نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
شوک به استقلال با جدایی ستاره محبوب!/ مقصد گلزن آبی‌ها مشخص شد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه شباب الاهلی امارات تکلیف مهدی قایدی بازیکن ایرانی این تیم را مشخص کرد.

مهدی قایدی مهاجم شباب الاهلی امارات این فصل با قراردادی قرضی به تیم استقلال پیوست تا آبی پوشان را برای رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی همراهی کند. این فصل البته برای استقلال پایان خوبی نداشت و آبی پوشان تهران نه تنها در لیگ برتر بلکه در جام حذفی هم قهرمانی را به پرسپولیس، رقیب دیرینه خود واگذار کردند.

با ناکامی بزرگ استقلال، شرایط این تیم برای فصل بعد در ابهام قرار گرفته است. گفته می‌شود بعد از مجمع باشگاه استقلال که فردا برگزار می‌شود، تکلیف بودجه این تیم برای فصل بعد، مدیریت باشگاه و به دنبال آن کادر فنی و بازیکنان مشخص خواهد شد.

با وجود این اما به نظر می‌رسد جدایی قایدی از استقلال از همین حالا قطعی باشد. این بازیکن بعد از پایان جام حذفی پیامی را در اینستاگرام خود منتشر و به نوعی با هواداران استقلال خداحافظی کرد.

شوک به استقلال با جدایی ستاره محبوب!/ مقصد گلزن آبی‌ها مشخص شد

در همین ارتباط روزنامه «الخلیج» امارات مقصد قایدی را اعلام کرد و نوشت: «قایدی پس از پایان قرارداد قرضی خود در استقلال به جمع شوالیه‌ها (شباب الاهلی) باز می‌گردد. او در استقلال سطح متمایزی را به نمایش گذاشت و با ۱۲ گل و ۸ پاس گل، در مجموع روی ۲۰ گل استقلال تاثیرگذار بود و در جمع برترین گلزنان لیگ کشورش قرار گرفت.»

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال مدتی پیش سفری به امارات داشت تا در این سفر مذاکراتی هم برای ادامه کار قایدی در فصل آینده داشته باشد.

در صورت قطعی بودن خبر روزنامه الخلیج به نظر می‌رسد مدیران باشگاه شباب الاهلی با درخواست استقلال مخالفت کرده‌اند و قصد دارند بازیکن بوشهری را به امارات بازگردانند.

شباب الاهلی فصل گذشته به عنوان قهرمانی لیگ ادنوک امارات دست یافت و فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت.

این خبرها را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضا آفاق IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    کبریت بی خطری بیش نبود بلایی که دانیال سرش اورد دیگه یادش نمیره
    • لنگی سوز IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      کم به لنگیا لایی ننداخته گل پسر
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    حجت کریمی گفت من تا مقر AFC میرم و استقلال رو به لیگ قهرمانان آسیا بر می گردونم. من یا ساپینتو قرارداد می بندم و تنها گزینه من ساپینتو هست. تا قبل دربی پول میدم به همه و تصویه حساب می کنم. از طرفی رفت بازی پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه ازادی رو امضا کرد که اونجا برگزار بشه. قبل حذف استقلال و 11 فروردین می تونست پول جور کنه استقلال حذف نشه ولی اینکار نکرد تا استقلال حذف بشه. بعدا که سرپرست شد رفت پول جور کرد. دست همشون توی یک کاسه است. بعدا به دروغ گفت ساپینتو ویلای لاکچری و استخر و اینا می خواد. یک روده راست توی شکم اینا نیست. ولی ما همچنان متظریم که به وعده هاشون عمل کنن
  • فرهود IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    مهدی قایدی باید حفظ بشه کلیدی ترین مهره استقلاله مگه اینکه دستور به رفتنش داده باشن که خط حمله استقلال رو ضعیف کنن
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      وقتی لوکادیا رفت پرسپولیس بهونه نیاورد و زحمت کشید و تهمت نزد و ۳ تا جام آورد شما هم تهمت نزنید زحمت بکشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی