نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
همراهی طعنه‌آمیز هواداران پرسپولیس با استقلالی‌ها؛ بهتر است ساپینتو بماند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ساعاتی پس از اتفاقات حاشیه‌ای در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال، هواداران قهرمان جام حذفی به حمایت از ساپینتو مشغول شدند!

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال مسابقات جام حذفی در شرایطی با شکست استقلال همراه شد که به نظر می‌رسید پس از به ثمر رسیدن گل تساوی استقلال در وقت‌های تلف‌شده بازی، شاگردان یحیی گل‌محمدی روحیه شکننده‌تری برای ادامه مسابقه دارند اما حاشیه‌های ایجادشده از سوی ساپینتو که منجر به اخراج او و توقف بازی شد، در نهایت روحیه بازیکنان تیم استقلال را به هم ریخت و گل‌محمدی توانست با ایستادن در محوطه فنی تیمش در دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای، یارانش را به سمت قهرمانی هدایت کند.

برخی طرفداران پرسپولیس که از ابتدای فصل مسابقات را دنبال می‌کردند، بخشی از عدم موفقیت استقلال را به رفتارهای سرمربی این تیم ربط داده و از مدیریت باشگاه استقلال خواستار تمدید قرارداد ساپینتو شدند! این پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی اعم از صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی معتقدند با ادامه همکاری این مرد پرتغالی با باشگاه استقلال شرایط برای قهرمان شدن در فصل بعد هموارتر خواهد بود!

در ماه‌های اخیر هواداران استقلال همواره در شبکه‌های اجتماعی از مدیران باشگاه درخواست می‌کردند هرطور شده ساپینتو را برای فصل بعد حفظ کنند و حالا عده‌ای از طرفداران رقیب هم به این گروه پیوسته‌اند.

ناگفته نماند باشگاه استقلال فعلا عذر این مربی را خواسته و ساپینتو امشب از کشورمان خارج می‌شود. به احتمال زیاد مدیران استقلال پس از برگزاری مجمع عمومی این باشگاه درباره انتخاب سرمربی جدیدشان برای فصل آینده تصمیمات نهایی را اتخاذ خواهند کرد.

در همین ارتباط: حرف آخر باشگاه استقلال به ساپیتو؛ خسته نباشید!/ کلید هتل را تحویل دهید و بروید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • هراکلیوس IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    تبریک به پرسپولیسی های جان، قهرمانی پرسپولیس ؛ ساپینتو ۱ میلیون یورو خواسته که بمونه اگه این مجوز برای این مربی بی ادب صادر بشه باید مجوز خرید خارجی ۱ میلیون یورویی برای سرور استقلال هم صادر بشه زت زیاد
  • سامان IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    لطفا ساپینتو رو نگه دارید و فصل بعد هم قبل از دربی لیگ برای استقلال بازی با هوادار و قبل از دربی حذفی بازی با تراکتور رو برنامه ریزی کنید که شیش تا و هفت تا بزنن بعد بیان جلوی ما بزنیمشون آخرش همه با هم بخونیم : برد پرد گل بی رویه کار خیلی بدیه ...
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    خداکنه ساپینتوبازم بمونه چون ۳تا۳تامیبریم خوبه
  • آریا US ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    یه هیچ عنوان نباید ریکاردو بره! باید بمونه! بهترین مربی لیگ برتر هست😂😂 ما هواداران هزینه قراردادش رو از جیب خودمون میدیم😅😅 غلامپور و قلیچ هم باید در تیم کیسه بمونن🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️
  • دوستاره IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    لنگی ها خیلی دلتنگین به مظلومی بگم بیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی