندن در پرسپولیس را گفت
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

یحیی حالا پاسخ مبهم به سوالات جدایی نمی‌دهد، او صراحتا می‌گوید اگر شرایط خوب نباشد، بعد از دبل قهرمانی از پرسپولیس می‌رود.

یحیی گل‌محمدی دقایقی پس از مصاحبه تلویزیونی، در یک گفت‌وگوی نسبتا طولانی با خبرنگاران شرکت کرد و به برخی از سوالات آن‌ها پاسخ داد.

این گفت‌وگو در پیست تارتان ورزشگاه آزادی و در حالی برگزار می‌شد که تمام تماشاگران استادیوم را ترک کرده بودند، اما خبرنگاران با میکروفن‌های پرتعداد و موبایل‌های در دست، آماده گرفتن حرف‌های داغ سرمربی پرسپولیس بودند. مصاحبه یحیی با صحبت در مورد پیروزی در دربی و کسب جام حذفی آغاز شد اما از میانه‌های راه به موضوع آینده کاری او رسید و سپس سرمربی قرمزها با ارائه چند شرط ضمنی، مسیر خود را برای فصل آینده ترسیم کرد، مسیری که شاید به جدایی از پرسپولیس بیانجامد.

این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

برد بزرگی رقم خورد، دبل کردید و سوپرجام را هم گرفتید. می‌شود گفت که هت‌تریک کردید.
خب خدا را شکر می‌کنم اولا، تقدیم می‌کنیم این موفقیت‌ها را به همه هواداران عزیزنمان که هیچ‌وقت حمایتشان را از تیم‌مان دریغ نکردند و در بدترین شرایط پشتیبانی کردند و دل‌گرمی دادند. سال سختی بود برای ما، سالی بود که در یک مقطعی فشارهای زیادی را داشتیم تحمل می‌کردیم و بازیکنان در آن مقطع سربلند خودشان را بالا کشیدند. به همه تبریک می‌گویم و واقعا دوران سختی را گذراندند. آن‌جایی که ما تصمیم گرفتیم همه بازی‌ها را ببریم، فکر می‌کنم نقطه عطف موفقیت‌های ما بود. تسلیم نشدیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم. همگی خواستیم در سال جدید همه بازی‌ها را ببریم. خداراشکر یک کار جمعی بود. از طرف آقای درویش و باشگاه و هیئت مدیره و همه عوامل و کارکنان باشگاه، همه آن‌هایی که داخل تیم زحمت کشیدند، ماساژور، پزشکی و تیم رسانه‌ای، همگی کارشان را به نحو احسن انجام دادند. این موفقیت‌ها متعلق به تک تک هواداران است. هوادارانی که در گرما و سرما کمک کردند و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

آقای گل‌محمدی! دو بار باخت به استقلال، یک‌چهارم و نیمه‌نهایی. ولی این بازی را دیگر اجازه ندادید به پنالتی کشیده شود.
ما بیرانوند را داشتیم و مشکلی نبود از آن بابت.

خیلی هم مورد حمله قرار گرفت از اول بازی...
خیالمان راحت بود، از همه تیم. اگر هم به ضربات پنالتی کشیده می‌شد، احتمال این‌که تیممان از این مرحله عبور کند و قهرمان شود، خیلی زیاد بود.

درباره اتفاقات اول بازی و همه‌ها؟
ببینید... امممم... یک اتفاقی بعد از بازی برگشتمان در دربی افتاد و علی آن حرکت را کرد. ما خودمان تایید نکردیم و خودش هم فهمید کار اشتباهی بود و آمد عذرخواهی کرد و دو سه بار عذرخواهی کرد و بزرگی‌اش را نشان داد. اما آن‌جایی که هواداران استقلال را مقابل این تیم قرار دادند، به نظر من لحظه شکست استقلال بود. آن اتفاق نباید می‌افتاد. علی بازیکن تیم ملی و گلر اول تیم‌ملی ماست. زحمت زیادی کشیده، برای همه کسانی که در ایران زندگی می‌کنند، برای همه ایرانیان. سزاوار این توهین‌ها نبود به نظرم. عملکردش هم در طول فصل همه دیدند و یکی از ارکان اصلی موفقیت‌ تیم ما بود.

{همهمه خبرنگاران برای سوال بعدی...}
یحیی: این جام را شخصا... این جام را شخصا به علی بیرانوند و خانواده‌اش تقدیم می‌کنم، انشالله دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

یک سال دیگر قرارداد دارید با پرسپولیس، دوست داریم شفاف بعد از قهرمانی...
{یحیی بین صحبت خبرنگار} الان داریم از قهرمانی لذت می‌بریم، انشالله فرصت هست. شرایطِ...

 آخر این نگرانی هواداران است...
{یحیی ادامه می‌دهد} شرایطِ کار، شرایط ادامه کار، فراهم شود، بالاخره تیم ما سال بعد در باشگاه‌های آسیا است و دوران خیلی سختی را خواهد گذراند. شرایط برای ادامه همکاری فراهم باشد، من قرارداد دارم.

یعنی منظورتان این است که برای قهرمانی آسیا بسته شود؟ از این جهت؟
ببینید، صحبت‌هایی که می‌شود، اتفاقاتی که در فدراسیون برای قرارداد بازیکنان و مربیان افتاده و برای تیم بستن، واقعا نمی‌دانم... تیمهایی هستند که بالای ۶۰۰-۷۰۰ میلیارد هزینه کردند و نمی‌دانم چجوری باید با ۳۰۰میلیارد تیم ببندند؟ مگر این‌که اتفاقات زیرمیزی بیفتد! که این برای فوتبال ما بد است. اتفاقات به سمتی می‌رود که همه قانون را دور بزنند. این واقعا به نظر من درست نیست و باید دوباره این قوانین و آیین نامه‌ها را بررسی کنند.

این قوانین بماند لژیونر می‌شوید؟
من اصلا به خدا قسم نه پیشنهادی از داخل دارم و نه خارج. این را قسم خوردم. هیچ‌جا پیشنهاد ندارم، چون قرارداد دارم. اما برای ادامه همکاری و این‌که یک تیم قوی ببندیم، باید تیم خوب بسته شود. تیم که خوب است، باید تقویت شود تا راهمان را ادامه دهیم.

یحیی جمع خبرنگاران را ترک می‌کند و با عبور از پیست تارتان به سمت خارج ورزشگاه می‌رود، صحبت‌های او، حالا هواداران پرسپولیس را نگران از دست دادن سرمربی تیم قهرمان خواهد کرد...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • لنگیا مافیا فوتبال ایران IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    دقیقه 70 باید مرتضی پور علی گنجی حتما حتما اخراج می‌شد که این اخراج شدن سرنوشت بازی رو به طور کلی تغییر می داد. با 10 نفره شدن پیروزی حکومتی در دقیقه 70 باخت این تیم به استقلال حتمی بود و الان استقلال قهرمان جام حذفی ایران می شد و شانس گرفتن سوپرجام هم داشت ولی از قبل برنامه ریزی شده بود که نذارن استقلال قهرمان بشه که موفق هم شدن. این اخراج زمانی بود که پیروزی یک بر صفر جلو بود و هنوز هیچ اتفاق خاصی در بازی نیفتاده بود و این اخراج بسیار در سرنوشت بازی تاثیر گذار بود. این اخراج 10 برابر گرفتن یک پنالتی تاثیر‌گذار‌تر بود که داور نگرفت
    • ساوالان IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      چند سال پیش در همین سایت گفتم عام موفقیت پرسپولیس و ناکامی استقلال افرادی مثل شما هست..... استقلال تا هواداری مثل شما دارد . برای ما بس هست.. هواداری مثل شما باعث می شود. ناکامی استقلال اسیب شناسی شود. وقتی تمام مشکلات توجیه فرضی شود. دیگه خود تیم عاری از مشکل به نظر می رسد. پس به املا و انشا خود برس.. که خوب می نوازی!!!!!!
    • محمدحسین CH ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      استقلال عین بازی برگشت در لیگ صعیف بازی کرد ساپینتو مربی بازی دربی نیست
    • محمدحسین CH ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      استقلال عین بازی برگشت در لیگ صعیف بازی کرد ساپینتو مربی بازی دربی نیست
  • لنگیا مافیا فوتبال ایران IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    زاهدی‌فرد، کاملا حساب شده و برنامه ریزی شده، پیروزی حکومتی رو برنده بازی کردن و دوباره یک جام قهرمانی جعلی برای جام حذفی و یک جام سوپرجام کاغذی بهشون هدیه دادن. باز همه مردم ایران دیدند که خطای هند و پنالتی واضح رو نگرفتن چون اگه مدافع پیروزی توپ رو با دست نمی زد توپ زیر پای بازیکن استقلال قرار می گرفت و تک به تک می‌شد و گل می زد. دقیقه 70 هم باید مرتضی پور علی گنجی حتما اخراج می شد که این اخراج شدن سرنوشت بازی رو به طور کلی تغییر می داد همونطور که اخراج ساپینتو سرنوشت بازی رو تغییر داد. چطور ساپینتو رو اخراج کردن ولی مرتضی پورعلی گنجی رو اخراج نکردن. اشکان خورشیدی اجازه نداد پیروزی حکومتی از دقیقه 70 بازی 10 نفره بازی کنه چون می دونست باخت پیروزی حتمیه.
    • احمد IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      سخن تمام کیسه ها: ما خبببببلی خوبیم همه بد هستن؛ یه جورایی زمین کجه .
    • خخخخخ IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      پیشنهادی کاملاً جدی و خیرخواهانه: اگرشما کیثه‌کش‌های فشاری، واقعاً به این چرت و پرت های توهّمی‌تان باور دارید، اصلاً در برابر سرورتون (پرسپولیس‌زلزله) حاضر نشوید. شما که مدعی هستید حق‌تان را پایمال می‌کنند و نتیجه‌ی مسابقه پیشتر تعیین شده! پس به تیم درجه۲ تان استراحت داده وبرای مسابقه‌بعدی تمرین کنید😉 موضوع انشاء=فواید این کار: ۱. مصدوم ومحروم نمی‌شوید ۲. امتیازهم که به قول شما ازقبل تعیین شده، پس فرقی نخواهد کرد ۳. استراحت بیشتر، موجب بالارفتن احتمال برد در مسابقه بعدی‌تان خواهد شد ۴. ازمقدار غیرقابل‌شمارشی《عنایات‌ویژه‌مردمی》که بخاطر پرت‌وپلا گفتن‌ها حواله‌تان می‌کنند، راحت می‌شوید ۵. دلقکی که درجایگاه سرمربی گذاشته‌اید، جریمه ومحروم نخواهدشد ۶. مبالغ نجومی آپشن‌های قرارداد بازیکنان فضایی‌تان، صرفه‌جویی شده ودیگر بهانه‌ی بی‌پولی نخواهید داشت ۷... ۸... و اما زیان بزرگ وغیرقابل جبرانی هم به سرورتان خواهید زد: پرسپولیسی‌ها دیگه نمی‌دانند به کی و چی بخندند، پس روحیه‌شان تخریب می‌شود!!!🤓 به‌قول بزرگتر ِفوتبال‌کل‌ایران دردهه‌ی اخیر (آقایحیی) پرسپولیس درهفته‌هفتم، جام را ازمردم‌ایران گرفت
    • پرسپولیسی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      آخی، اشکال نداره.🤣🤣
  • لنگیا مافیا فوتبال ایران IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    همچنین اشکان خورشیدی در نیمه اول باید 8 تا 10 دقیقه وقت اضافه می گرفت ولی فقط 2 دقیقه وقت اضافه گرفت که این مهندسی شده بود. دقیقه 80 هم اشکان خورشیدی الکی خودش رو به مصدومیت زد و بازی رو در دقایق پایانی بازی کاملا مهندسی شده به نفع پیروزی حکومتی 10 دقیقه سرد کرد و 10 دقیقه وقت بازی رو برای قهرمان کردن پیروزی حکومتی تلف کرد و در پایان 90 دقیقه فقط 9 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که این وقت های تلف شده فقط خودش بود و اصلا وقت اضاف برای نیمه دوم در نظر نگرفت و شما محاسبه کنید هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم چقدر در بازی وقت تلف شد. اگه اون گل دقایق آخر اتفاق نمی افتاد اینا کارشون که مهندسی بازی بود رو به درستی انجام دادن. اما بعد از گلی که استقلال زد واقعا عصبانی شدن و بلافاصله، ساپنتو رو الکی اخراج کردن. زاهدی فرد هم در مهندسی بازی نقش داشت. به هیچ عنوان ضربه ایستگاهی که منجر به گل دوم پیروزی حکومتی شد خطا نبود و این شانس بزرگ و بسیار تاثیر گذار ضربه ایستگاهی رو زاهدی فر به پیروزیچی ها هدیه داد و دو داور عامل قهرمان شدن تیم پیروزی حکومتی شدند. تا کی شاهد اینهمه حق‌خوری در فوتبال باشیم
    • ریکاردو ساپینتو الروانی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      دیگه بهانه ندارند این حرف را میزنن
    • مجتبی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      تا وقتی هواداری بی منطق مثله تو طرفدار کیسه باشه کیسه به هیچ جا نمیرسه دیدگاهتو عوض کن و الکی حرف نزن
  • لنگیا مافیا فوتبال ایران IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    صد بار گفتیم داور خارجی بیارید اما یحیی گلمحمدی گفت داور باید ایرانی باشه و ما دیدیم که خواسته یحیی گلمحمدی و پیروزیچی ها اجرا شد و جام رو ناجوانمردانه بهشون با مهندسی دادن. اما اگر داور خارجی بود اخراج دقیقه 70 رو می گرفت و کار پیروزیچی ها تموم بود.
    • پرسپولیس کبیر IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      همون داور خارجی با گرفتن پنالتی ای که روی عیسی اتفاق افتاد کار استقلال رو تمام می کرد شما باید خدا رو شکر کنید که داور خارجی نبود و همون خورشیدی به دادتون رسید
  • لنگیا مافیا فوتبال ایران IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    چرا خدا رو شکر می کنی مهندسی شده قهرمانتون کردن باید از داورا تشکر کنی که بازیکنتون رو دقیقه 70 اخراج نکردن
  • حزب باد IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    اگر تیمای دیگه 600_700 خرج کردن تو چرا نگرانی؟ پس معلوم شد شما هم کم خرج نکردین
  • Darioush US ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    perspolis alean be yek moraby jadid ehtiaj darad, va behtar hast in moraby beravad barayeh inkeh perspolis natavanesteh pishrafte behtary bekonad, har moraby biayad hamin natayej ra migirad
  • اسی IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    کیثه کشاها کجای مجلس نشستند
  • گودرزی US ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    خودت که بزرگی بازیکنانت هم که همگی ستاره اند پس در جام باشگا های آسیا از چه می ترسی عزیز من!نترس قلعه نوعی باهمین ستاره های کهکشانی می خواهد جام ملتهای آسیا را به خانه بیاورد!
  • پرسپولیسی ام IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    مانگ ان نییتیم مطمعنیم که میمونه خودش صدبارگفته دوست داره بمونه کم حاشیه بسازید
  • بوشهر IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    50 میلیارد رقم قرارداد قبلیش بوده تازه بدون آپشن هاش. یادتون باشه این قرارداد 50 میلیاردی رو امسال و سال گذشته نبسته. میخاد قیمت رو ببره بالا
  • اصغر US ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    برای این بازی هر بازیکن خرج چند میلیونی برای آرایش مو و صورت خود کرده بو دند آقا یحیی هم خیلی برای خودش خرج کرده بود سفید از برف هم سفید تر شده بود.چه دندان‌های سفیدی هم دارد ای پول چه ها که نمی کنی!به حمید خان استیلی هم که مردی است ۵۳ ساله بوتاکس کردن صورتش را تبریک می گویم
  • مهرداد تاجی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    در این چهل سال بیشترین حمایت ها از لنگ‌شد مثل اسپانسر فولاد ، ایرانسل و همراه اول ،حقوق مناطق محروم و پول معلمان و صدها میلیارد پول بانک صادرات و آینده آیا بدون پول و امکانات جام به یک تیم میدن؟؟ سیاست ناجوانمردانه تیم پرسپولیس در این سالها فقط تصعیف تیم های دیگر از طریق :تعییرات پی در پی مدیریتی این تیم ها ،ایجاد حاشیه، تخریب بازیکنان تیم ها ، نپرداختن پول بازیکنان ایحاد نارضایتی و کاهش انگیزه بازیکنان در اختیار گرفتن ورزشگاههای بازی یا تمرین با رانت و زور !تغییر تقویم لیگ از سوی باشکاه آقا یحیی!! مافیای رسانه ای که در اختیار دارید هیچ وقت پشت پرده تیم لنگ را افشا گری نخواهد کرد..چون مصلحت نیست..بلکه فقط می تونن با مهندسی کردن لیگ و آوردن آقای قربان زاده ریس سازمان خصوصی سازی به تلوزیون حساب های مالی استقلال رو برملا کنن.. در ادامه شبانه مدیر عامل استقلال(فتح اله زاده) رو عوض کنن و روحیه تیمی مون رو تصعیف.. جالب نیست همین تیم استقلال قبل از جام جهانی با بازی های زیبا وتاکتیکی گزینه اول قهرمانی بود و حتی پیش کسوت رقیب هم به آن اذعان میکنه..!! ولی بعد از جام جهانی چه اتفاقی افتاد.
  • آیهان IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    اره دیگه داره دبه میکنه برا پول بیشترفقط پول خوب کاری نداره براشون یه 100میلیاردهم البته با اپشن اینا میشه 150 بهش بدن همچی میمونه مگه بده حق ما هواداره بیچاره رو اینا دارن هاپولی میکنن ب ما چی میرسه ؟!؟؟؟هیچ اینا یه نمور اعصابشون هم خورد بشه بهم بریژن بازم حوضشون پر میشه جیبشون پر پول میشه ماشین 20میلیاردی خونه لوکس لاکچری زندگی مرفه ما چی ک سالها عمر عزیزمون پای ایم تیم ها و بازیکنا سوزوندیم اززندگی افتادیم چقدر شور زدیم ناراحت شدیم حرص خوردیم چ سود چه فایده همه امتیازات پول عشق حال زندگی خوب مال ایناس حیف از عمر گران حیف صد حیف ..
  • كيسه تهران IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    سوختن اين كاجي ها چه حالي داره ......................
    • محسن IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      تا چند سال پیش لنگی ها داشتن برای بقای لیگ می جنگیدند..خودتون هم میدونید جام هاتون ناپاکه...بوالله.. بتالله..
  • حسین IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    بازی دیشب نشان داد، قدرت همیشه وابسته به زور و بازو، عربده کشی، جرزنی، هاشیه کشی رقیب نیست، بلکه تفکر مبتنی بر رویکرد بزرگمنشانه است، که تیم بزرگ پرسپولیس ازش برخورداره.
  • ایمان IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    واقعا شما خیلی پررو و بی منطق هستین.دوربرگشت لیگ که نذاشتیم تو زمین نفس بکشین هی گفتین هندپنالتی درصورتی که نوددرصدکارشناسها گفتن پنالتی نیست و همون دوسه تاکارشناس که گفتن هند پنالتی بوده گفتن رو عبدی هم پنالتی بوده.دیروزم که کلا تو نود دقیقه استقلال‌ سه تا موقعیت داشته تو نیمساعته وقت اضافه هم که کلا خرس وسط بود توپ به پاتون نخورد.۹۰دقیقه توقوطی بودین اون به کنار ولی از دقیقه‌هشتادوپنج تا صدوبیست توپ ترابی به تیره پنالتی صددرصد الکثیر ضربه سر فرجی تک به تک اسدبیگی کاشته عالیشاه و گل عالیشاه شوت سرلک خجالت بکشین گلی هم که زدین دو دقیقه بعداز وقتهای اضافی بود ولی بازم از رو نمیرین داور داور میکنین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی