نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کجای دنیا کمک داور در گوش سرمربی تیم می‌زند؟/ یکی از داوران نمی‌خواست اقوامش با چشم گریان از ورزشگاه بروند/ ای‌کاش آن کودک را  داخل رختکن پرسپولیس می‌بردی!
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

بیژن طاهری چند روز پیش از دربی فینال جام حذفی با طعنه به کمک داور این دیدار گفت: ای کاش همان کودکی که مشغول گرفتن عکس یادگاری بود را به داخل رختکن پرسپولیس می‌بردی تا آنجا عکس‌های یادگاری‌اش را بگیرد.

چند روز پس از پایان دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس و فروکش کردن فضای احساسی و غبارآلود مرتبط با آن، بیژن طاهری سرپرست و مدیر تیم استقلال در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی دست به افشاگری زد و نکات مهمی را از آن مسابقه برای ما بازگو کرد.

 چند روز از این بازی گذشته اما هنوز ماجراهای اخراج ریکاردو ساپینتو نقل محافل ورزشی است. می‌خواهیم در این مورد برای ما بیشتر صحبت کنید.
من اصلا نمی‌گویم کاری که سرمربی استقلال انجام داد درست بود. طبیعی است ایشان هم یکسری رفتارهایی انجام داد که به واسطه هیجان‌زدگی بود اما کجای دنیا کمک داور یا داور چهارم با پشت دست به صورت سرمربی می‌کوبد؟ اصلا چنین چیزی در فوتبال ایران سابقه داشته؟ در فوتبال جهان هم آیا تاکنون نظیر آن را دیده بودید؟ ما در ایران داوران بزرگ اصلا کم نداشته‌ایم؛ از استاد حمید خوشخوان گرفته تا جعفر نامدار و عزیزان دیگری که در بزرگترین میادین بین‌المللی قضاوت کردند و هرگز چنین حرکاتی را از آن‌ها شاهد نبودیم. در همه مسابقات فینال داخلی و خارجی، وقتی بازی تمام می‌شود تیم داوری می‌آیند و از دست مدیران ارشد مدال خود را می‌گیرند و می‌روند ولی هیچ‌کجا شاهد نبودیم که داور با تیم برنده عکس بگیرد. این مسئله نشان می‌دهد این آقای داور که برای آن کودک عکس یادگاری گرفت، حتما رنگی بوده است و نمی‌خواست اقوامش با چشم گریان ورزشگاه را ترک کنند. آقای داور! ای کاش فرزندت یا همان کودکی که مشغول گرفتن عکس یادگاری بود را به داخل رختکن پرسپولیس می‌بردی تا آن‌جا عکس‌های یادگاری خودش را بگیرد. ای کاش هماهنگ می‌کردی تا در فضای دور از استادیوم و فینال دربی، عکس‌های خود را بگیرد نه این‌که چنین رفتار نامناسبی با سرمربی ما صورت بگیرد و پس از آن هم ببینیم یکی از اعضای تیم داوری مشغول گرفتن عکس یادگاری در جمع تیم حریف است. البته وقتی آقای افشاریان می‌گوید یک پنالتی طلب پرسپولیس معلوم است که چه فضایی ایجاد می‌شود. در کمال احترام باید بگویم بازنده دربی فینال جام حذفی استقلال نبود بلکه تیم داوری بود.

هنوز هم در رابطه با صحنه‌ای که ریکاردو ساپینتو اخراج شد بحث‌های زیادی مطرح است. واقعا چه اتفاقی افتاد؟
بعد از گل طبیعی بود که فضا عوض شود. ما در آخرین لحظات وقت‌های اضافی به گل رسیدیم و در آن لحظه تیم اصلا ۲۰ تکه شد. خب من به عنوان سرپرست استقلال که نمی‌توانستم همزمان در ۲۰ نقطه زمین حضور داشته باشم. حالا فرض کنیم سرمربی تیم ما خوشحالی کرده یا داخل زمین هم رفته باشد این اتفاق در آن لحظه بدیهی بود ولی سرمربی تیمی که در آخرین لحظات توانسته گل بزند و از شکست خلاص شود قطعا عصبانی نیست و با کسی دعوا ندارد بلکه هرکاری می‌کند از سر خوشحالی است. ما گل را زدیم و همه شاد بودیم اما ناگهان دیدم تیم داوری به سمت ریکاردو آمدند و آن ماجراها پیش آمد که همه دیدند البته این را هم بگویم که اشکان خورشیدی برای قضاوت این مسابقه آمادگی لازم را نداشت و همه دیدند که در اواخر مسابقه تعویض شد. ایشان هفته‌های زیادی در  لیگ برتر حضور نداشت و به نظرم انتخاب خوبی برای دربی نبود.

تیم داوری دربی فینال جام حذفی

یک عده از هواداران هر دو تیم معتقدند اگر علیرضا فغانی قضاوت دربی را برعهده داشت اصلا چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد. نظر شما چیست؟
واقعا ای کاش علیرضا فغانی مهاجرت نمی‌کرد چون وقتی او قضاوت دربی‌ها را برعهده داشت من کاملا خیالم از بابت مسائل داوری راحت بود. ایشان با کمترین دوندگی، بهترین و بیشترین اشراف را در داخل زمین داشت و به خوبی میدان را کنترل می‌کرد اما حالا می‌بینیم که آقایان داوران بعد از پایان مسابقه می‌آیند و عکس یادگاری می‌گیرند!  مگر چنین اتفاقی ممکن است؟ حالا وقتی قضیه سر و صدا کرد می‌گویند این بچه فرزند من نبود و یکی از حاضران در ورزشگاه بود. این همه کودک در استادیوم حضور داشتند چگونه هیچ کدام از آن‌ها نتوانستند داخل زمین چمن بروند ولی فقط این بچه توانست؟ مطمئن باشید این کودک اقوام یکی از داوران بود که ایشان این‌همه برای عکس گرفتن او تلاش کرد. شما ببینید جناب آقای مسعود مرادی که خودش یکی از بزرگ‌ترین داورهای فوتبال این مملکت بوده است هم این حرکت را تقبیح کرد. آقای مرادی جزو جامعه داوری است و وقتی خود او  چنین حرفی را می‌زند یعنی این‌که واقعا حرکت داور تحت هیچ شرایطی درست نبود.

یک مقدار هم در مورد خود بازی صحبت کنیم؛ چرا استقلال باخت؟ چرا در این فصل غیر از سوپرجام، جام دیگری نصیب استقلال نشد؟
واقعا همه تلاش کردند اما متاسفانه نشد. از بازیکنان گرفته تا کادرفنی همه و همه در طول فصل تلاش کردند و خودتان دیدید که چگونه از جان مایه گذاشتند و از خودگذشتگی کردند اما متاسفانه نتوانستیم قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شویم. در کمال احترام به پرسپولیس باید بگویم پرسپولیس این فصل از استقلال خیلی می‌ترسید حداقل در بازی برگشت لیگ فضا کاملا این‌گونه بود. آن‌ها با توجه به قدرتی که استقلال پیدا کرده بود می‌ترسیدند و احتیاط می‌کردند اما ترس پرسپولیسی‌ها برای فینال جام حذفی تا حدی ریخته بود. به هر حال من به عنوان عضوی از خانواده استقلال از هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک دوباره آن‌ها را شاد و خوشحال ببینم.

در رابطه با آینده ریکاردو ساپینتو به نظر شما چه اتفاقی می‌افتد؟
ایشان در مورد وضعیت آینده خود با من صحبتی نکرد. پس از پایان دربی با هم خداحافظی کردیم و به کشورش برگشت اما در مورد آینده حرفی به من نزد. حالا باید ببینیم وضعیت استقلال طی روزهای آینده چگونه خواهد شد و پس از آن برای فصل بعد تصمیمات لازم گرفته شود.

تکلیف کوین یا مگا و رافائل سیلوا چه می‌شود؟
این دو نفر هم به کشورهای خود برگشته‌اند و همان‌طور که گفتم ابتدا باید شرایط خود استقلال مشخص شود و پس از آن پیرامون بازیکنان خارجی و سایر نفرات تصمیمات دقیق اتخاذ شود.

و به عنوان سوال آخر در جریان هستید که به منزل آقای زاهدی‌فر حمله شده و شیشه خانه‌اش را شکسته‌اند؟
بله این خبر را شنیدم و خیلی هم ناراحت شدم. فوتبال مهم است اما حرمت افراد، مهم‌تر. مطمئن باشید کسانی که به منزل ایشان حمله کردند استقلالی  نبودند چون با توجه به شناختی که از هواداران استقلال دارم هر اتفاقی که داخل زمین رخ بدهد را در همان ورزشگاه تمام می‌کنند و با خانواده و حریم خصوصی افراد کاری ندارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱۴
  • منصور IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    دمت گرم آقا بیژن. درست گفتی. گل گفتی
    • ارسلان IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      جالب نظرات استقلال بیشتر پیروزیچی‌ها می آیند نظر می نویسند
    • شمسعلی IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      خب البته رفتار مجلسی ساپینتو خیلی با مکتبشون غریبه نیست 😜
    • کیسه کش وقیح منم IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      اگه پنالتی روی عیسی تاج سواخ کن روی بازیکن کیسه اتفاق می افتاد به نظرتون کیسه کش ها چکار میکردن ؟! پنالتی برای پرسپولیس نگرفتن و کیسه کش جماعت حتی با کمک داوری هم وجودش رو نداشت سرورش پرسپولیس رو ببره بعد اینطور با وقاحت در مورد داوری نظر میدن ؟! اصالت دادنی نیست ؟! شما جماعت کیسه کش خودتونم بکشید تیم دوم پایتخت و تیم سوم کشور هستید خودتونم بکشید هوادارتون سی درصد و هواداران باشرف پرسپولیس شصت و سه درصد هستن خودتون هم بکشید بازیکن عقده ای میاد تیمتون نه عاشق چون اول میان تمرین پرسپولیس و وقتی که دیپورت میشن میان باشگاه کیسه با دنیایی از عقده ؟! مرادمند که یادتون هست چطوری کیسه کش شد یا همین اسطوره تون داچ علی منصوریان ؟! پس اینقدر تلاش نکنید به قد سرورتون برسید ؟! داغ ننگ فراری دادن برانکو و لوکادیا توسط بابا مسعود و بابا حمید تا ابد بر پیشانی شما خورده
    • امیرحسین IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      تو ایران علاف تر از لنگی جماعت نداریم
    • درجواب ارسلان دوچرخه چی (ا.م) IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      علت دیس لایکهای فراوان وجواب دادن هواداران سرورتون به وراجی مسئولان تیم سوگلی ودوم پایتخت،این هست که نگند حتماً هرچی بلغورکردیم پرسپولیسی ها هم مثل بعضی ساده لوحان خودمون باورمیکنند،یعنی مضحک هست که هواداران تیمی که جام گرفته اونم تودربی،به خونه ی داور حمله کنند،اگه باپنالتی سوخته آل کثیر نمی بردیم،شایداین نظرش مضحک نبود،،تیمی که مربی ومسئولش بخاطریک کری اشتباه که عذرخواهی هم کردحکم جنگ بدند،مثل لیگ برترنایب قهرمانی هم (فینال حذفی بودن)حقش نیست و پرسپولیس و سپاهان بایدفینالیست میشدندوسپاهان حذف نمیشد(برسدبدست دوچرخه چی خسروانی ساواکی)
  • محمد IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    پرسپولیس از شما می‌ترسید؟ خیلی جالبه مگه اینکه دلت رو به همین خوش کنی اگه برده بودید از همین داوری تعریف میکردی مثل مرد بگو باختیم و تمام این همه صغری کبری نداره
    • ارسلان IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      منظورش هم زدن یک گل و رفتن به لاک دفاعی و قطار است که چیدید
    • لنگپاره پاره IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      چرا لنگیهای متوهم مرتب در کانال‌های استقلالی پرسه می زنند خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخختخ
    • لنگ حقیر IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      ببینید همه دیدند کمک داور عطایی با دست به صورت ساپینتو سیلی زد بعدش هم خودش گفت می خواستم بروم وبزنم این هم از اخلاق داوری افشاریان معضل اصلی افشاریان است ای کاش به جای شکستن شیشه های خونه زاهدی فر به افشاریان حمله می کردند
    • افشین دست کج IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      دیگه وقت آن رسیده که بی تدبیری وضعف افشاریان در تربیت داوری دیده شود نه چینش داوری بلد هست نه آموزش داوری نه عدالت فقط لنگپرستی حالا هم که گندش در آمد چوب خدا صدا ندارد افشاریان تا خوار وذلیل نشود از این ریاست کنار نخواهد رفت
    • لنگ بیخاصیت IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      افشاریان در برنامه فوتبال برتر خطاب به داوران گفت اعتنایی به حرفهای خوب و قانونی حسین عسگری نکنید حالا چه آقای افشاریان به حرفهای خوب وقانونی مسعود مرادی هم نباید گوش ‌کنند فقط تو بلدی فقط تو دانایی فقط تو می فهمی افشاریان لنگی با توهستم
    • ارشان US ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      میگه پرسپولیس از اونا میترسید ولی تو فینال ترسش کم شده بود اینا هرچی بز رگتر میشن نفهمتر میشن هرچی نفهمترن بزرگتره ومحبوبترن مثل طاهری نوری فنونی زاده
  • مملی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    دیروز هم بعد بازی هم به داورهای بازی رم و سویا مدال دادن اوفف بر یوفا میخواسته سویا را قهرمان کنه حتی کولی‌ها با اون ابهتش بعد قهرمانی برزیل تو جام جهانی ۲۰۰۲ مدال گرفت و از روی سکوی که برای برزیل درست شده بود عکس یادگاری گرفت پس معلومه کولینا هم برزیلی بوده و حق آلمان را خورد من تازه دارم میفهمم باید قوانین را بدن استقلالی‌ها بنویسن فیفا و یوفا چیزی حالیشون نیست
    • سعید IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      چند تا بازی فینال تا حالا دیدی ؟
    • حسین DE ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      اقای طاهری برای فرارازتماشگران وهواداران استقلال مجبوره این حرفهاروبزنه غافل ازاینکه هواداران میدونن ک طاهری وفتح الله زاده ومدیرجدیدشون واقای حیدری باعث این عقب ماندگی استقلال شده اقای طاهری بااین حرفهانمیتونیدناکامیتون روتوجیه کنیدخنده داره میگی من طرفداران استقلال راخوب میشناسم وکارشون نبوده ک شیشه خونه داور راشکستندواقعاحرف خنده داری زدی اقابیژن بریدخدا یه جای دیگه روزیتون روبده استقلال صاحب داره شمابایدعذرخواهی کنید نه کسی را متهم کنیدازهواداران عذربخواهیدوبروید.
  • کیسه سوز IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    طاهری یادش رفته خودش سال 63 وسط بازی زد توی گوش داور و یکسال محروم شد ؟
    • ایرانی US ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      آقای طاهری:یه قانون بیار که داور حق نداره با تیمی عکس یادگاری بگیره ،پرسپولیس از قدرت فوتبالی استقلال نمیترسه از سیاست‌هایی مثل همین که الان شما پیش گرفتید مثل بعد از بازی سرمربی شما وحشیانه به سمت داور حمله کند ،فحش مادر بده،آب دهان نجسش رو پرت کنه،و عده‌ای هم به خانه داور حمله کنند و شما پاسخگو نباشد میترسه،آقای طاهری چرا وقتی داور خطای بی موردی گرفت و وقت اضافه رو آنقدر کش داد تا گل مساوی زدی اعتراضی نکردی،ضمناً یادت باشه در زمان ناکامی هوادار نباید تاوان بده مدیر باید استعفا بده
  • افشین دست کج IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    این ننگ در تاریخ تا ابد بر پیشانی داوران و کمیته داوران خواهد ماند و با هیچ شوینده ای هم پاک نخواهد شد
    • سینا IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      ساقیتو عوض کن.. حیفی بخدا.. خخخخ
  • ۰ IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    تیم داوری قهرمان حذفی و لیگ شد. مبارک شون باشه‌ از سال جدید هم به جای ۷ داور ۱۱ داور بذارن که اونا هم تیمشون کامل بشه. عدالت رو امسال معنی کردید.سپاس
    • عروس العین IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      لطفا برای 5دقیقه راجع به فینال جام حذفی و نمایش بازیکنای کیسه وهرج ومرج نیمکت به وجدانت رجوع کن وبعدا نتیجه را. یه گوشه دفتری یاداشت کن ورزانه یک دقیقه وقت بذار واون نتیجه رامرور کن. اگر تونستی جواب 5 دقیقه بپذیری. مطمئن باش که باوجدان زندگی میکنی وگرنه هیچی تودنیا حالیت نیست. پیشنهاد به تمام کیسه کشا... چون داور چهارم عکس گرفته یادرجمع شادی ارتش سرخ حضور داشته. پس داور روی نتیجه مستقیم داشته. یا اگر داور پنالتی دقیقه 86 واسه پرسپولیس می‌گرفت مطمئن باشید که حسینی توپ می‌گرفت. ودرنتیجه کیسه قهرمان میشده... بخدا خودشون هم قبول دارن ولی غرور کاذبشون واقعیت قبول نمیکنه. اینا خون میدن ولی جام به ارتش سرخ نمیدن.. شماها همونی هستین که شیش تاالعین واستون کاشته
    • کیسه کش IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      پماد بدم
  • یهنام IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    حرفای بی اساس و منطق یک باصطلاع سرپرست واقعا برا تیم استقلال متاسفم که این آقا سرپرست‌ هست
  • کمال آبی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    ساپینتو دیگه تموم شد. جای هیچ برگشتی هم نداره
  • عمو ساپی با غیرت IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    مطمئن هستم نه کار استقلالیا بوده نه پرسپولیسیا اما اونایی که برای منافع خودشون و میزها و دریافتی هاشون پشت پرسپولیس سنگر گرفتن و کاسه های داغتر از آش شدن برای انحراف افکار اینکار رو کردن تا مردم به کمیته داوری و فدراسیون و دستهای پشت پرده اینقدر گیر ندهند
  • . IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    خسته نباشید دلاوران .خدا قوت.داوران عزیز. امسال که تعدادتون به ۷ داور در هر بازی رسید ایشالا سال دیگه ۱۱ نفر داور بذارید. جام رو هم خودتون بالای سر ببرید.عکس هم بگیرید چه اشکالی داره.خوبه نه؛
  • سرخ TR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    خودت خنده ات نمی گیره از تحلیلت؟
  • حامی FR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    جناب سرپرست عزیز بجای اینکه اینهمه فرافکنی کنید یکبار فقط یکبار قبول کنید که باختیدو تموم شده. به گفته همه کارشناسای فوتبال شما هیچ چیزی برای ارائه نداشتید و همون تک گلتون هم با اشتباه داوری بوده. بخدا اینکاراتون فقط باعث میشه هواداراتون رو گول بزنید
  • علی گلی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    من بعنوان یه پرسپولیسی همیشه به بیژن طاهری بعنوان یکی از معدود آدم حشابی های استقلال نگاه میکردم،ولی با دفاع کردن های ناحق از ساپینتو و کلیه صحبتایی که بعداز قهرمانی پرسپولیس تو لیگ کرده فهمیدم طاهری هم از مکتب کیسه هست و همشون سرتاپا یه کرباسن. مرد حسابی آخرش قراره هممون تو دومتر قبر بخوابیم،این حجم از ناحق گفتن واقعا نوبره.
    • پرسپولیس ❤️❤️❤️ IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      بله مثل یه مرد باخت رو بپذیر و قبول کن زورتون نرسید،شجاعت داشته باشه همش داور و نیمکت و زمین و هوا،،،،،،
  • کیسه سوز IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    دلیل باخت استقلال مشخص شد!!! عکس بعد از باخت😂🤭 خداروشکر که مدیران کیسه کش اینقدر بی منطق اند🙏🏻 پنالتی روی آل کثیر گرفته میشد شاید میفهمیدن ولی خوبه که هنوز توی حاشیه اند
  • آبی بی کران IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    عشق فقط لنگ پاره پاره ارتش سرخ آسیا وای خدایا ارتش سرخ آسیا وای خدایا ارتش سرخ آسیا وای خدایا ارتش سرخ آسیا وای خدایا 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • ناشناس IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    کجای دنیا مریی یه تیم در گوشی با داور صحبت می‌کنه
    • پرسپولیس IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      دقیقا حرف دل همه زدید. کجای دنیا یه مربی در گوش داور تعویضی حرف می‌زند. به نظر شما چه گفت که بعدش همین داور وقت اضافی بیشتر گرفت و پنالتی روی عیسی هم نگرفت. آقای رسانه از این مورد هم حرف بزن اگر رسالت فرهنگی دارید.
  • احمدرضا IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    تا حالا دیدید استقلال باخت کند،بهانه نیاورد؟؟؟،تا وقتی این طرز تفکر را دارید،پرسپولیس هر ساله برنده دربی و قهرمان هست و استقلالی ها گریان ورزشگاه را ترک خواهند کرد
  • J IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    هیچ رسانه و کارشناسی در مورد خطاها اخراج امیری دقیقه ۵۹ حرف نمیزنه یا اخراج پور علی .
    • ناشناس IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      درباره پنالتی روی ال کثیر چطور
    • کارن IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      کیسه سابقه داشته که پرسپولیس ده نفره تو ده دقیقه سه تا بهش زده باشه ، گیرم عادلانه رفتار میشد ، امیری اخراج میشد و پنالتی روی عیسی گرفته میشد ، عادلانه و بدون کمک داورها ، دوباره که سه تا از تیم ده نفره می‌خوردید ، تا وقتی مدیران و مربی استقلال دست از هوچی گری و شارلاتان بازی برندارند اوضاعتون همینه ، پارسال یه بار جواب داد هوچی‌گری و قهرمان شدید ولی استاد شارلاتان بازی رو نیمکت بود نه این ساپینتو مشنگ ، فرناز جون بیاد شاید بتونه دوباره یه حرکت بزنه ، آخه اون استاد این جور خاله زنک بازیهاست
  • فیروزمدنی ازتهران IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    ادم های بی منطق جدآاگراون پنالتی ۱۰۰درصد رو برای استقلال نگرفته بودن چه غربتی بازی درمی اوردن
  • فیروزمدنی ازتهران IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    آقای طاهری چرا به هواداران توهین می کنید مگربیننده خوب وبدراتشخیص نمیدهدچرا نبایدقبول کنیم که حریف بهتر بوده که شما زمین و زمان را بهانه میکنیدبخاطرجایگاه کاش کمی منطقی باشیم
  • رضا IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    روز دربی من در استادیوم کنار تونل جنوب ورزشگاه نشسته بودم خودم دیدم اون پسر بچه که در جشن قهرمانی بوده همراه داوران ازتونل واردورزشگاه شدند.ازاین رو مطمن شدم اون بچه فرزنده یکی از داوران بود
  • گلات چیست IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    اقا بیژن قبلا منطقی بودی ولی رفتار ساپینتو هم برای شما هم خسرو هم غلامپور تاثیر گذاشته خودتون هم میدونید دارید فرار رو به جلو میکنید ساپینتو رفت بازم حمایت تیمتون رو نابود کرد کل فوتبال ایران کل مربیان لیگ برتری کل داوران مشکل دارن با ساپینتو و استقلال اقا تا 5 نفر بگیم عادی هست اونا مشکل داشتن نه دیگه کل لیگ غیر هوادار مگه استقلال میزبان نبود وظیفه مربی میزبان هست سمت مربی میهمان بره و بازیکنان نه اینکه اقا یحیی بره سمت مربی شما لطفا دم از مردانگی و حریم خصوصی و رعایت هواداران نزنید که غیر شما عزیزان همه ایران و اسیا هم شناخت دارن هم دیدن
  • مجید IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    جواب ارسلا که گفته پرسپولیسی ها نظر میدهند وقتی سرپرست تیم میاد زر مفت میزند انتظار نداری جوابش را نگیرد ارتش سرخ از کیسه کش ترس داشت سه تا بازی این فصل انجام شده یک امتیاز گرفته نمیدانم مخاطب حرف های مزخرف طاهری چه کسانی کم عقلی هستن هنوز طرفدار دارد باز این جماعت از رو نمیروند همان حرف هارا به مخاطب قالب میکنند دنبال بهانه جدید باشید این ها قدیمی شده سپاهان هم هیچ جامی نگرفت بدون سر وصدا رفت برای سال ایند برگردد حدعقل ذهن بازیکنانش را درگیر چرندیات نکند معلوم بود کادر کیس کش انقدر تو مغذ بازیکنان حس انتقام جوی شعلور کرده بیاید عقد سالشان را با بردن دربی خالی کنند که خداراشکر موفق نبود تا این جماعت تهمت زن به هیچکدام از خواسته هایشان نرسند بعد تعویض داور مربی شما درگوش داور صحبت میکرد اشکالی ندارد ولی داور اگر از کنار یه کادر ارتش سرخ رد شده باشدغرضی داشته خدا شکر که شما برند بازی نبودی وگرنه خدا میدانست چه تهمت هایی چه حرف هایی بعداز دربی گفته نمیشود خدا وند حافظه ابروی بندگان خودش است همیه عالم هم میدانند شما هم میدانید برند شدن کیسه کش اگر اتفاق می افتادقصد لح کردن همیه را داشت
  • النا IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    طرفدارهای سرخ ها ذوق نکنید تو آسیا میبینم پرسپلوس انشالله تو آسیا سرخ ها ببازه دلم خنگ بشه
  • ناشناس IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    یه مثالی هست میگن عروس نمیتونه برقصه میگه زمین کجه حالا شده قصه استقلالی ها! چند ساله نمیتونن پرسپولیس را ببرند یه مدتی میگن تقصیر وزیر ورزش هست، یه مدتی میگن داوران مقصرن، یه مدتی هم گردن فردوسی پور مینداختن، تو زمین باید مردونه بازی کرد و برد، قبل از بازی بهانه می‌آورند میگن داور بده، بعد بازی میگن داور بد بود رفت با پرسپولیس عکس انداخت تاکی دیگه باید بهانه آورد! حالا بروید تمرین کنید برای لیگ جدید.....
  • ناشناس IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    این بود هی از کلاس بالا حرف میزدید دو باخت ارزش اینو نداره به در و دیوار و بچه و داور و صغری و کبری گیر بدین ای اف سی هم پست گذاشت اونم پرسپولیسیه؟اگه مدیریت تیم شکست دربی رو قبول میکردن و گردن این اون نمی انداختن بازیکنان بیشتر در فینال حذفی احساس مسئولیت میکردند و پشت بهانه ها قایم نمیشدن متاسفانه طرفداران هم به جای اینکه خواهنده باشن باهاشون همکاری میکنن
  • سعید IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    اقای طاهری هیچ تیمی با شلوغ کردن وهوچیگری برنده نمیشه تیم شما به جای بار فنی سر مربی از بار هوچیگری امتیاز اوردیدکه استاید فن نظیر خودشما استاد غلامپور واستار حیدری ووودر این راستا از سر مربی هنرپیشه شما حمایت کاذب کردن ایراد رو توی کادر خودتون جستجو کنید
  • ناشناس IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    خب اینها خودشون هم میدونستن فغانی قضاوت کنه، اصن بازی یه جور دیگه میشداما اینا اینو نمیخواستن اینا فقط جام رو میخواستن که این یکی رو هم بزارن کنار اون ۱۵ تا قبلی که همینجوری با کمک اینو اون گرفتن،بلاخره یه روزی گندش در میاد که چکار کردن که این جامها رو چطوری گرفتن
  • قربان IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    فغانی همون داوری بود که حرکت مطهری رو وسط زمین رو بازیکن پرسپولیس گرفت ولی اخراج نکرد بعدش گفت من خدا رو ندیدم وگرنه اخراج میکردم، اگه ندیده بود پس چرا خطا گرفته بود
  • بختیاری IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    حضرات کیسه کش واقعا این اسم برازنده ی شماست باختین ک باختین . حمله به داور ، کمک داور ، فیلمبردار مرز افغانستان..... ول کن برو پماد بزن
  • حامد IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    اگه به داوری باشه ، شما به فینال نمی آمدی ، با دوتا پنالتی نساجی حذف می شدید
  • حامد IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    گلی که زدید خطا نبود
  • ع IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    فشار باخت تو دربی زیاده و گرنه از طاهری بعید بود که مثل آدمای ناشی حرف بزنه . من نمیدونم تو این بازی داور چکار کرد که این همه به او میتازند . کودن ترین ادم بازی را ببینه متوجه میشه که داوری چقدر به نفع استقلال و به ضرر پرسپولیس بوده . خطای منجر به گل استقلال که خطا نبود پنالتی رو عیسی گرفته نشد قاعدی دو بار تمارض کرد که باید دو کارت زرد میگرفت روزبه چشمی فقط چشم داور را درنیاورد همون اول بازی باید کارت میگرفت و ... داور دیگه چطوری باید باهاتون مماشات کنه . البته یه جورایی دست خودتون نیست فشار زیاد ادم را کر و کور میکنه
  • رزمنده وجان فدا IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    واقعیت وبگیم پرسپولیس تیمی خستگی ناپذیربود،مسن ترین بازیکن تیم مثل وحیدامیری بعداز۱۲۰دقیقه تازه گرم کرده بود،گئورگی،سرلک،وبیرانوندوهمه وهمه اصلاکم نیاوردند،بازیکنان استقلال انصافاکم آوردند،منصف باشیم
  • H IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    بهانه ها شروع شد هر موقع باختین یه بهانه
  • Marlin IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    کیسه و دارو دسته اش فاقد اهمیت
  • علی۹۷۴ IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    راست گفتی انها کییه نبودند پرسپولسی بودند باحنن که دیگه گریه ندارد راستی فنونی راده کجاست
  • علیرضا جهانشاهی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    جناب طاهری هوچیگری نکنید ایا داوری مشکلی داشت که البته داشت پنالتی صددرصد عیسی گرفته نشد بعد چرا تیمی که برنده دربی شده باید به خونه زاهدی فر حمله کنه؟همه تو ورزشگاه دیدند که تو کرنر پرسپولیس کی حمله کرد به سروش اول بازی با تیم حریف دست ندادید شما مرام ورزشی ندارید اول فرهنگ رو یاد بگیرید وتحمل باخت داشته باشید
  • مرتضی م IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    بقران من خودم استقلالیم بچمم ۲سالشع زمانی داور بشه شده کل زندگیم اتیش بزنم قران جلوش بزارم یه زمانی داور بشه باید استقلالو برنده در بیاره طبیعیه خیلی طبیعه درمورد هر دوتیم هر داوری هر رنگی باشه یه چیز ک دست خود ادم نیست یه عشقه به نفع عشقش سوت میزنه انتظار نداشته باشیم داور پرسپولیسی باشه یا استقلالی بیاد به نفع تیم دیگه سوت بزنه فقطططط فقط داور باید خارجی بی رنگ باشه بخدا داور ایرانی ب ضرر دوتیمه چون استرس تمام کارش
  • علی اکبر همتی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    ما پرسپولیسیا تعدادمون چند برابر شماست برا همین همه جا تشریف داریم😛😁😁
    • شهروز IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      آره سنگ هم خیلی خیلی خیلی بیشتر از طلا است طلا کم است اما طلا است
  • arya IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    سرپرست یک تیم بزرگ که ادم به این کوچکی میشه دیگر انتظاری ازون تیم و مربی و بازیکن نباید داشت
  • .. IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    خسته نشدید خداوکیلی هر چی میشه تهش میچسبونید به داور و میگید همه ضد شمان بابا یه بار قبول کنید ضعیف عمل کردید باشه آقا شما خوبین همه تیما اصن از شما میترسن
  • حمید IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    اینم چیزی زده ‌ پنالتی مسلم ال کثیر چی ؟ هر چه تلاش کردند کیسه قهرمان بشه کیسه برعکس پاره شد.😅😅
  • زری IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    ول کنید بابا استقلال بلد نیست بازی کنه و ببره مدام تیم داوری و هوادار پرسپولیس جون را مقصر میدونه
  • کاربر IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    جناب طاهری عزیزاینجا کره شمالیه.یه فکر یه جریان یه جناه یه تیم.لابی رانت فساد زدوبند اینقدر عادی شده دیگه قبح و زشتی شون از بین رفته و پرده ها پاره شدن. تو این کسادی طرفداری حکومت منم جای حضرات بودم داورا رو برا برد تیم حکومتی پابه توپ میکردم. تیم پرطرفدار با چند میلیون اضافه طرفدار عاشق حکومت میشن وقتی تیم محبوب شون سه متر پشت خط جریمه صاحب پنالتی میشه. وقتی با مشاوره سرپرست شون سرمربی رقیب اخراج میشه. وقتی پنالتی تیم شون با همه دنیا فرق میکنه. وقتی لگد پرانی مربی شون چهارجلسه و اعتراض مربی رقیب ماهها محرومیت داره. اینجا اععتراض یعنی کشک. فیفا رو هم با دلارای کثیف میخرن.
  • Hmb IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    هردو جام حذفی و لیگ برتر خصبی بوده و هیچ افتخاری برای باشگاه پرسپولیس ندارد
  • شاهرخ بهروزی US ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    کجای دنیا مربی حریف در گوش داوری که داره میره به جای داور مصدوم پچ پچ میکنه و نتیجه اش میشه گرفتن وقت اضافه و گل مساوی . حرکت غلامپور یادت هست آقای طاهری
  • رضا IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    سر استقلال را بریدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی