نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
۱۰ |
۰
کلوب| آقای ساپینتو؛ خداحافظ!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این‌که پس از ناکامی و شکست زورمان تنها به سرمربی می‌رسد هرگز کار و شیوه قشنگی نیست، هر چند طبیعت فوتبال همین است و کاریش هم نمی‌شود کرد.

ما زورمان را همه‌جا زده‌ایم اما جایی که بیشتر از همه جا زورمان می‌چربد در تغییر و اخراج سرمربی است که کارساز بوده و نمونه‌های آشکار و واضح بسیارتازه اش هم در چند سال گذشته فشار برای اخراج یا استعفای زوری منصوریان بوده، سپس اخراج و برکناری زوری محمود فکری و حالا که دوست نداریم زورمان تنها بر سر سرمربی بچربد زورمان را برای داشتن یک مدیرعامل واقعی و نترس می‌زنیم، زورمان را برای حفظ ستاره‌هایمان برای فصل بعد می‌زنیم و زور آخرمان هم برای ساپینتو است.

البته که ما موافق اخراج سرمربی نیستیم و از طرفی دیگر سرمربیان خارجی هم چیزی به نام استعفای اختیاری ندارند چون از حق و حقوق بعدی‌شان گذشته‌اند و صد البته این‌کار را هرگز نخواهند کرد.

اگر به‌واقع جانشین بهتر و مناسب‌تری نسبت به ساپینتو وجود دارد خب پس همین فردا دست به کار شوید و مبلغ قرارداد ساپینتو را بدهید و با او کلا تسویه حساب کنید و سرمربی مناسب‌تر و بهتر را معرفی کنید، اما اگر هیچ جانشینی مدنظر نیست پس از همین فردا در فکر توافق با وی و حمایت همه‌جانبه از او و تقویت واقعی تیم برای فصل آینده باشید.

استقلال نیاز به یک نفس تازه دارد، استقلال نیاز به یک خون تازه، به یک روحیه تازه و یک برنامه جدید دارد و همه و همه را هم می‌توان با ساپینتو برای یک فصل دیگر تجربه کرد در غیر این صورت از همین فردا گزینه‌ای مناسب برای این نیمکت و تیم انتخاب کنید تا هنوز دیر نشده و در اوایل تعطیلات قرار داریم.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ناشناس IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    وقتی تا به این لحظه مشخص نشده کارت قرمز ساپینتو به چه دلیلی بوده مشخصه که برنامه ریزی شده بوده که هر جوری شده یه کارت قرمز بهش بدن الان در اتاق فکرها نشستن یه دلیلی براش پیدا کنن
    • کلنگلیس IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      دلیلش نفوذآدمفروشها ولنگیهایی مثل حجت کریمی تواستقلاله فقط همین حجت کریمی دست پرورده ی سلطانی فره
  • مجتبی رجائی IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    آفرینُ صدها احسنت؛ مختصر امّا سرشار از نکته؛؛ از قدیم گفتن: : حرف حساب رو باس بوسید روو چشم گذاشت" امیدوارم مدیریت و کادر هیئت مدیره تاج یه تصمیم درست درمونُ آینده نگرانه واسه سکاندار تیم بگیرن.
  • ابراهیم از وصفنارد IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    تاژیا واقعا خجالت نکشیدید قبل دربی مصاحبه کرد که اگه من نبودم اینا دهم هم نمیشدن.خخخخخخخ دهمیهاااااا دیگر نکران نباشید دهمیهااااا پولپینتو هست درست مثل استراپولی.خخخخ
  • استقلال مظلوم IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    آقای ساپینتو مربی خیلی خوبیه ولی باجوسازیهای بیجایی که علیهش راه مینداختن باعث شکست ناعادلانه برای ایشون وتیمشون شدن واقعاً خجالت آوره آقایون کمیته ی مثلاً انضباطی احیاناً چه کسی به افشین پیروانی اجازه داد که دستور به اخراج سرمربی حریف بده؟
  • علی IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    تا دیروز خودت هزار تا مطلب بر علیه ساپینتو مینوشتی حالا داری طرفداری ازش میکنی .۹۹دقیقه منتظر شدن کارت قرمز بهش بدن جالبه تیم گل زده به مربی اش کارت قرمز دهده معلکمه کریمی برنامه داشته برای اخراج ساپینتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی