نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
واکنش رونالدو به شایعه ترک عربستان؛ اینجا خوشحال هستم و.../ توصیه رونالدو به سعودی‌ها؛ VAR سریع‌تر باشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو که در ماه دسامبر با تیم النصر قرارداد امضا کرد، در ۱۶ بازی لیگ ۱۴ گل به ثمر رساند و در آخرین مصاحبه‌اش گفته که از بودن در عربستان راضی‌ست و به بازی در این کشور ادامه خواهد داد.

اولین فصل حضور رونالدو در عربستان سعودی روز چهارشنبه به پایان رسید و تیم النصر در رده دوم جدول قرار گرفت. فوق‌ستاره پرتغالی تیم النصر در مصاحبه‌ای با لیگ حرفه‌ای عربستان تایید کرد که فصل آینده هم با این تیم ادامه خواهد داد.

وقتی از او در مورد تجربه‌اش از بازی در این لیگ پرسیده شد پاسخ داد: «فکر می‌کنم لیگ خیلی خوب است، اما فکر می‌کنم هنوز فرصت‌های بسیار زیادی برای رشد داریم. لیگ خوب و رقابتی است. ما تیم‌های خیلی خوبی داریم، بازیکنان عرب خیلی خوبی داریم. زیرساخت‌ها به نظر من باید کمی بهتر شوند. داوران و سیستم VAR باید کمی سریع‌تر باشند. اما من اینجا خوشحالم، می‌خواهم اینجا ادامه دهم، اینجا ادامه خواهم داد.»

او همچنین اضافه کرد: «به نظر من اگر آنها به کاری که می‌خواهند ادامه دهند، در ۵ سال آینده لیگ عربستان می‌تواند پنجمین لیگ برتر جهان باشد.»

با اینکه رونالدو ظاهراً قصد خود را برای ادامه حضور در عربستان سعودی تأیید کرده و گفته که او و خانواده‌اش از زندگی در خلیج فارس خوشحال هستند، هنوز شایعات زیادی در مورد انتقالش به یکی از تیم‌های سطح بالای اروپایی در تابستان امسال به گوش می‌رسد.

این مطلب را هم بخوانید: سکوت تأثیرگذارترین فرد دوران حرفه‌ای رونالدو شکست؛ کریستیانو همیشه در قلب من و بهترین بازیکن تاریخ است/ پایان کدورت‌های CR7 و دوست صمیمی‌اش؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی