گودبای پارتی تلخ مسی و راموس با پاری‌سن‌ژرمن؛ جشن قهرمانی پس از شکست!/ ۴ تیم به دسته پایین‌تر رفتند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاری‌سن‌ژرمن در آخرین دیدارش در لیگ ۱ فرانسه که آخرین بازی لیونل مسی و سرخیو راموس هم بود، مقابل کلرمون شکست خورد.

مسابقات لیگ ۱ فرانسه امشب با برگزاری ۱۰ دیدار به پایان رسید که در یکی از آن‌ها پاری‌سن‌ژرمن قهرمان مقابل کلرمون با نتیجه ۳-۲ شکست خورد.

در این دیدار که بازی خداحافظی برای لیونل مسی و سرخیو راموس و همچنین دیدار پیش از جشن قهرمانی پی‌اس‌جی بود، برای قهرمان لیگ ۱ فرانسه سرخیو راموس در دقیقه ۱۶ و کیلیان امباپه از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۱ گلزنی کردند. اما این تیم کامبک خورد و مهمان با گل‌های یوهان گاستین در دقیقه ۲۴، مهدی زفان در دقیقه ۱+۴۵ و گروژان کیه در دقیقه ۶۳ به برتری رسید.

گودبای پارتی تلخ مسی و راموس با پاری‌سن‌ژرمن؛ جشن قهرمانی پس از شکست!/ ۴ تیم به دسته پایین‌تر رفتند


در پایان رقابت‌های لیگ ۱ فرانسه، پاری‌سن‌ژرمن با ۸۵ امتیاز قهرمان شد و لانس و مارسی با ۸۴ و ۷۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند تا همراه قهرمان به مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بروند. رن ۶۸ امتیازی با حضور در رده چهارم به لیگ اروپا راه یافت. لیل ۶۷ امتیازی هم در رده پنجم جای گرفت و به لیگ کنفرانس اروپا خواهد رفت.

همچنین تیم‌های اوسر با ۳۵ امتیاز، تروا با ۲۴ امتیاز، آژاکسیو با ۲۴ امتیاز و آنژه با ۱۸ امتیاز به ترتیب در رده‌های هفدهم، هجدهم، نوزدهم و بیستم قرار گرفتند تا به دسته پایین‌تر سقوط کنند. به این دلیل که فصل آینده لیگ ۱ فرانسه ۱۸ تیمی خواهد شد، ۲ تیم بیشتر به دسته پایین‌تر رفتند.

جدول پایانی لیگ 1 فرانسه 2023-2022
جدول پایانی لیگ ۱ فرانسه ۲۰۲۳-۲۰۲۲

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی