نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
پیشنهاد یک تیم ثروتمند به ریکاردو ساپینتو/ سرمربی پرتغالی مشتری پیدا کرد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه‌های یونانی خبر داده‌اند که پدرو مارتینس به زودی از الغرافه جدا می‌شود و ریکاردو ساپینتو جدی ترین گزینه جانشینی اوست.

پس از گذشت سه روز از دربی پایتخت، همچنان وضعیت نیمکت استقلال نامشخص است. از گفته های مدیران باشگاه استقلال اینگونه به نظر می‌رسد که آنها قصدی برای ادامه همکاری با ریکاردو ساپینتو ندارند اما در سوی مقابل این سرمربی پرتغالی روز گذشته در نامه‌ای از تمایلش برای تمدید قرارداد خبر داد.

استقلالی ها منتظر برگزاری مجمع عمومی و تعیین تکلیف مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره هستند تا وضعیت نهایی نیمکت تیم نیز مشخص شود. حالا از یونان خبر می‌رسد که باشگاه الغرافه قطر خواستار جذب ریکاردو ساپینتو شده تا او را جایگزین پدرو مارتینس کند.

روزنامه گاتزتا یونان در خبری نوشت که ساپینتو در الغرافه جانشین مارتینس می‌شود. این روزنامه نوشته است که در قطر، ماندن سرمربی پرتغالی در جمع پلنگ ها را چندان قطعی نمی‌دانند و از هموطنش ریکاردو ساپینتو به عنوان جایگزین احتمالی او یاد می‌کنند.

گاتزتا نوشته که به نظر می‌رسد شایعات جدایی در اطراف پدرو مارتینس افزایش یافته است، جایی که او نوامبر گذشته راهی تیم قطری شد و فصل را در رتبه ششم به پایان رساند. براساس گزارشات قطری، از هموطن مارتینس یعنی ریکاردو ساپینتو به عنوان جایگزین احتمالی او یاد شده است.

پیشنهاد یک تیم ثروتمند به ریکاردو ساپینتو/ سرمربی پرتغالی مشتری پیدا کرد

گاتزتای یونان تنها رسانه‌ای نیست که به این موضوع پرداخته است. رسانه fosonline نیز با انتشار همین خبر نوشت که از رسانه های قطری اینگونه به گوش می‌رسد که کار سرمربی سابق المپیاکوس در الغرافه به پایان خود نزدیک شده و ساپینتو جانشین او خواهد شد.

وب سایت sportal هم نوشت وضعیت پدرو مارتینس در قطر مبهم است. او به درهای خروج از الغرافه نزدیک شده است و کسب رتبه ششم و فرم ضعیف تیم در نیم فصل دوم، مدیران باشگاه را ناامید کرده است. او فصل را در قطر با سه شکست سنگین پیاپی به پایان رساند و باعث شد تا سران باشگاه را به سمت اتخاذ تصمیمات مهم سوق دهد.

براساس گزارشات منتشر شده از این کشور خاورمیانه ای، انتظار می‌رود که سرمربی سابق المپیاکوس از الغرافه جدا شده و هموطن او یعنی ریکاردو ساپینتو به عنوان جانشین او انتخاب شود.

این مطلب را هم بخوانید: نامه افشاگرانه ساپینتو به هواداران استقلال؛ خودرو و خانه لاکچری؟ دروغ است!/ به این دلیل ایران را ترک کردم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • اس اس سوبله چوبله IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    مافیای سرخ همانقدر که دیروز از استراماچونی وحشت داشت امروز از ساپینتو میترسد و با هر هزینه ای او را از ایران و استقلال دور خواهد کرد آنهم توسط مدیران دست نشانده و تازه به دوران رسیده ای که برای استقلال چاق میکنند یا قاچاق میکنند !!!
    • 6 IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      آخه يكي نيست بگه به اين كه تيم بي جام هم ترس داره؟!؟!؟ برو خداتو شكر كن كه 4 تايي نشدي وگرنه 6 و 7 تا زدن به تيماي بي تفاوت عين بردن بازيهاب تداركاتيه كه كيسه تو اونا اوله خخخخ
    • استقلالی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      وقت رو تلف نکنید و سریعا تکلیف سرمربی باید روشن بشه تا با نظر سرمربی بازیکنای مورد نظر جذب بشن ... به خدا قسم 80 درصد راه قهرمانی پیش فصل و زمان یارگیریه باور کنید لنگ قهرمانی رو تو پیش فصل زمانی که هر بازیکنی که یحیی خواست درویش گرفت ولی استقلال یه ماه مونده به لیگ تازه داشت سرمربی انتخاب میکرد... فصل قبل مجیدی خودش تیمو بست دیدید چیشد ... چیزی که کاملا مشخصه خیلی از بازیکنا اصلا در حد استقلال نیستند ... به نظر من ارزش داره یه فصل دیگه به ساپینتو فرصت داد البته به شرطی که قیمتشو بالا نبره و خودش تیمو ببنده مگر اینکه یه خارجی خیلی بهتر و درجه یک بیارن ... از بین ایرانیا مجیدی که قرارداد داره میمونه فقط نکو ... اسم رحمتی و الهامی هم نیارید که شوخیشم قشنگ نیست
  • ناشناس IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    ساپینتو از این آشفته بازار بره براش بهتره در حقش نامردی کردن در کرمان توسط عواملی براش حاشیه درست کردن و کلا به حاشیه بردنش برنامه ریزی شده از طرف عده ای بود که چوبش رو یه روزی می خورن افرادی بمانند ساپینتو قلب مهربانی دارند و صادق هستن این خصوصیات اینجا ارزشی نداره پس بنفعشه بره
  • دادا IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    شما روبخدا سکوت کنید تا شراش ازسر فوتبال وتیم هایمان کم شود والا دلالها دوباره می اورند رنگش میکنند وبجای بلبل برایمان میفروشنذ مواظب باشید
  • ایرانی IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    ساپینتو مربی خوب و فهیم و با دانشی هست ... این آقا را نسبت به تیم‌های پرسپولیس و سپاهان و کلا تیم‌های بالا جدولی حساس کردن ... و به داور ایرانی بد بین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی