نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
می‌خواستم به پرسپولیس بیایم ولی رحمتی اجازه نداد/ با قرض و بدهی هزینه رضایت‌نامه‌ام را جور کردم
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای آن‌که بتوانم رضایت‌نامه بگیرم خانه‌ام را فروختم تا پول انتقالم به پرسپولیس را فراهم کنم. اینجا جای تفریح و استراحت نیست و همیشه باید بهترین بود.

فرشاد فرجی به حضورش در پرسپولیس اشاره کرد و یادآور شد: سالی که می‌خواستم به پرسپولیس بیایم رحمتی احازه نداد و مجبور شدم تا نیم فصل منتظر بمانم. نیم‌فصل شد اما چون پول جابجایی نبود خانه‌ام را فروختم و با قرض و بدهی هزینه رضایت‌نامه‌ام را جور کردم تا شرایط حضورم در پرسپولیس مهیا شود.

وی ادامه داد: در تیم احساس خوبی داشتم و جو بسیار صمیمی در تیم حاکم بود، در پرسپولیس هر روز باید تمرین کرده و فشار سخت تمرینات را هم تحمل کنید؛ اینجا جای استراحت نیست و فقط باید تلاش کرد تا بهترین باشی.

او تصریح کرد: گل‌محمدی شخصیت آرامی دارد و همین آرامش را هم به بازیکنان انتقال می‌دهد اما هیچکس نمی‌داند ما در پرسپولیس چقدر زحمت می‌کشیم. پرسپولیس اگر قهرمان شده مزد زحماتش را می‌گیرد و تمرینات ما به گونه‌ای است که فشار زیادی به بازیکنان وارد شده و میسر سختی را طی کرده‌ایم تا فاتح دو جام شویم.

فرجی تاکید کرد: مشکلی که الان فوتبال ما با آن مواجه شده این است که تیم‌های عربستانی به دنبال جذب بازیکان مطرح و به‌نام دنیا هستند اما در فوتبال ما به جای حمایت سقف قرارداد گذاشته و محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کنند که خوب نیست و دست و پای بازیکنان را می‌بندد. این مسایل باعث می‌شود پشت‌پرده‌های فوتبالی بیشتر شود و نباید وارد این مسیر بشویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • خوانسار IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    پس پول بیت المال را ملیاردی بدنند بازیکنان ... چون تمام تیمها فقط بجز بعضی معدود بنوعی دولتی هستند وحمایت دولت را دارند وپول بیت المال است وملت درفقرند خودمون را با عربستان مقایسه نکنیم اونجا وضعیت کشور وملتشون را با وضعیت ملت اینجا مقایسه کنید اینجا مملکت بکام مسئولین کاخ نشین وآقا زادشونه وفسادبیدادمیکنه واینم وضعیت کشور وملت
  • رضا IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    درود بر شرفت که عالی گفتی،من معلم یا هر کارمند یا کارگری باید برا حقوق ماهیانه ۱۰ تا ۱۵ میلیون زحمت بکشیم که وقتی سط وام ازش پرداخت میکنیم چیزی زیادی برا خرجی نمی ماند ،ولی بازیکن فوتبال ،قراردادمیلیاردی و حقوق ماهیانه و پاداش بالا بابت بازی کردنش که یه تفریح براش هست ،باید بگیره میخوام بدونم سودی که یه معلم به مملکت میرسونه با سودی که یه فوتبالیست برا مملکت میرسونه با هم مقایسه کنید کدام بهتره
    • ایران IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
      برو فوتبالیست شو، چرا مسائل رو قاتی میکنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی