مربی استقلالی پاسخ همه انتقادات را داد/ ۲۴ سال است مرا تحمل می‌کنید!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا عنایتی به انتقادهایی که نسبت به انتخاب او به عنوان سرمربی تیم امید مطرح می‌شود، واکنش نشان داد.

در شرایطی که اسامی مختلفی برای سرمربیگری تیم امید ایران مطرح می‌شد، هدایت این تیم به رضا عنایتی سپرده شد تا امیدهای ایران با گلزن سابق استقلال وارد رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ شوند و برای شکستن این طلسم تلاش کنند.

پس از انتخاب عنایتی به عنوان سرمربی تیم امید ایران، انتقادهایی نسبت به موضوع وارد شد و برخی از اهالی فوتبال اعتقاد داشتند که او در مدت حضور در هوادار تهران و نفت مسجدسلیمان تجربه کافی را برای هدایت امیدها برای صعود به المپیک به دست نیاورده است.

رضا عنایتی که صبح امروز در یک نشست مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌داد، در بخشی از این نشست با این سوال مواجه شد که او رزومه بین‌المللی لازم را برای هدایت تیم امید ندارد. عنایتی در واکنش به این پرسش عنوان کرد: وقتی انتخابی انجام می‌دهید، نمی‌توانید همه دوستان را راضی نگه دارید. موافق یا مخالف همیشه هست. هر کار بزرگی هم انجام بدهید، شاید ۹۰ درصد جامعه به شما رای مثبت و اعتماد بدهند اما ۱۰ درصد هم مخالف هستند و نمی‌توانید همه را راضی نگه دارید. واقعا به همه دوستان احترام می‌گذارم اما باید از جایی وارد شوید تا رزومه بین‌المللی داشته باشید. اگر قرار است هر بار فقط در مورد این موضوع صحبت کنید، تا آخر هم نمی‌توانید چنین رزومه‌ای داشته باشید. من به همه مخالفانم احترام می‌گذارم.

او ادامه داد: ۲۴ سال است مرا تحمل می‌کنید و می‌دانید زمانی که بازی می‌کردم هم دوست داشتم برای هدف خود بجنگم و وقتی هم مربی شدم این کار را انجام دادم‌. شاید در ۴۰، ۵۰ سال سابقه نداشت که یک مربی تیمش را با آن بازیکنان و آن اتفاقات بالا بیاورد. من عملکرد خودم را مثبت و رو به جلو می‌بینیم و شاید از نظرات مخالفان خیلی خوب استفاده کرده و آن‌ها را به نقاط مثبت تبدیل کنم. تمام توان خود را برای هدفم به کار می‌گیرم و نگران این صحبت‌ها نیستم.

عنایتی در پاسخ به اینکه دوران لژیونر بودن او تا چه اندازه می‌تواند به وی در تیم امید کمک کند، گفت: با وجود اینکه با مربیان زیادی کار کردم اما در ۷_۶ ماهی که مسئولیت تیمی را بر عهده نداشتم، در کلاس‌هایی شرکت کردم که خیلی در ادامه مسیر از آن استفاده می‌کنم. ایستا نیستم و باید رو به جلو حرکت کنم و این را هم می‌دانیم با توجه به تکنولوژی‌های موجود، خیلی خوب می‌توان اطلاعات گرفت و از آن استفاده کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    به اسکوچیچ هم می گفتن‌رزومه نداره تیم رو بعنوان اول آسیا صعود داد به جام جهانی از یه جایی باید شروع کنن تا رزومه دار بشن آقای عنایتی برات آرزوی موفقیت داریم
    • پرسپولیس IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      این را میزاری پهلوی اسکوچیچ.این آدم سفارشی قلعه نوعی هست.از همین الان هم رنگی تیم را بسته.
  • رضای آقای گل IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    آقا رضا حرفها و بهانه های برخی بخاطر اینه که استقلالی هستی آقای گل بودی لنگیا رو سوراخ سوراخ کردی اگرنه این جماعت از کیروش با اون همه تجربه بین المللی هم ایراد میگرفتن
    • مهران IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      هر گلی که کی‌روش طی هشت سال به سر فوتبال ملی زد این بنده خدا هم با شش ماه مربیگری به سر تیم ملی امیدمون میزنه، چشم منطق شما استقلالیا کور شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی