نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
وضعیت قرمز برای کاپیتان استقلال/ آبی‌ها به دنبال دروازه‌بان
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان استقلال با شروع فصل نقل و انتقالات باید تصمیم مهمی در مورد آینده‌اش بگیرد و سیدحسین حسینی در وضعیتی قرار گرفته است که در لیگ بیستم هم دچار آن شده بود.

سیدحسین حسینی در این فصل اصلا شرایط خوبی نداشته است و بارها با اشتباهات او دروازه آبی‌ها باز شده است، نمونه اش همین دربی روز گذشته در فینال جام حذفی که دروازه‌بان استقلال به جز چند خروج اشتباه در جریان بازی، گل دوم را هم به شکلی عجیب دریافت کرد و شوت امید عالیشاه به طور مستقیم وارد دروازه آبی‌ها شد.

ساپینتو از مدت‌ها قبل قصد داشت برای فصل آینده یک دروازه‌بان مطمئن جذب کند و حالا اگر او نباشد هم احتمالا آبی‌ها اقدام به جذب یک گلر مطمئن خواهند کرد تا یک بار برای همیشه، ضعفی که استقلال سال‌ها با آن دست به گریبان است برطرف شود.

این دقیقا شبیه وضعیتی است که حسینی در پایان لیگ نوزدهم آن را تجربه کرد، او حتی تا آستانه پیوستن به سپاهان هم پیش رفت و در نهایت ترجیح داد در این تیم بماند و ذخیره رشید مظاهری بشود هرچند که او در لیگ بیست و یکم توانست جایش را در ترکیب اصلی پس بگیرد.

آنچه مسلم است حسینی بعد از جدایی مهدی رحمتی از استقلال هرگز چهره یک گلر مطمئن را نداشته است و فقط آمارهای گل خورده او، این دروازه‌بان را در رسانه‌ها برجسته کرده وگرنه او هرگز خیال آبی‌ها را از خط دروازه راحت نکرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • ابی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    این تیم جلو تیم های بزرگ میبازه به نظرتون چرا؟ چون زورش رو نداره ابزارش رو نداره ... لنگ 80 درصد بازیکناش تیم ملین بعد ما با امثال جعفر سلمانی و مهری و رضاوند و حسینی و ...اومدیم قهرمان شیم ... باید قبول کرد با این بازیکنا نمیشه با تیمایی مثل لنگ و سپاهان مبارزه کرد
  • بهرام IT ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    اون استقلال انقدر نفهم و درمانده شده و کار مدیریتیش به فلاکتی افتاده که هنوز نمیفهمه که بهترین دروازه بان ایران همان دروازه بان سوم خودش هست و مقابل پرسپولیس هم می بایست همان دروازه بان سومش را استفاده می کرد.سائوپینتو باعث تمام بدبختی و شکستهای استقلال بوده با اون ترکیب افتضاح و مهری و سلمانی و حسینی و بابایی و نیک نفس و شهباززاده و ؟؟؟؟؟؟؟
  • رضا IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    با نظر ابی کاملا موافقم استقلال هافبک خلاق و قوی نداره مهری و رضاوند نمی توانند در مقابل تیم های قوی بازی را در بیاورند درسته ساپینتو خیلی سعی کرد و احیاشون کرد ولی در مقابل تیم های متوسط خوبن دیروز اصلا هافبک استقلال گم بود در بازی
  • حامد IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    وقتی بریز بپاش میکنن بازیکن متوسط 15 میلیارد قراردد میبندن اخرش همین میشه . همش منتظر هستن دولت از بیت المل پول بده اینا بریز بپاش کنن
  • محمد IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    استقلال مهدی پور ویامگا اگه داشت به جای مهری و رضاوند روند بازی فرق میکرد حسینی باید بره اون از گل خوردنش جلو صنعت نفت اینم از پرسولیس به نظر من هافبک دروازبان استقلال باید عوض بشوند خط حمله عالی
  • مصطفی IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    حسین بیا باشه انشاالله بری فصل بعد خوب میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی