نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۱۸۰ درجه چرخش در استقلال؛ ساپینتو سرمربی آبی‌ها می‌ماند!/ پیشنهاد تازه به سرمربی جنجالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با نشستی که میان اعضای هیئت مدیره برگزار شد نگاه باشگاه استقلال در مورد کادر فنی تیم تغییر کرد.

اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در نشستی که با هم داشتند، به طور دقیق تر کارنامه ریکاردو ساپینتو را مورد ارزیابی قرار دادند. اگر چه ریکاردو ساپینتو از سه گانه تنها سوپر جام را به دست آورد و لیگ برتر و جام حذفی را از دست داد اما وی در هر دو جام مدعی قهرمانی بود و از سویی در شرایطی دستش از رسیدن به جام کوتاه شد که هیچ نقشی در بستن تیم نداشت و نتوانست حتی در تعطیلات زمستانی هم بازیکن بگیرد. از سویی باشگاه نزدیک به ۶ ماه به تیم پول نداده بود و تغییر پی در پی مدیر و حذف از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم کار را برای ریکاردو ساپینتو سخت کرده بود تا جایی که روزبه چشمی بارها و بارها در مصاحبه‌هایش گفت؛ هر تیم دیگری جای ما بود ممکن بود هفتم یا هشتم شود.

با اعداد و ارقامی که مربیان ایرانی برای عقد قرارداد به باشگاه استقلال پیشنهاد می‌دهند، شاید باشگاه استقلال بار دیگر ریکاردو ساپینتو را به‌خدمت بگیرد. البته شرط باشگاه استقلال برای اجرای سال دوم قرارداد این است که قرارداد این مربی پرتغالی به همان اندازه که در قرارداد ابتدایی اشاره شده اضافه شود. قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال ۶۰۰ هزار دلار بوده که با افزایش ۲۰ درصدی ۷۲۰ هزار دلار می‌شود.

با نظر باشگاه استقلال اگر این قرارداد تمدید شود، ریکاردو ساپینتو در فصل دوم حضور در استقلال می‌تواند مثرثمرتر باشد. البته رای کمیته انضباطی علیه ریکاردو ساپینتو می‌ماند که باشگاه استقلال امیدوار است، این رای در کمیته استیناف تقلیل پیدا کند و باید منتظر ماند و دید که آیا پیشنهاد باشگاه استقلال با نظر مثبت ریکاردو ساپینتو مواجه می‌شود یا نه. البته که باشگاه برنامه‌هایی برای تغییر در کادر فنی و مدیریتی برای حفظ حاشیه‌های ریکاردو ساپینتو خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • امیر IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    فصل بعد هم اگر استقلال دستش دوباره به جام نرسید نگویید چرا !
    • تاجی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
      وقت رو تلف نکنید و سریعا تکلیف سرمربی باید روشن بشه تا با نظر سرمربی بازیکنای مورد نظر جذب بشن ... به خدا قسم 80 درصد راه قهرمانی پیش فصل و زمان یارگیریه باور کنید لنگ قهرمانی رو تو پیش فصل زمانی که هر بازیکنی که یحیی خواست درویش گرفت ولی استقلال یه ماه مونده به لیگ تازه داشت سرمربی انتخاب میکرد... فصل قبل مجیدی خودش تیمو بست دیدید چیشد ... چیزی که کاملا مشخصه خیلی از بازیکنا اصلا در حد استقلال نیستند ... به نظر من ارزش داره یه فصل دیگه به ساپینتو فرصت داد البته به شرطی که قیمتشو بالا نبره و خودش تیمو ببنده مگر اینکه یه خارجی خیلی بهتر و درجه یک بیارن ... از بین ایرانیا مجیدی که قرارداد داره میمونه فقط نکو ... اسم رحمتی و الهامی هم نیارید که شوخیشم قشنگ نیست
  • ناشناس IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    بهترین گزینه ساپینتوست خدا کنه بماند
  • کلنگلیس IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    ساپینتودیگه نمیادایران واینومدیراهم خوب میدونن وبااین دروغهادارن زمانمیخرن تااززیرفشارخارج بشن
  • اسطوره الاساطیر IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    سلام لطفا آقای محمد نوری رو جزو گزینه های سرمربیگری استقلال قرار بدید.
    • شمسعلی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
      😂😂😂😂 فنونی زاده هم خوبه
    • کلنگلیس IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
      هم محمدنوری هم آقای فنونی زاده هردو حاظرند درخدمت شما وخانواده محترمتان باشند لطف کنید آدرس بدید درخدمتتون باشند🤣😂🤣😂
  • MIS قرمزته IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    این یعنی اطمینان مافیا از ماستمالی حکم محرومیت ساپینتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی