پرسپولیسی‌ها چشم‌انتظار جلسه سرنوشت‌ساز/ شانس ماندن درویش چقدر است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس فردا برگزار و احتمالا شاهد تغییراتی در ترکیب هیئت مدیره خواهیم بود.

پرسپولیس در فصلی که گذشت همه جام‌ها را درو کرد و موفق شد  گانه تاریخی را برای خودش به ثبت برساند. با این حال بعد از پایان جام حذفی خبرهایی که به گوش هواداران پرسپولیس رسیده خبرهای خوبی نبود.

از یک طرف یحیی گل محمدی ساز جدایی کوک کرده و از طرفی دیگر شایعاتی مبنی بر رفتن رضا درویش از سمت مدیرعاملی پرسپولیس به گوش رسیده است. درویش و کلا تیم مدیریتی پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشتند و هواداران این تیم هم از عملکرد مدیران این باشگاه به شدت راضی هستند. پرسپولیس در تابستان قبلی نقل و انتقالات فوق العاده ای داشت و همین موضوع یکی از دلایل مهم قهرمانی قرمزها در همه جام‌های این فصل به حساب می‌آید.

حالا دوباره فصل نقل و انتقالات شروع شده و پرسپولیس برای حضور پرقدرت در آسیا باید خودش را تقویت کند. همچنین قرارداد چند ستاره پرسپولیس به پایان رسیده و تیم مدیریتی این تیم باید به فکر تمدید قرارداد این نفرات هم باشد. در حال حاضر پرسپولیس یکی از بلاتکلیف‌ترین تیم‌های فوتبال ایران به حساب می‌آید و زمان هم به سرعت در حال از دست رفتن است.

هواداران پرسپولیس که خیلی نگران فصل آینده تیمشان هستند، چشم انتظار جلسه سرنوشت ساز فردا هستند تا در مجمع باشگاه پرسپولیس تکلیف ماندن یا رفتن درویش مشخص شود و او در صورت ماندن در پست مدیرعاملی وضعیت یحیی گل محمدی را هم مشخص کند.

هرچند به نظر می‌رسد فردا تغییراتی در هیئت مدیره پرسپولیس صورت می‌گیرد، ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که رضا درویش در پرسپولیس ماندنی است و او می‌تواند به کارش در این تیم ادامه دهد. درویش که به شدت بین پرسپولیسی‌ها محبوب است، با ماندن در تیم می‌تواند نقل و انتقالات را برای فصل آینده استارت بزند تا قهرمان فصل گذشته از سایر رقبا عقب نماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • یحیی گل محمدی IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    بهترین مدیر عامل فوتبال ایران
  • اسلم بلوچ IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    جای بسی تعجب هست که تو کشورمون به محض این که مدیر عامل قوی برای استقلال و پرسپولیس پیدا میشه عمره مدیریت شون بیشتر از یک سال نیست درویش باید به کارش ادامه بده و باید آجورلو هم به سمت خود برگردد تا شاهد رویاروی دو تیم با قدرت بیشتر باشیم قهرمانی برای پرسپولیس دیگر معنایی نداره وقتی استقلال حرفی برای گفتن نداره
  • حسین IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    گل ممد مو قشنگه کجا باشه بهتر از تیم سرخ،با کمک همسایه ها و بر و بچ قهرمانی های پاک و طاهر!به دست آمد و خواید آمد،دیگه چی مخه که ناز میاره،.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی