چندین بار با ساپینتو برای اخراج مدارا کردیم/ او آب دهان پرتاب کرد و ناسزا گفت/ به روزبه و ارسلان گفتم خجالت نمی‌کشید که این آقا...
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمد عطایی کمک داور ذخیره دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی به تشریح درگیری‌اش با ریکاردو ساپینتو پرداخت و گفت که سرمربی آبی‌پوشان ناشرا گفته است.

بعد از پایان دربی ۱۰۱ بین پرسپولیس و استقلال کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن محمد عطایی کمک داور ذخیره با ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال درگیر شده است. در لیست داوران دربی، نام محمد راهی به‌عنوان کمک داور ذخیره درج شده بود، اما ظاهراً او به پرواز نرسیده و جای خود را به عطایی داده است.

محمد عطایی در گفت‌وگویی درباره درگیری‌اش با ساپینتو گفت: سرمربی استقلال از دقیقه ۲ در حالی که هیچ اتفاقی نیفتاده و خطای واضح از سوی داور گرفته شده بود، اعتراضش را آغاز کرد. نیمکت‌نشینان استقلال به تصمیم‌های داوری اعتراض می‌کردند. به خسرو حیدری، مربی آبی‌پوشان گفتم که این اعتراض‌ها منجر به دادن اخطار می‌شود. افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس گفت به غیر از او هر کسی از روی نیمکت پرسپولیس اعتراض کرد، بگویم تا اجازه این کار داده نشود. اعتراض نیمکت استقلال به حدی بود که دقیقه ۱۲ به داور اعلام کردم به مربی بدنساز این تیم کارت زرد دهد.

وی افزود: ساپینتو در صحنه‌ای کُت خودش را درآورد و احساس کردیم به داوری اعتراض کرده ولی اخطاری ندادیم. در ادامه، اعتراض‌های سرمربی استقلال بیشتر و از محوطه فنی خارج شد تا داور مجبور شود به او اخطار دهد. ساپینتو چند بار از محوطه فنی خارج شده بود و به مسئولان بازی گفتم او می‌تواند اخطار بعدی را دریافت کند ولی با صحبت‌های انجام شده مدارا کردیم. اواخر بازی در وقت‌های تلف شده که توپ روی دروازه پرسپولیس در حال رفت و برگشت بود، ساپینتو کاملاً از محوطه فنی‌اش خارج شد که باز هم مدارا کردیم، این در حالی است که قرار نیست مربی به خاطر هیجان بازی از محوطه فنی خارج شود.

کمک داور ذخیره دربی ۱۰۱ ادامه داد: در دو جام جهانی روسیه و قطر و همچنین جام ملت‌های امارات حضور داشتم. هر تیمی می‌تواند پس از گل هر نوع شادی را انجام دهد به غیر از دو حرکت؛ نخست اینکه تماشاگران را تحریک کند و دوم، به نیمکت حریف کاری داشته باشد. ساپینتو پس از گل استقلال خیلی دیر به سمت نیمکت خودش برگشت. ظاهراً او مقابل نیمکت پرسپولیس حرکتی انجام داد که باعث اعتراض شدید یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی و دیگر نیمکت‌نشینان پرسپولیس شده بود و آنها به علیرضا ایلدروم کمک داور بازی اعتراض کردند. من حرکت ساپینتو را ندیدم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد اما پس از صحبت‌های ایلدروم با زاهدی‌فر، ساپینتو اخراج شد.

عطایی خاطرنشان کرد: ساپینتو وقتی کارت قرمز گرفت به سمت اشکان خورشیدی رفت و او را لمس کرد. در ادامه به سمت من آمد و به زبان انگلیسی گفت «تو مقصر اخراجم هستی». سپس به زبان پرتغالی شروع به ناسزاگویی کرد که به او گفتم ساکت باشد و به عقب برود. با دست اشاره کردم به عقب برود ولی در فیلم‌های پخش شده گویا اینگونه نشان داده شده که  دستی که پَرت می‌کنم به صورت سرمربی استقلال خورده در حالی که اصلاً برخوردی صورت نگرفت. ساپینتو ناسزاگویی کرده و آب دهانش را پرت می‌کرد. خواستم به سمت او بروم که روزبه چشمی و ارسلان مطهری، دو بازیکن استقلال من را در آغوش گرفتند و خواستند ادامه ندهم. به چشمی و مطهری گفتم خجالت نمی‌کشید یک نفر از خارج بیاید و آب دهانش را پرتاب کند و شما نگاه کنید؟ این رفتارها در فرهنگ ما شایسته نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۹۵
  • ناشناس۷ IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    این بنده خدا در دو جام جهانی حضور داشته،یعنی کمک داور بوده ما که ندیدیم،احتمالا توریست بوده،بعد کمک داور گفته به ساپینتو کارت بده، تو چکاره بوده ای بعد از چند روز داستانهای جدیدی از اخراج ساپینتو روایت میشود.روز اول می گفتن دلیل اخراج معلوم نیست.البته رفتار و اخلاق ساپینتو مشکل دارد و علت اصلی از دست دادن لیگ و حذفی عدم آرامش و ساپینتو و رفتارش بود.فرهنگ و اخلاق اصل اول ورزش است هرچند در فوتبال ما بخاطر جام هر بی اخلاقی و شارلاتان بازی در می آورند.
    • اس اسی IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      به خدا این همه بی شرمی قباحت داره افشین گفت تو جشن با تیم رقیب بالا وپایین پریدنو اشکارا توهین می کنه به شعور همه باید جریمه دادگاهی وزندانی شود نمیدونیم اقای حجت کریمی هم الله هو اعلمم دستهای پشت پرده...
    • محمد IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      داداش مربی نیست که وحشیه آبروی استقلال رو هم برده
    • بهمن IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      یعنی شماها حرکت های زشت و فش دادن یک پرتغالی به هموطنت و تایید میکنی همه میدونن اون مشکل روانی داره باعث حاشیه بردنتون اونه باز قبول نمیکنین ازش دفاع میکنین تنها چیزی که شما ندارین متطقه
    • مجیک IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      کمک داور چیکارست؟ خخخخخخخخخ. کمک داور اسمش روشه. باید کمک کنه ب داور. تا حالا ندیدی کمک داور تو اروپا ب داور بگه فلان کار بکن؟ نظرت راجب پنالتی روی عیسی چیه؟ دو هیچ باید میباخت کیسه زباله. وحشینتو تو پرتغال هم همین بوده. روی زمین میخابیده و بلند نمیشه. خخخخخخ
    • علی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      استقلال باید عذر مربی خارجی اش را بخواهد به دنبال مربی داخلی باشد !! ساپینتو اصلأ نه اعصاب دارد و نه تاکتیک !!! کار وهنر مربی علاوه بر اجرای تاکتیک بازی، آرام کردن جو ورزشگاه و بازیکنانش است نه هوچی گری !! بااین کارش اعصاب همه را داغوووووون کرد !!! فکری برای بردش نمانده بود!!
    • علی SG ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      چرا حالا مسخرش می‌کنی که توریست بوده در جام جهانی ؟! شما امروز تصمیم بگیر بری خارج یه فوتبال ببینی برگردی اگر تونستید بعد مسخره کنین ، کاملا مشخص است از این نظر سطح ایشون بالاتر از شماست مسخره کردن چیه ؟
    • علی SG ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      چرا حالا مسخرش می‌کنی که توریست بوده در جام جهانی ؟! شما امروز تصمیم بگیر بری خارج یه فوتبال ببینی برگردی اگر تونستید بعد مسخره کنین ، کاملا مشخص است از این نظر سطح ایشون بالاتر از شماست مسخره کردن چیه ؟
    • علی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      در حرکات اشتباه ساپی شکی نیست که بهانه دست هر دشمنی داده اما این کمک داور برا توجیه رفتار غلط خودش چقدر دروغ میبافه مثلا میگه تصاویر را جوری نشون دادن که دست من به طرف ساپیتنتو پرتاب شده!!!!!!!!
    • ف IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      یعنی حیف پول که خرج این فوتبال میکنن بعد میخوام ببینم اگه اینا می‌دونن ساپینتو مشکل اخلاقی داره چرا اوردنش چرا پول مملکتو میدن همچنین افرادی ،به نظر من حیف پول که خرج فوتبال میکنن این پولو بدن این همه بدبخت بیچاره و جونای که از بی پولی حتی نمیتونن ازدواج کنن این همه خانوار بی خانه و سرپناه حیف و صد ها حیف
    • فقط خدا IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      بابا همه چیز مشخص شده داور داخل جشن شرکت می‌کنه .
    • داور لنگی US ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      احتمالا اب دهان و فحش به زبانهای مختلف از ساپینتو را ممیزی کردن🤣 حضور و عکس در جشن قهرمانی هم فتو شاپ بوده حرکات اقا یحیی در بازیهای مختلف که بدون واکنش داوران هم بود حتما صحنه سازی کردن سفارشهای مربی تیم سوگلی و تایید با سر داور هم حتما به تصاویر موجود اضافه نموده اند به هر حال تا بحال کسی نگفته ماست من ترشه😊 قهرمانی هم کاملا بی نقص بوده بقول اقا یحیی دست های پشت پرده هم موانعی که قرار بوده در مسیر تیم سوگلی بزارن در چند بازی اخر برداشتن😜 نسلهای بابا مسعود و مامان اذر و منسوبین هم کلا بی کار بودن
  • ناشناس IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    هر چی توجیه می کنید بیشتر گندش در میاد ظاهرا و من ندیدم اعتراض افشین و یحیی و... مگر افشین و یحیی هر اعتراضی بکنن باید سرمربی مقابل رو اخراج کرد، ایلدروم به چه علت به داور گفته ساپینتو رو اخراج کن؟
    • ناشناس IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      به همان علتی که آب دهان ریخته، ، حالا چرا اینقدررر ناراحتین؟؟؟ دیگه تموم شده باختین بدددددم باختین هههههههههه
    • ناشناس IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      کاری ندارم استقلال باخت و تمام که سال پیش خیلی ها در حسرت بازنده کردنش بودن و اون سال پیش هم تمام، موندم چجوری میشه نظر و صحبت مربیان و مدیران خیلی مودب و متین تیم حریف تاثیر گذاره توی تصمیمات داوران الخصوص داورانی که در آرزوی خوشحالی کردن تیم محبوبشان حتی بلد نیستند لاپوشانی کنند این کمیته داوران رو باید تندیسش رو درست کردن و فرستاد فیفا برای یادگاری تا ابد. با این حال هوادارای هر دو تیم حواسمون باشه دارن سرمون رو گرم می‌کنند که خیلی چیزها که الان برامون مهمه و باید دنبالش باشیم یادمون ببرند. به امید دوستی و مهربونی تک تک مردم عزیزمون چه قرمز و چه آبی و همه.
    • فرهاد IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      خواهشاً اگه از فوتبال چیزی نمی‌فهمید حرف نزنید. حرف زدن بلد نیستید حرف نزدن که بلدید. تو چیکاره ای که بخوای اعتراض یحیی رو ببینی یا نبینی. اصلا یحیی به چی اعتراض کرده ؟ اول بفهم جریان چیه بعد دهنتو باز کن.
    • علی IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      واقعا متوجه نمیشید یا خودتون رو زدین به اون راه؟ این آدم معلوم الحال جلوی نیمکت پرسپولیس ادا و اطوار درآورده و طبیعتا کمک داور بهتر میتونه صحنه رو ببینه تا داور چهارم... آقای ایلدروم هم اومد لاپوشونی کنه و وقتی دید پرسپولیسی ها اعتراض کردن و نمیتونه گند ساپینتو رو بپوشونه ، به داور گفت... حالا باز بیاید بگید دلیلش چی بوده و چرا فلان داور نگفته و ...
  • کیوان IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    به ساپینتو انتقاد وارد است حرکات و رفتارش قابل دفاع کردن نیس،اما من یه خواهش از آقای عطایی دارم شما که اینقدر به زبان پرتغالی تسلط داری و فهمیدی ساپینتو ناسزا گفت چهار تا کلمه پرتغالی صحبت کن تا ما هم یاد بگیریم😏
    • عجب IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      کسی که شعور و شخصیت نداره مطمئن باش تو همچین شرایطی نمیاد دعای خیر کنه مطمئن باش بی ادب تر از ساپینتو تو لیگ وجود نداره احتیاجی نیست شما هم از یه خارجی نسبت به هم وطن ایرانی خودت دفاع کنی
  • آریا US ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    ساپینتو و غلامپور باید بستری بشن!!
    • کمک داو ر قهرمان IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      عجب این کمک داور انگار خشمگین شدن محمدعلی وگلممد را ندیده به خاطر آنها به داو گفته‌ ساپینتو شیردل را اخراج کند
  • عشق ایران IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    فوتبال ما فرهنگ دارد که توی کمک حرف میزنی .برید با تیم رقیب شادی کنید وعکس یادگاری بگیرید
    • ترمشت IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      «به کدام ملت است این به کدام مذهب است این که کشند عاشقی راکه توعاشقم چرایی» تیم بزرگ هوادارزیادداره برادر...
  • علی DE ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    ساپینتو احتمالا یه مدت اسپانیا بوده و به رنگ قرمز حساسیت داره و ناخودآگاه به لباس قرمز حمله ور میشه برای کنترلش یدونه ماتادور حرفه ای لازمه
    • مجید IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      دوست عزیز لباس تیم فوتبال پرتغال هم قرمزه و نیازی نیست که بره اسپانیا تا به رنگ نارنجی تیم فوتبال اسپانیا. حساس بشه.درضمن علت حمله ور شدنش ناعدالتی هست که درحق خودش و تیمش همیشه انجام میشه.البته به گفته همین کمک داور بعد از حرکات این آقا سرپرست و مربی قرمز ها به ایلدرم شکایت میکنن که حرکاتش بده و باید اخراج بشه که ایلدرم به زاهدی میگه رییس آقای سهیل مهدی درخواست اخراج ساپی رو داره و داور هم بخاطر علاقش به قرمز ها ساپی رو اخراج می‌کنه. راستی اینو هم بگم که من موافق رفتار ساپی نیستم ولی وجدانن حرکاتی رو که داور ندیده فقط بخاطر تیم حریف باید اخراجش کنن؟
    • ناشناس IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      اینه فرهنگ!
    • پوریا IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      زرنگ ساپینتو پرتقالی هست نه اسپانیایی
  • امید IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    این چیزی که شما داری درباره اخراج میگی توجیح آقای عطایی شما برای پیروانی و گل محمدی خوششان بیاید انجام وظیفه میکنی و اصل بیطرفی رو رعایت نکردن براتون متاسفم اینشالله پیش وجدامتون راحت باشید
    • بهمن IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      پس ساپی با گل و شیرینی رفت سمت نیمکت پرسپولیس وچون گلها پژمرده و شیرینی هم تاریخ گذشته بود اخه مرد حسابی این جفتک پران چرا باید بره جایگاه نیمکت پرسپولیس بعدشم میخواستی نیمکت نشینان پرسپولیس هم تشویقش کنن خو مشخصه اعتراض میکنن هنوز شما ها مفهوم این کلمات رو نمیفهمین اظهارنظر هم میکنین
  • تاجی IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    ما زمانی بازی رو باختیم ک ساپی رو اخراج کردن طفلی ساپینتو هم اخراجش کردن هم شکست خوردیم
    • اصغر هوشمند IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      طفلی رو خوب اومدی بزنذبهادر طفلی بگی بهتره
    • درود IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      شما تا دقیقه ۱۰۰ عقب بودید که. یه ده دقیقه مساوی کردید همین
    • سام IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      (خیلی هم سوزش داشت) رو یادت رفت یکی
  • علی از یزد NL ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    کادر فنی عصبی استقلال و مربی محترمشان باید معالجه بشوند .والسلام
  • fred US ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    با دیدن ۳ کامنت اول که ۹۵% افکار هواداری استقلالی ها و همچنین کادر فنی و بازیکنان را نمایندگی می کند , علت تیره روزی ها و حقارت این تیم در بعد نتیجه گیری ,مشخص می شود . با بودن اینهاست که فتل آن می کند و استرا این چنین و حالا عمو ساپی . حالا صبر کنید وقتی که شکایت کرد گندش هم در میاد که چه قرداد ترکمنچایی بسته و چه پول هایی به فنا داده اند .
  • احمد IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    وقتی شما بصورت سرمربی سیلی میزنید توقع دارید که طرف مقابل به شما نگاه کنه اب دهن کم بود باید با پا میومد تو صورتت .درثانی مگه هرچی نیمکت مقابل بگه باید زود باور کنید میگید ندیدیم ساپینتو چکار کرد پس الکی کارت دادید
    • madi IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      داش تو مثل اینکه فشاری میشی چشات کور میشه گوشات کر میشه منطق از سَرت می‌پره قصد توهین ندارم ولی ساپینتو وحشی حق نداره به داور اعتراض کنه این همه مثل روانیا به اینو اون میپره بعد به داور حق نمیدی اخراجش کنه؟ چرا یک مربی انقد باید عقده ای باشه که بعد از گل بره سمت نیمکت حریف ادا اصول در بیاره... نیمکت پرسپولیس بعد از حرکت ساپینتو حق داره ناراحت شه اعتراض کنه اینکه اعتراض کرده یعنی با داور همدست بوده؟
  • برزو لردگونی IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    محمد عطایی خودت فهمیدی چی میگی
  • M IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    لنگ ۱۳ نفره به زور دقیقه ۱۲۰ برنده شد.
    • ناشناس IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      والا با تعویض طلایی که داور شد اون پنالتی که برای ما نگرفت بهزاد غلامپور باخنده در گوش زاهدی گفت بازی برای ما دربیار اینا چی
    • سامی IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      مطمئنی به زور برنده شد؟! 😂 بازی رو دیدی اصلا؟! کیسه به شانس مساوی شد و سلطاین به راحتی مجددا گل زدند! 😂 مگه بازی قبل نبردن؟ این رو هم بردن دیگه به زور نبوده تمام آمارهای بازی هم به نفع پرسپولیس بوده! 😂 دیگه کجا به زوربوده؟ فقط یه مورد سوز دل از درد دل و دندون بدتره! 😂 😂 😂
    • اقبالی IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      تو راست میگی کییه همش جلو بود و این پرسپولیس بود ک گل مساوی رو با کمکه داور زد و در اخرم کیسه برد خخخخ
    • رضا موری IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      پنالتی روی آل کثیر😁خطای کاشته که منجر به گل کیسه شد🤭سزای تیم داوری که از کیسه حمایت کنه فحاشی کادر کیسه است.
    • احمد IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      هنوز داری میسوزی ؟
  • دریا IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    متاسفانه فوتبال ایران وداوری ایران سیاسی
    • کوردم بااصالت IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      ما همه چیزمان با رابطه بازی وعلایق رنگی درست شده
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      اگه منظورتون پارسال هس با شما کاملااا موافقم
  • ابراهیم IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    من هرچی در اطرافم میبینم ک طرفدار یا هوادار پیروزی هستن اکثرا اسم پنج نفر بیشتر از بازیکنای پیروزی رو بلد نیستن بله پیروزی نام پیروزی فقط برازنده شماست ....ن پرسپولیس...داور از کجا میدونست ک پیروزی قهرمان میشه ک ورداشته بچش رو هم اورده
  • سعید موسویان فرد IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    این بدعت ها را آن مربی قبلی استقلال پایه گذاشت که با توهین و حمله و طابکاری باید کار پیش بره ، این بابا ساپینتو هم با همون فرمان پیش رفت، این همه سال من کوچکترین بی احترامی از مربیان پرسپولیس به استقلال و طرفدارش ندیدم ،از دایی دنیزلی واستیلی برانکو تا کالدرون یحیی!! ( من به اینا نمیبازم؟) اینا کیا هستن؟ بی ارزشن؟ درجه دو هستن؟ کوچیکن ؟ هموطنت نیستن ؟ البته حرف هم بزنی فکر میکنن موضوع طرفداری از نوع افراطی هست، والله که اینطور نیست، استقلال تیم بزرگیه چرا به بیراهه میکشونن افکار طرفدار های این تیم را دائما آماده جنجال و بهانه هستن بزرگ منشی کجا رفت ؟ دون شعن این تیمه که با این قبیل رفتار دنبال موفقیت باشن، این تیم باید مربی خوب درجه یک داشته باشه بازیکن های خوب چه فنی چه اخلاقی درجه یک فوتبال قشنگ بازی کنه در حد نام و اعتبار و تاریخش، این رفتار ساپینتو و قبلی ها و متأسفانه بعدی ها شاید برای هوادارهای کم سن و سال دهن پر کن باشه اما آخرش که چی تا کی پریدن به پرسپولیس و مربی وهوادارش و یا داور... و.. درستی اساسی کجاست؟
    • هموطن IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      واقعا که با فرهنگ بودن و عاقلانه فکر کردن رو باید از شما یاد گرفت آخه این توجیهایی که طرفدارانی تیم بزرگ استقلال میارن اصلا قابل قبول نیست چرا به جای دلیل و کلنجار رفتن با هم به تیم رقیب تبریک نمیگین همه درمورد اشتباهات داوری اعتراض دارن چه پرسپولیس چه استقلال چه سپاهان چه تراکتور... تا VARنیاد هیچ چیز درست نمیشه همه از داوری ضربه دیدن الان کاری با کل فصل نداریم که پرسپولیس از همه بیشتر ضربه دیده ولی همین بازیرو که دیدین آخه به نظر من که یه پنالتی برا پرسپولیس گرفته نشد که داور کاملا داشت صحنه رو میدید ولی ایقد تحت فشار بود که حتی میشه بگم ترسید بگیره بعد بازی بهش هجمه بشه که شبیه‌سازی بوده درکل این داربی یکی از پر اشتباه ترین بازیها از نظر داوری بوده ولی هرچی بوده تموم شده اشتباه تاثیر گذار فقط همین پنالتی و اخراج وحید امیری بود البته گلی که استقلال به ثمر رسوند هم قبلش خطایی رخ نداد که داور اینجا هم اشتباه کرد پس ببینید که داوری به نفع تیم شما بوده ولی چون نتیجه رو باختین دلیل نمیشه که دنبال مقصر باشید مقصراول سرمربی خودتون بوده که اگه به جای خوشحالی‌زشت تیمش‌را برا گل دوم‌اماده
  • مهدی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    دیگه ازاین تابلو تر نمیشد قهرمان شد چطور میشه مربی که تیمش گل زده بیاد اعتراض کنه واقعا که
    • سینا IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      بگم چطور؟اینطور که طبق برنامه نمیخواستن کیسه ببازه داورو عوض کردن که بیاد یک: پنالتی روی عیسی رو نگیره دو:خطای بی مورد قبل گل برا کیسه بگیره سه:اونقدر وقت اضافه بگیره تا کیسه گل بزنه به طریق ممکن وگرنه تو همون ۹۰ دقیقه کارتون تموم بود وقت اضافه ای در کار نبود که اخراج ساپی رو بهونه کنید هرچند همیشه از زمین و زمان و ابر و باد و مه و خورشید و فدراسیون و داور و...بهونه دارید
    • لسنخفد IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      اعتراض نکرده عزیزم جوری خوشحالی کرده ک در شان یه سرمربی نیست
    • علام IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      اعتراض نکرده جاهای زشت بدن خود را نشان نیمکت پرسپولیس داده که کسی روش نمیشه بگه دوزاریت افتاد
  • Darioush US ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    ekhraje sapintou dorost boud, valey Afsharian bayad estefae dahad va khejalat bekeshad az in davay, 7 davar boudand, valey tamame touphayee fooel boud ra begereft va touphaye ke fooel naboud ra gereft maselan goole avale Esteghlal aslan foul naboud va bazykone Esteghlal dayve zad va bayad karte zard jarime mishoed, Zahedy aslan khoub naboud motasefane, chera federasioun yek adame basavad va tajrobedar ra resieh federasioun nemikonad?!! inghadraha sakhat nist, hamash dar Iran karha zire mizy hast, Afsharian ham ba bale ghorban be Taj be in post reside, hamintour Taj va Naby va kheilyhaye digary az federasiounha beravand baraye ayande Iran va behtar shodan, mardom khodeshan bayad komak konand, chonke nezam va dolate bi orzyee darim ke aslan ghanoun halyesh nist, kenare zamin didid ke cheghadr sange va botry oftade, Sapintou va digaran shance avardand
  • سینا IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    خوبه تمام ایران و جهان بطور مستقیم حرکات کادر فنی و مربی شونو دیدند.. خوبه تلویزیون چندبار خطای روی ال کثیر رو نشون داد... صدتا مربی از خارج هم بیان تا این حضرات توی راس استقلال هستند بدرد نمیخوره و خرابش میکنند.. فدراسیون باید فکر بحال رئیس و هیات مدیره استقلال بکنه.. کسایی بزارند بجای اینکه بهونه بیارند و هوچیگری کنند کارامد و کاردان باشند.. این همه پیشکسوت باسواد و فهمیده..تعصب یه چیزیه..هوچیگری یه چیز دیگه.. ارزش استقلال رو اوردند پایین..
  • حسن فرهادی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    جواب اون برادری که میگه ،به زور تو ۱۲۰ دقیقه بردین .اگه پنالتی مارو میگرفتن که نه نیاز بود که به وقت اضافه بره .نه ساپینتو چهار ماه بره مرخصی
  • هومن US ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    فرزند ، همش نزن بوش بد درآمد ،آخر داور چهارم گفت ساپینتو اخراج شود ، تو گفتی ، داور دید . ساپینتو از محوطه خارج شد، پرتغالی فحش داد ،از همه مهمتر چطور در ایران همه پرتغالی یاد گرفتند ؟ دست شما در فیلم خورده تو صورت ساپینتو ، اونوقت تو روز روشن دروغ می گی ؟ مثل همان که نیروی انتظامی با لگد ساپینتو را زده بود گفتند اشتباه فیلم برداری بوده ! داور وسط که مربی پرسپولیس را بغل کرده ، کمک داور هم وسط جشن قهرمانی کاپ را برده بالا رو دستش. دیگه از تراژدی گذشته ، به کمدی تبدیل شده . از فصل بعد یک جام هم به داور ها بدهید. خیالتان هم راحت ، ترتیب ساپینتو را مثل مجیدی و استراماچونی دادید تا مربیان همیشه بازنده با تفکرات عهد عتیق سرمربی استقلال بشود ، البته بعد از اتمام فصل نقل و انتقالات ، وقتی یک سری بازیکن بنجل توسط مدیرعامل و دلال ها در تیم جمع شده.
  • خسرو IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    بنده گرچه به پرسپولیس تمایل بیشتری دارم ولی بدون تعصب بازی و اتفاقات آن را آنطور که دوربینها نشان دادند دیدم. به نظرم حیفه که استقلال و بازیکنان آن چنین محکوم شوند.استقلال بازیکنان و تماشاچیان فهیمی دارد.چرا برخی باجو سازی وجهه این تیم را زیر سوال میبرند. از پرسپولیسی های با کلاس هم خواهشمندم شما که برنده دو جام هستید ناراحتی ها را تحمل کنید. ولی در کل حرکات ساپینتو در حد تیم بزرگ استقلال نبود.
  • کاظمی IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    مطمئنا اگر استقلال بازی خودش را ادامه می‌داد برنده بازی بود و اخراج ساپینس با دسیسه نیمکت تیم حریف باعث اختلال در تمرکز بازیکنان ومادر فنی استقلال و واگذار کردن بازی به حریف شد ....که سوتهای نا به جا و یکطرفه داور هم این روند را تشدید کرد
  • سینا IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    کساییکه این بنده خدارو شستشوی مغزی دادند و بهش گفتند با هوچیگری مثل فرهادمجیدی میتونه موفق بشه.. کساییکه هر روز بیانیه دادند.. کساییکه همه ارکان فدراسیون رو بردند زیر سوال.. کساییکه تشویش اذهان عمومی کردند.. کساییکه تهمت و افترا زدند باید محاکمه بشن البته نه به کمیته انضباطی امیدی هست نه به قوه قضائیه... وگرنه پیگیر 700میلیارد میشدند..
  • ناشناس IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    آقای داور تو اعصاب نداری برو شغلت و عوض کن . خسته نباشی
  • اسی IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    وای به حال فوتبالی که پیروانی و گل محمدی جای داور تصمیم میگیرند بعد ادعا میکنند فوتبال ما پاک..
  • مهدی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    گیریم همه اینا دروغ ولی این حرکت که بطری طرف هوادار پرت کنه واقعا در شان ایران وایرانی نیس اون از کی‌روش که گفت مردم ایران گدا هستن اینم از بطری زدن ساپینتو سمت مردم ایران واقعا تاسف داره
    • پیروزیچی IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      منظورت شان کدوم ایرانیاست؟ ایرانیهایی که بطری سمت ساپینتو پرتاب کردند و انگشت نشون دادن. با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه.
  • مویسون IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    همه حرفات درست،ولی خدایی کجا دیدی داور میره با تیمی که جام برده شادی می‌کنه،این کار یعنی چی،بنظر شما توهین به هواداران تیم رقیب نیست،تیم مقابل که استقلال باشه چه فکری در مورد این کارها می‌کنه
  • علی NL ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    خدارو شکر که عهد دقیانوس نیست و به تعداد تماشاچی ها در استادیوم دوربین بوده و هست دوربین های بیشمار باشگاه ها و صدا و سیما هم که بوده ، چطور یه تصویر کوچک از حرکت ساپینتو موجود نیست ؟؟؟؟؟؟؟!؟!! من تا حالا شک داشتم نکنه کاری کرده اما با مطالعه این مصاحبه قاطعانه میگم دسیسه بازی و حرف شنوی کمک داور ها بوده نسبت به حرف یحیی و پیروانی پس بیخود نیست داور ها در جشن پیروزی هم شرکت کرده اند چون واقعا گردن پرسپولیس حق داشته و دارند
  • مهدی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    باوو یه جام بدین بع اینا اینقدانتقاد نکنن تموم شد رفت اگه سپاهانم اون دقایق اخر گل ازملوان نخورده بود.ویا توپاش گل شده بودن..پرسپولیسم قهرمان لیگ نمیشدوقتی که بازیکناتون بایه ضربه آزاد همه توپ رو رد میدن میره توی دروازه شایدم عمدی بوده ..بجاش برین نقاط ضعف خووتون برطرف کنین تا حاشیه
  • محمد IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    گشتن گشتن از تو قهوه خونه پرتغال مربی اوردن
  • لط IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    کمک داور ناجوانمردی کرد که رسم و مرام ایرانی نبود، واقعا نامردی از کمک داور بود. وبه خدفش رسید، فقط خودش هم میدونه وخدای خودش که چه کرد.
  • امین IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    هه ی مشت کیسه بعد باخت فشاری شدن کدوم دربی بی نقص بوده که این باید دومیش باشه برید خدا رو شکر کنید که داور پنالتی رو نگرفت وگرنه کار شما در ۹۰ دقیقه تموم بود
  • S IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    کیسه کشا بهونه نیارید ساپینتو بی ادبی کرده اخراج شده و باعث باخت تیم خودتونید نه ساپینتو حالا شما با مقایسه با ما صفر هستید گول دوتا ستاره جعلیتونو نخورید😂😏 عشق یعنی پرسپولیس ❤️
  • مرتضی IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    این کمک داور میگه افشین پیروانی و گل محمدی به من گفت به ساپینتو کارت بده و من به داور وسط گفتم چنین کاری بکنه . آفرین چقدر فوتبال پاک داریم ما . الان همه تیم ها دارن برنامه ریزی می کنند برای فصل جاری . چرا تیم استقلال نه مربی داره نه هیت مدیرها و مدیرعامل . این شیوه تو فصل قبل هم همینطور بوده .مگر تیم پیروزی فقط باید توسط دولت ساپورت بشه استقلال مثل بچه صغیر شده
  • طرفدارفوتبال IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    متاسفانه ماهاهرگزدوست نداریم حقیقت رابگویم یادرکل ازواقعیت هابدمان میادالبته اگربه ضررمان باشد.بابادراین بازی تیم استقلال احساسی فوتبال بازی میکردودرمقابل حریفش پرسپولیس بسیارآرام وبابرنامه فوتبال بازی میکردویکی ازدلایلش همان شلوغ کاریهاومصاحبه های جنجالی قبل ازبازی سرمربی تیمشان بودونتوانست آرامش به تیمش تزریق کندحالاچرااین باخت رابایدگردن داوریاکمک داوربازی بندازیم.البته کارکمک داور رادر هنگام جشن تیم پرسپولیس هیچکس تائید نمیکند.
  • کسرا کسرایی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    به نظر من باید باشگاه استقلال دنبال مقصر نشون دادن داور و وزیرووکیل نباشه همه ایران ودنیا بازی رو دیدن این تیم استقلال توی این دربی هیچ کاری نکرد جز دنبال بازیکنای پرسپولیس میدویدن وهیچ طرح وبرنامه ای نداشتن واگر پرسپولیس خوش شانس بود و داوری زاهدی فر آخر بازی نبود کابوسی میشد این بازی که هیچکس نمیتونست جمع کنه واسه استقلال این بازی رو پرسپولیس هرطور خواستن چرخوندن وتحقیر واقعی بود واسه استقلال وفقط اعتراض به تمام سوت های داور شده بود سیستم بازی شون وتا موقعی که این تیم یاد بگیره که کار خودش رو بکنه وبه هیچ کس کار نداشته باشه این وضع ادامه داره و مربی هاشون مقصرن که این رو سیستم کردن واسشون وباید برای حرفه ای شدن از پرسپولیس وتیم فنی یحیی یاد بگیرن که چطور رفتار کنن پنالتی شو نگرفتن خطای الکی گرفتن علیه تیمش که گل خورد ولی ادامه داد ونتیجه شو هم گرفت
    • پریسا IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      چشماتو وا میکردی ۹۰دقیقه گو محمدی داشت دفاع میکرد گل هاشونم شانسی بود
    • مهرداد IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      متاسفانه تنها رویه ای که تیم استقلال درپیش،گرفته همینه که همه مقصرن بجز عوامل باشگاه (اعم از مدیر وکادرفنی وبازیکن) پارسال که قهرمان شدن ازبالا تا پایین همه پاک وهیچ شک وشبهه ای وجود نداشت ولی امسال همه چی برعکس شده بعد دوستان گلم تیم استقلال برای رضای خدا یک هفته صدرجدول را ندید ولی دوستان میگن حق قهرمانی مارا خوردن در جام حذفی هم اگه داورا نبودن باید همون بازی تراکتور استقلال حذف میشد وقتی خطا پشت محوطه جریمه پنالتی گرفت یاد شو رفته که با کمک داور اومدن بالا درفینال اگه دقیقه ۹۵ پنالتی ال کثیر و میگرفت دیگه این همه هجمه به داور و کمکهاش نمیشد پس اگه اشتباهی بوده برای دوتا تیم بوده ولی پرسپولیس بهتر از موقعیت استفاده کرد قهرمان شد
    • احسان IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      موقعیت های استقلال خطرناکتر و جدی تر بودن. پرسپولیس بگدو گل زد که هر دو از روی اشتباه بود. دربی لیگ هم همینطور. توپ چرخوندن که نشد امتیاز. بیرانوند نبود اون تک ب تک و اون شوت وحشتناک مطهری رو در نمی‌آورد الان نتیجه چیز دیگه بود.
    • مجتبی IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      میرود👌👌
    • ضدکیسه US ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    • کیسه مجانی شد. IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      در جواب اونی که میگه بیرون نود نتیجه چیز دیگه ای بود.خوب می‌خواین دفعه بعد بیرون را نیاوریم.لا مذهب دروازبان کارش گرفتن توپ هست.ضمنا فکر کنم شما یه بازی دیگه رو دیدی.پرسپولیس موقعیت های بیشتر بود
    • بهار GB ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      یادشون رفته یحیی تواون بازی رفت باداورکشتی کج گرفت انسانهاچه زود همچی فراموش میکنن خوب سرتون گرم قرمز ابی شده
  • حسین IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    پس صحبت‌های غلامپور در خصوص اخراج سرمربی استقلال صحت داشته
  • سیروس IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    نام دیه کمک داور با حرف تیم مقابل مربی تیم حریف و اخراج میکنه ببینید و درس عبرت بگیرید مردم جهان از این فوتبال ناپاک
  • مسعود IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    خلایق هرچه لایق لیاقت استقلال همین ساپینتون است به کل ایران وایرانی توهین می کرد وبعد مدیران استقلال حمایت می کردند قهرمانی به چه قیمت
  • اوا IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    آقای عطایی چرا توجیح میکنی ؟ نیمکت تیم رقیب یه حرفی بزنه تو باید ساپینتو رو اخراج کنی ؟ وقتی ساپینتو تمیش تازه گل زده و بازی مساوی شده چرا به داور اعتراض کنه ؟ درزم داخل فیلم مشخصه که کامل میزنی تو صورتش پس دروغ نگو هوادار های پرسپولیس هم که وقتی ساپینتو داشت میرفت بهش ف.ا.ک نشون دادن و باعث عصبانیتش شدن که بهشون بطری هایی که خود پرسپولیسی ها پرت کردن رو پرت کرده و باعث شده چهار ماه محروم شه خود عالیشاه داخل بازی زنده سنگ هایی که هوادار ها بهشن پرت کردن رو به سمت هوادار ها پرت کرد ولی فقط یک جلسه محروم شد داور دربی هم که بعد دربی و برد پرسپولیس میره باهاشون شادی میکنه و جشن میگیره دیگه حرفی نمیمونه
  • سالوادور US ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    مخالف رفتارساپی هستم اما دربی سال گذاشته یحی سینه ی داور ترکونداون به چشم نیومدموقعی که پیروانی به سهیل مهدی میگفت توپ جمع کن توپ کاشته برای استقلال اون به چشم نمیومدتیم حکومتی سوگلی لیگ لنگ بزرگوار هرطوری بودبایدجام حذفی ولیگ میگرفت که میگفتن مافاتح دوجام توی یه فصل شدیم اینکاربخاطراینکه مجیدی بدون باخت پارسال فاتح لیگ شدحال عیب ازاستقلال بود هرتیمی که بگی امثال بالنگ مشکل داشت ازنفت مسجدسلیمان بگیرتا سپاهان
  • یاس IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    اخه چرا ما همیشه بجای رفتن دنبال اصل مشکل دنبال مقصر میگردیم ...اگه داوری مشکل داشت که باید زودتراز اینا ساپینتو رو اخراج میکرد..راستی پنالتی روی ال کثیر رو چرا نگرفت داور....واقعیت اینه که استقلال زور و توانش بیشتر از این نبود.. ..‌
  • عبد IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    مافیای لنگ چکار که نمی کنه
  • مهرداد علی خانی اااا IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    ساپینتو دست خودش نیست زود عصبانی می شد خوب شما مدارا می کردید ظاهرا وظیفه این داور صرفا زیرنظر گرفتن رفتار سایتتو بوده .بحث خارجی ایرانی نیست اونم آدمه خوب حالا شادی و حرکاتش یکم غیرعادی هست چرا روی مغزش کار کردید. این داور عقده داشت مشخصه
  • امیر مرادی IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    غلامپور ..‌‌هه ...‌غلام پور پارسال زد تو سینه کمال نیمه دوم نیومد به بازی تا کارت دوم نگیرد ..اینا یادتون میره ....عجب آدمهای بی وجدانی هستید ....ی بارم از رو منطق صحبت کنید
  • Iraj IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    عامل باخت استقلال فقط آقای ساپینتو بودند
  • بینام IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    اگه یه تیم قوی داوری بود استقلال چنان آبرویی ازش می رفت چند تا گل می خورد که حالا حالا ها از یاد نمی رفت
  • امیر IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    هیچ کس حرفت رو باور نمیکنه ساپینتو مربی هیجانی هست و هیجانات خودش و اینجوری نشون میده و متاسفانه کل جامعه فوتبال چون این آقا خارجی هستش موضع گرفتن علیهش وجدانا اگر ایرانی بود باهاش این برخورد رو میکردید سال قبل یحیی فقط چاقو نکشید علیه داور منتها هیچ حرف و حدیث علیهش نبود همین امسال تو بازی با فولاد فوتبال خوزستان رو ب لجن تشبیه کرد هیچ کار باهاش نکردن و چند هفته بعد چون ساپینتو گفت فوتبال ایران مثل جنگل می مونه چند جلسه محروم شد هیچ کس در ا ن تایم حرکتی از مربی استقلال بابت اخراج ندید کسی هم تا الان نگفته من چیزی دیرم فقط بخاطر حدس و گمان و این ک نیمکت تیم رقیب چیزی گفته اخراجش کردن و اونم عصبی شد و طبیعی هم بود کدوم عقل سلیمی قبول میکنه تیمت دقیقهد۱۱۰ گل بزنه و بدی نیمکت حریف تف کنی خودتون قبول میکنید این همه دوربین و ناظر هیچ کس ندید اما ی شارلاتان دید و گزارش کرد آقای داور بخاطر این حرکاتت باید جوابگو باشی بخاطر اخراج این مربی شیرازه تیم از هم پاشید و باخت
    • من IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      درودبرشرفت.درودبرتمام آبی ها واستقلالی های عزیز
  • سید مجتبی IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    اونهایی که اجنبی پرست هستند و از این جوکیه ...پرتغالی دفاع میکنند ...تمام این روایت ها را ولش ...هر چی تصاویر نیم بند و بسته تلویزون ای ضبط،کرده را قضاوت کنید ...قدر یک ارزن وجدان هرکی داشته باشه همان تصاویر حرکات وحشی پرتغالی کافیه چند بار کارت زرد و قرمز و بنفش و صورتی بگیره ...بخصوص قسمتی که به همه آبی و قرمز که در استادیوم بودن فحاشی میکرد و بطری آب پرت کرد ...همین تصاویر کافیه که آدمها شخصیت خودشان را حفظ کنند و از این کثافت دفاع نکنند ...بعضی دکتر مهندس های دانشگاه نرفته تصاویر واضح تلویزون را ول کردن ...بعد میگن مگه چکار کرد مگه کی دیده مگه مگه مرض،...هرچند این روزها هموطن ضایع کردن و وطن فروشی واجنبی پرستی شده کلاس ...اما ارتش سرخ با هواداراش یک موی بازیکنان و تماشاگران آبی را با هزارتا این یارو پرتغالی عوض نمی کنند ....بقول یک آبی آدم ....مرد باشیم به پرس پولیس تبریک بگویم ....این جمله قشنگ ترین جمله برای دربی حذفی است دمت گرم پرویز برومند آبی فهمیده ....
    • سولار IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      چرت نگو اگر کلاه گیس اخطار می گرفت چکار می کرد این کمک داور همش میگه ظاهرا کادر پرسپولیس ناراحت شدند
  • ناشناس IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    سلام ببخشید جریان چیه؟
  • حمید IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    لنگ با داور و فدراسیون مهندسی شده قهرمان شد
  • پرسپولیس۷۷ IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    پارسال حق پرسپولیس خورده شد و استقلال با کمک میرشاد ماجدی و پنالتی های سهمیه ای قهرمان شد
  • عماد IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    تمام داوری ها ناعادلانه و ناحق قضاوت شده، خداوند ناظر همه این اتفاقات هست ، دیدید داور زمان برگزاری جشن قهرمانی کذایی جام حذفی لنگ سر از پا نمی شناخت و در جشن پایکوبی و انداختن عکس با لنگی ها ذوق زده شده بود همین مدرک خودش نزد اهل حق و عدالت برای اینکه طی این شش هفت سال گذشته تیم لنگ‌ جام های کذایی و اسنپی گرفته بیانگر سو مدیریت و قضاوت های نادرست از سوی داوران ایرانی است. داوری که از لحاظ بدنی آمادگی ندارد و مدتی داوری نکرده انتظار دارید درست قضاوت کند. قائدی و ساپینتو حق داشتند اصرار کنند داور فقط داور خارجی اما همین افرادی که سال‌ها پشت پرده به تیم لنگ کمک کرده و می کنند از آوردن داور خارجی مقاومت کردند و نزاشتن حق به حق دار برسد. بزودی شاهد خواهیم بود این همه ظلم و ستمی که در حق بقیه تیم ها از سوی داوران بی سواد و جیره خوار کمیته داوری صورت گرفت آبروی و حیثیت همشون بر باد خواهد رفت.
  • تقی رجبی IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    باسلام همینطوری که پرسپولیس رو به لیگ با پارتی پارتی بازی وارد لیک کردن واستقلال رو به بهانه کم کردن تیم‌ها تهرانی وبخاطر پرسپولیس لنگ با یک قانون من درآوردی بردن لیگ سه بازم نتونستن حریف استقلال بشن باز با اینکه به همون قانون که استقلالو فرستادن دسته سه باید سال بعد پرسپولیس میرفت لیگ دسته ۳ قانون خودشونو لغو کردن نمیدونم این همه سال حق خوری کردین بس نیست آخرش می‌بینیم چی میشه شب دراز استو قلندر بیدار
  • پ مثل پرسپولیس. IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    اصلا شما نگاه کن به نیمکت کیسه ببین یه نفر که سرش به تنش بیارزه تو نفراتشون می بینی ؟؟ ماشاالله یکی از یکی لمپن تر و بی فرهنگ تر تیمی که نیمکتش اینجوری باشه عاقبتش هم جز شکست و سرافکندگی چیزی نیست این بدبختها فکر کرده بودن این فصل هم مثل فرناز که با مسخره بازی و عشوه اومدن براشون یه جام حلبی آورده بود این بارهم از اون خبرهاست ولی کور خونده بودن چون دیگه این دفعه دستشون رو شد بیچاره ها.خخخخخخخخخ.
  • جواد IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    نظر من اینه که از روز اول خواستند پرسپولیس قهرمان بشه .تمام
  • عدالت IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    شما می‌خواستید پرسپولیس قهرمان بشه که شد دیگه حرف تو حرف نیارید ما که گوشمون دراز نیست اگه این حمایت ها برای خیبر خرم‌آباد بود الان قهرمان. بود ی روز خوبی میاد و حق به حقدار ميرسد خوش حال باشيد انشالله
  • عیسی IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    عقل کل ها، همین تیم داوری یه خطای الکی منجر به گل واستون گرفت. پنالتی صد درصدی پرسپوليس رو هم که نگرفت. پر رو پیش شما کم میاره
  • عادلانه IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    بی طرف دوچرخه سازان دارن بهونه میارن ،اتفاقا اونا از داوری ضربه نخوردن از مربی ضربه خوردن و چقدر دوست دارم هردوتا تیم زیر نظر و الطاف فدراسیون و داوری هردو تیم ناراحت و ناراضی 🤣😁
  • غریبهت IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    خیانت الاستقلالیون و خوش خدمتی به تیمهای سعودی و زمین و زمان رو مقصر باختشون دونستن بر هیچکس پوشیده نیست. بجای این شارلاتان بارزیها برید درس فوتبال بگیرید .درس مردانگی و معرفت که کار شما نیست.البته میتونید هم همینجوری ادامه بدین تا دوباره برای گرفتن جام دسته 3 تلاش کنید.پرسپولیس مزد پاکی و مردانگی ، دانش کادر فنی و داشتن پیشکسوت و الگوهای بین المللی و 50میلیون هوادارش رو گرفت.
  • مصطفی محمدنسب IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    به نظر من داورهای لنگی عزیزم از فوتبال کثیف خداحافظی کنن هر چ قد پول و رشوه گرفتین حروم تون باشه شما هیج چیزتون به ی مربی اروپایی نمیخوره این جا فوتبالش کثیف و سیاسیه داورهای فوتبال با قاضی های دادگاه ها هیچ فرقی نمی‌کنند میگن ما خدا هستیم
  • ناشناس IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    تو دست نشانده پیروانی و باند تیمتون بودید که رفتین رو اعصاب ساپینتو و نقطه ضعف اونو میدونستید و دست به این بازی کثیف زدین،خودتون هم متوجه شدین استقلال دقایق آخر هجومی تر شد و شکستتون حتمی بود که بلاخره با این ترفند مربی رو اخراج کردین و تیم رو از هم پاشوندین ‌و به نیت کثیفتون، جام گرفتن رسیدین
  • هموطن FR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    بجای حرف زدن و اعتراض کردن ، باید زحمت بکشید و تلاش کنید و غیرت داشته باشید تا موفق بشید
  • شما IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    داخل کشور اینجوری بردی بیرون که همیشه نقره داغ هستین
  • جواد IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    این جمله خیلی جالب بود ظاهراً او مقابل نیمکت پرسپولیس حرکتی انجام داد که باعث اعتراض شدید یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی و دیگر نیمکت‌نشینان پرسپولیس شده بود. یعنی ظاهراً یعنی داور و کمک داور و بقیه ندیدند و یحیی گل‌محمدی و پیروانی دیدند و اعتراض کردند و به داور گفتند و اون هم گفتتند آقا یحیی ما تو رو قبول داریم و حرفت برای ما سنده و ساپینتو رو اخراج کرد !!! ما رو عملا سرکار گذاشتن
  • نا شناس IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    این لیگ هم تمام شد باشه لیگ جدید را هم می بینیم کمک داور ویدیویی بیاورید حق به حقدار می‌رسد وگرنه باز همان آش و همان کاسه است
  • رضا IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    داور بعد بازی با پیروزی شادی می‌کنه.عطایی حالت خوبه؟ داور بی طرف اینه.اخه چقدر شما وقیح هستید.
  • محمد IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    من تمام بازیهایی که ساپینتو اخراج شده رو یادمه تا تیمش جلو می افتاد اخراجش میکردن یعنی داوران زمان شادی کردن ساپینتو یه بهانه جور میکردن و اخراجش میکردن.
  • مهرداد IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    همه چیز تموم شد الکی ذهن مردمو بهم نریزید تا دیده بشید اول برید از اشتباهات داوری تو کل فصل حرف بزنید شما فقط از استقلال و پرسپولیس حرف می‌زنید تا دیده بشید خجالت آوره اگه شما دلسوز فوتبال هستید کل داورا یی که امسال سوت زدند رو برید نقد کنید همه چیز وار نیست دیگه داوری ها تابلو بوده و هست
  • املیانو IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    داور در جشن تیم مورد نظر شأن شرکت می کنند...فاتحه اون داوری رو باید خوند ..فرار رو به جلو....داور رو می زنم تیم مورد نظر اتفاقی نمی افته...جمع کنین...
  • 0929528344 IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    بخدا پرسپولیس بهتر بازی کرد خودم استقلالی هستم ولی بیایم قبول کنیم
  • علیرضا IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    دوستان یجوری صحبت میکنن که انگار ساپینتو اگه اخراج نشده بود اونا بازی رو ده به یک میبردن . یاد بگیرید و مرد باشید و قهرمانی های پرسپولیس رو تبریک بگید . اینقدر خودتون رو با این حرفا کوچکتر نکنید .
  • ایرانی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    اینکه میبینیدباکمال پررویی به تمام ملت توهین میکنه من مطمئنم یه جوری قراردادوتنظیم کرده که بخش هنگفتی ازپول بیت المال و بعنوان جریمه بالا بکشه و گورش و گم کنه این همه مربی داخلی کی میخواین درس عبرت بگیرید.
  • مارشال IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    خواهشن ازفرهنگمون که نگو همه دنیا به سرشون میکوبن از وحشی بازیهامون
  • پژمان IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    اگ سرمربی تراختور اینکارو کرده بود؟!!!!
  • جواد IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    استقلال گل زد سرمربی خوشحال شد تیم داوری تحمل شادی نداشت باهمفکری پیروانی وگل محمدی ساپینتو باید اخراج میشد
  • آبی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    آقا اول در مورد حمله گل‌محمدی به داور در بازی برگشت دربی لیگ قبل هم نظر بدید که تا وسط زمین اومد
  • باتیستوتا IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    مگه کمک داور ادعا نداره ساپینتو اب دهن انداخته چرا با بودن اینهمه دوربین نه فیلمی اومده بیرون نه عکسی؟؟؟؟ پس نتیجه میگیریم فقط داری شر میگی
  • عبدالله اسلام پناه IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    صرفنظر از اینگه مقصر کیه!!! بی ادبی و بی حرمتی و توهین به هم میهنمان ازسوی یک سرمربی اروپایی که خودرا متمدن و حرفه ای تلقی میکنه قابل قبول و قابا تحمل نیست ،حتی اگر حق با اوباشه!!! میتونست شکایت کنه و نهایتا فسخ کنه و بره کشورش !!
  • علی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    همینه که هست کیسه را فقط باید همین عبارت را بگی ورد شی
  • استقلال تاج سر همه IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    آقا ای فوتبال دست یه عده عقده ای هست که عقدشون سر تاج ایران خالی میکنند
  • پرسپولیس IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    این سرمربی کیسه رو باید ببرن تيمارستان با اون سرپرست و غلامپور هر سه رو ؛؛ اول بازی باید یه آرامبخشی رو بهش میزدن بعد وارد چمنش کنن چون این گاو وحشیه که تو طبیعت به رنگ قرمز حساسیت داره و میزنه ؛؛ آخه چه مربی احمقی میره روبه روی نیمکت حریف و حرکات موزون نشون بده و نیمکت حریف مثل مجسمه بشینن این نفهم هر حرکتی دوست داشته باشه انحام بده ؛؛ ضرب المثل یارو پاش بیشتر از گلیمش دراز کرده بود که شنیدید مصداق بارز این سرمربی کیسه ست ؛؛ بعد داورها اینقدر ارفاق براتون قائل شدن که حدودا نیمه وقت اضافه براتون گرفتن ۱۰۰دقیقه و یه خطای مُفت الکی هم بهتون دادن که منجر به گل مساوی شد وگرنه شماها تو زمین تاکتیکی نداشتید خلاصه ۳تا وقت اضافه تو این بازی گرفتن اونم برای استقلالی که اصلا منطق نداره
  • ناشناس IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    اصلاً لنگیا فوتبال را به گند کشیدن با دارو ودسته ای که تو فدراسیون(فپراپیون)داران . شما لنگیا و داورانتان اگه هزار تا جام حلبی هم بیاری یه تار موی گندیده ی تاج سرتون نمیشی اینهمه هارت و پورت نکنی که هیچی نیستی و تو عطایی که میگی آب دهن پرت کرده ساپینتو تو لیاقت آب دهن مربی بزرگ و با دانش مث ساپینتو نداری تو این وضعیت استقلال هر مربی هم بیاره فرقی نمیکنه قهرمان اول فصل مشخص شده و سندش هم بنام لنگی و یحیی مافیا زده شده
  • آرش کمانگیر آملی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    آقا من استقلالیم. باید قبول کنیم که پرسپولیس سرتر از ما بود و جوانمردانه بازی کرد. این بهانه ها دردی از تیممون دوا نمیکنه. پارسال هم داوریها بودار بود و به تیم ما کمک شد. اینهمه پنالتی برای ما گرفتن و قهرمان شدیم
  • شهرام IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    اصحاب کیسه چرا این قدر خودتونو ناراحت میکنین تیمتون خیلی وقته فقط برا سلامتی بدن دارن فوتبال میکنن
  • عشقم پرسپولیس IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    بابا چرا جواب این کیسه هارو میدن که اصلن منطق حالیشون نیست برید حال کنید از قهرمانی پرسپولیس کیسه‌ ها تحت فشارن ولشون کنید
  • شیش در چهار IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    باید از این فرد به کمیته اخلاق فیفا شکایت بشه چون بی احترامی نژادپرستانه کرده و آب دهن رو باید قورت میداد. هر جا سخن از بی آبرویی است نام کیسه میدرخشد. شده برندشون
  • نامعلوم IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    اگر داور خارجی بود توپی که به دست دفاع خورد و خطا روی قایدی که گولیسانی با دست به پشت قایدی زد را پنالتی می گرفت و ۱۱ دقیقه وقت اضافه هم به خاطر داوری که طرفدار پرسپولیس بود و خودش به مصدومیت زد که وقت بازی و بگیره وگرنه باید حداکثر ۶ دقیقه وقت اضافه می گرفت که به پنالتی عیسی هم نمی رسید
  • مهدی SG ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    جالبه حتی داوری هم به نفع استقلال بود با نظر صدها کارشناس بازم داور متهم است که چرا خندیده چرا دست بلند کرده چرا اخم کرده
  • ننه ایمیلی ها US ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    هیس.کیسه‌کشا فریاد نمی زنن ۹
  • بهزاد IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    دیگه همه عوامل پشت پرده و غیره مخصوصا جناب پیروانی دست ✋ به دست هم دادند تا این وسط حق به حق دار نرسه
  • علیرضا جهانشاهی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    این‌اقا تو بازی برگشت دربی هم هرچی خواست به داور گفت اگه همونموقع کمیته انضباطی وارد عمل میشد دیگه جرات نمیکرد همچین کاری بکنه از اول لیگ با اکثر مربیها درگیر شده در دربی حذفی هم این مربی بی ادب اول به سمت هواداران پرسپولیس بطری پرت کرد واقعا متاسفم برای کسانیکه از این به اصطلاح اقا حمایت میکنند مورایس و سرمربی تراکتور هم خارجی بودند کجا همچین حرکتی از این عزیزان دیدید؟
  • نامعلوم IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    پرسپولیس دو بار نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده که اون دو بار هم با تیم های غرب آسیا بازی کرده بعد فینال و با تیم های شرق آسیا بازی کرده و اون دو دفعه هم الهلال نبوده وگرنه فینال و نمی دید سپاهان و ذوب آهن قبلاً با تیم های شرق آسیا بازی می کردند و بعد راهی فینال می شدن اما پرسپولیس چی چند تیم درجه ۲ و ۳ غرب آسیا را برده بعد رفته فینال العین هم که اون سالی که پاس با العین افتاد علی کریمی گفت مواظب باشید العین تیم خطرناکیه و پاس را حذف کرد
  • محمد IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    سلام خواستم بدونم کسی که کت از تنش در بیاره اعتراض حساب میشه بعد کمک چطور زبان پرتغالی حالیش میشه این به کنار چطور میشه کمک داوری که قراره بازی به این مهمی را داوری کنن از پرواز جا میمونه هیچ کسی دوست نداره همچین موقعیت از از دست بده
  • حبیب IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    استقلال باخت .واقعا پرسپولیس حقش بود ببره.سرمربی استقلال منبع تمام حاشیه هاست .برخوردش با هواداران واقعا زشت بود.بعد اینکه ازنظرفنی پرسپولیس خیلی بهتر بود حتی توبازیهایی که نتیجه نگرفت.ولی چه معنی داره که کمک داور تو جشن شادی تیمی شرکت کنه.؟
  • علی اصغرباقری خلیلی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    یعنی از جنبه ی عملکرد مربی وسرمربی نمیشه راجب ساپینتو یا شاه پینتو یا دختر شاه پرینتو بحث کرد فقط باید رقص لاک سری و خودتو بلرزون بحث کرد بابا این آدم میخواد بگه رقص شمالی وجنوبی و ایتالیایی هم بلدم .....خیلی بلا هست حیفه توی فوتبال بهش تهمت زد . تازه ۱۴ ساله هنوز جوونه وامیدوار .شاهپینتو .......
  • H.k IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    بابا داور اول قضاوت های خودتون رو ببینید طول فصل بعد حرف بزنید . والله ما اول خجالت می کشیم که شماها داور های ایران هستید . FIFA وAFC هر بار که داور میخوان از ایران انتخاب کنن به سختی انتخاب میکنن که دنبال رشوه و ... نباشن . کل بازیهای پرسپولیس رو زیر ذره بین ببرن که متوجه میشن داورها چقدر کمک پرسپولیس کردن . از تراکتور و سپاهان و استقلال مقابل پرسپولیس بگیر تا فصل های قبل . به زور میخواهید پرسپولیس بزرگ کنید. مربی استقلال با تمام تجربه هاش عصبی شد . حق هم داره ، چطور نیمکت پرسپولیس رو زوم نمی کنید روش که پیروانی بازیهای قبلی توپ جم کن رو بیرون کرد. چطور نوع حرکات کریم باقری رو کسی ندید . کمیته انضباطی طی این چند فصل فقط به سود پرسپولیس عمل کرده . بعد یه کمک دارو پیزوری به بازیکن میگه خجالت نمی کشید از این که این مربی شماست .
  • اقبالی BA ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    هرکس یک کم شرف و اخلاق داشته باشه از کارهای این وحشی شرمنده میشه...چندبارخواستم تلوزیون خاموش کنم تماشاچی عصبی می‌کنه...بازی خارجی نگاه می‌کنی بدترین خطاهاانجام میشه اینجوری حمله نمی کنن...ازحرکات روزبه چشمی ومرادوندخجالت کشیدم...باقسم خوردموردداوری نظرمیدن!!!!بنده
  • علی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    اگر با ادا اطوار مربی یا بازیکن باید اخراج بشه چرا دروازبان پرسپولیس تو بازی قبلی اخراج نشد بی منطق ها
  • مسعود IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    ستاره ندارید سوختید ؟؟؟؟؟؟
  • ایت IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    پارسال استقلال با کمک مربیان استقلالی لیگ وباکمک میردی سرپرست فدراسیون وباامتیازت معیشتی قهرمان شد
  • امیر IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    همه مربیهااز فوتبال هجومی ساپینتو با چند تا بازیکن معمولی میترسند از6.7گل توی بازی میترسند .
  • رضا IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    حقت بوده که فحش داده بهت و آب دهان پرتاب کرده تو صورت کثیفت. تو تو فوتبال ما چیکا ره ای اصلا.؟ کجا تو دو تا جام جهانی بودی حرف مفت میزنی؟ احتمالا با بودجه فدراسیون و پول بیت‌المال رفتی عشق و حال .
  • مجتبی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    ایناهمش بهانست.پیروزی گل خوردداورفشاری شدساپینتورواخراج کردن تااستقلال ببازه.شرف چیزه خوبیه ادم داشته باشه.این تیم پیروزی مال این حرفانیست بااینهمه ستاره یه بازی روبدونه کمک داورببره
  • منصف IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    وقتی کمک داور بازی گستاخانه در جشن قهرمانی تیم محبوب خودش و سفارش شده رییسش شرکت می کند. وقتی داور ذخیره مثل افراد لمپن به صورت ساپینتو سیلی می زند. وقتی به گواهی فیلمهای موجود دقیقا بعد از اینکه گل محمدی و پیروانی مواردی را به تیم داوری منتقل کرده و بعد ان داور تصمیمات خود را عملی می کرد دیگر تردیدی ندارم که اعتراض تماشاگران استقلال در جانبداری دار و دسته افشاریان و اساسا تضعیف برنامه ریزی شده استقلال یک واقعیت محض است.شاید دلیل این امر تاوان شادی نکردن باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی