نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
قانون جدید نقل و انتقالاتی بزرگترین مانع تمدید مربیان خارجی پرسپولیس
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وضعیت تمدید قرارداد دستیاران خارجی یحیی گل محمدی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اخبار منتشره و قوانین و تبصره‌های تازه قوانین نقل و انتقالاتی، نگرانی‌هایی را بابت تمدید قرارداد مربیان خارجی پرسپولیس به همراه داشته است.

به گزارش طرفداری، با توجه به قانون جدید نقل و انتقالاتی ارائه شده از سوی فدراسیون فوتبال بعید است مربی‌های خارجی شاغل در فوتبال ایران تمایلی به ادامه همکاری با باشگاه‌های قبلی خود داشته باشند. قوانین جدیدی که نشان می‌دهد باشگاه‌های ایرانی قرار نیست به این زودی‌ها از شر قوانین خلق‌الساعه و ابلاغیه‌های ناگهانی در حوزه نقل و انتقالات در امان بمانند.

تصمیماتی که ظاهرا از سوی معاون رییس‌جمهور اتخاذ شده و نه تنها قدرت فدراسیون فوتبال را به عنوان مرجع اعلام تصمیم‌های فوتبالی کشور زیر سوال می‌برد بلکه باعث ادامه جنگ و نبردی نابرابر بین پرسپولیس و استقلال به عنوان تیم‌های دولتی با تیم‌های صنعتی خواهد بود. به راستی آیا این تصمیم تضعیف تیم‌های ایرانی لیگ قهرمانان آن هم در حضور تیم‌های قدرتمند عربستانی و قطری ب ریخت و پاش‌های آنچنانی شان نیست؟ اصلا کدام چهره خارجی حاضر است در فوتبال ایران به ریال کار کند و ...؟

به هر روی این وضعیت قطعا مشکلاتی را برای دو تیم پرسپولیس و استقلال ایجاد خواهد کرد. از جمله در پرسپولیس که ۳ دستیار خارجی یحیی گل‌محمدی به همراه چند بازیکن خارجی، بعید است زیر بار پنین قانونی بروند.

البته که شیخ دیاباته شانسی برای ادامه همکاری با یحیی ندارد و بعید است سرمربی سرخ‌ها تمایلی به ادامه همکاری با پریرا داشته باشد. اما نگرانی‌های اصلی بابت جذب ببازیکنان و ستاره‌های خارجی جدید برای دست  و پنجه نرم کردن با تیم‌های پرقدرت حوزه خلیج فارس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در ادامه ادامه همکاری مربیان خارجی است که این فصل با باشگاه همکاری داشته اند و حالا با پایان فصل فوتبالی، مقابل سوال ادامه همکاری شان با باشگاه یک علامت سوال بزرگ قرار می‌گرد.

پیگیری وضعیت مربیان خارجی پرسپولیس نشان می‌دهد که  پیشنهاد تیم الریان و چند تیم دیگر قطری به وسلی ننکا مربی گلرهای پرسپولیس جدی است. اگرچه او به بیرانوند تاکید کرده اولویت اصلی او پرسپولیس است، اما در ادامه این تمایل تاکید کرده با توجه به قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، نمی‌خواهد پیشنهاد خوب تیم‌های قطری را از دست بدهد و به همین خاطر پیشنهاد مالی آن‌ها را بررسی خواهد کرد.   

پپه لوسادا و اوسمار ویرا نیز کم و بیش  چنین شرایطی دارند. به ویژه پپه لوسادا که به عنوان یک مربی بدنساز شاخص از همین حالا مورد توجه چند باشگاه صنعتی فوتبال ایران قرار گرفته است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • امیر IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    شک نکنید این قوانین از طرف سپاهان و فولاد و گل گهر نوشته شده . باند سپاهانیها رو دستکم نگیرید
  • بیخک جروق IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    قهرمانی پرسپولیس به معاون رییس‌جمهور فشار آورده و میخواد یه جوری به پرسپولیس ضربه بزنه.
  • بیخک جروق IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    قهرمانی پرسپولیس به معاون رییس‌جمهور فشار آورده و میخواد یه جوری به پرسپولیس ضربه بزنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی