نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
ماجراهای عجیب اردوی استقلال در شب قبل از فینال/ ساپینتو برنامه حضور پیشکسوتان را لغو کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از جمله اتفاقات پیش از فینال جام حذفی برنامه ریزی باشگاه برای حضور گروهی از پیشکسوتان در اردوی این تیم بود که البته هرگز اجرایی نشد.

۲۴ ساعت پیش از برگزاری دیدار فینال جام حذفی کادر مدیریتی باشگاه استقلال به اتفاق گروهی از پیشکسوتان این مجموعه در نظر داشتند تا با حضور در جمع بازیکنان استقلال ضمن صحبت با اعضای تیم، روحیه آنها را برای حضور در فینال و دیدار مقابل پرسپولیس بالاتر ببرند اما یک نفر مانع این کار شد.

ریکاردو ساپینتو (سرمربی پرتغالی استقلال در فصل گذشته) که حالا با چهار ماه محرومیت انضباطی از حضور در میادین فوتبالی کشورمان مواجه شده، با اطلاع از این برنامه ریزی باشگاه استقلال مخالفت خودش را اعلام و از حضور پیشکسوتان در جمع بازیکنان تیمش جلوگیری کرد.

این در حالی بود که درست ۷۲ ساعت پیش از آن، نصرالله عبداللهی، بهتاش فریبا و مرتضی یکّه، سه تن از پیشکسوتان تیم استقلال با حضور در محل تمرین این تیم از نزدیک با بازیکنان دیدار و دقایق کوتاهی با آنها صحبت کرده بودند.

ماجراهای عجیب اردوی استقلال در شب قبل از فینال/ ساپینتو برنامه حضور پیشکسوتان را لغو کرد

ظاهراً مدیران باشگاه استقلال در نظر داشتند تا از این طریق ارتباط بهتری بین سرمربی پرتغالی استقلال با جامعه پیشکسوتان این تیم برقرار کنند که ساپینتو بنا به دلایلی که برای مدیران باشگاه استقلال مشخص نشد از این کار جلوگیری می‌کند! قرار بود پیشکسوتان استقلال در حول و حوش زمان صرف شام که بازیکنان در اوقات فراغت به سر می‌بردند دقایق کوتاهی کنارشان حضور می یافتند و سپس یک نفر به نمایندگی از طرف موسپیدهای استقلال با آنها صحبت می کرد اما این اتفاق هرگز رخ نداد.

یادآور می‌شود؛ تیم استقلال در دیدار فینال جام حذفی در پایان ۱۲۰ دقیقه وقت قانونی با نتیجه دو بر یک شکست خورده و از گردونه رقابت‌ها حذف شد تا پرسپولیس به عنوان تیم قهرمان کاپ جام حذفی را بالای سر ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • سینا IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    مقصر کمیته ذاوران.. یحیی و افشین پیروانی و تیم پرسپولیس هستند.. البته نفت مسجدسلیمان هم مقصره... یه بیانیه بدید.. خخخخخ
  • آقای تاج فقط برو ..... IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    بهتر نیست بجای ساختن داستانهای تخیلی از تاج کبیر آسیا از نحوه ارتباطات کمیته داوری و سایر کمیته های فدراسیون و سازمان لیگ با پرسپولیس برامون بگید ؟ مثلا بگید چرا پرسپولیس فصل پیش بعد از رفتن بابا مسعود هیچ جامی رو کسب نکرد ؟ یا اینکه بگید چی شد که دست راست بابا مسعود یعنی مهدی تاج برگشت و پرسپولیس قهرمان شد !! ذهن خبرنگارفوتبالی باید خلاقتر و جلوتر از یه هوادار ساده باشه و به اصل ماجراها بپردازه نه اینکه در آسمانها سیر کنه ....
    • علی اصغر IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      ازقهرمانی فصل قبل تان چیزی نگو که وزیرجواب این سوال شمارااول فصل داد!!!!بله اول فصل!!خیلی قشنگ بیان کردیه تیم ۵فصل قهرمان شده حالاتیم دیگری بیادویه فصل قهرمان بشه مگه چه اتفاقی می افته؟!!!تمام کارهاراکردندکه فقط اون عدد۶که خیلی هم شمانسبت به آن الرژی دارید!برای پرسپولیس اتفاق نیفته والاخودشماهم می دونی که اگرکمک های غیبی بعضی دوستان و...نبود نه مجیدی این کاره بود که بتونه استقلال راقهرمان کنه ونه استقلال مستحق قهرمانی بود،امابنازم به اون ضرب الامثل قشنگ که چوب خداصدانداره!!مرتب گفتیدتاسلطانی فررفت پرسپولیس قهرمان نشد،ولی این فصل خداجواب این حرف شماراهم داداونم نه یک جام بلکه دوتاوباشکست تیم پرمدعای شما!!بله برادراگربه رعایت حق بودهمون فصل قبل هم بایدمجدداجایگاه همیشگی خودتان می بودید!
  • مهدی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    تاج زمانی دوتا جام و باخت که توی جشن بعد از سوپرجام هیشکدوم شادی نکردن اونجا برنامه همین شد که الان میبنیم
    • مملی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      شما برا بردن نساجی جوری خوشحالی میکردید که انگار دوتا جام بردید پرسپولیس هم تو بازی با تراکتور دو رفت میخواستن بخاطر اون اتفاقات بازی نکنن و ۴ بازیکن و گل محمدی هم احضار شدن پس ساکت باش هر چرندی را نگو
  • 6 IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    دم ساپی گرم که زد تو خال.
  • هادی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    فک کنم دانشمندان دنیا باید رو اسم کیسع تحقیقات بیولوژیکی انجام بدن ظاهرا هر کی این اسمو دوست داره دچار یه نوع اعتیاد مزمن میشه که کاریش نمیشه کرد توهم بیشترین عوارض این اسمه لامصبا شما دقیقه ۱۰۱با اون ناداوری که همه دیدن گل زدین از خوشحالی اول گلزنو مصدوم کردین بعد مربیتون وحشی شد داشت داورو میزد بعد میگه تیممون خوشحالی نکرد انگار لیگ قهرمانان بردن نه بابا اونا دیدن بازار مکاره به راهه گفتن یه سواری ازتون بگیرن حالا قهرمان نشدن شده تاوان خوشحالی نکردن تو سوپرجام لامصبا بازیکناتون پارتی بوده نرفته باشن جشنی بوده نگرفته باشن ادای مردمی بودن هم بهتون نمیاد اگه بگن خود استقلالی بودن تاوان گناهی هست که کردین دروغ نیست وگرنه این حجم دروغگویی تهمت توهین کردن فحاشی کردن از آدم سالم قطعا بعیده خدا عاقبتتونو خیر کنه که جز شر چیزی عایدی برای مردم ندارین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی