نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
یاغی استقلال منتظر تعیین تکلیف ساپینتو/ آن مرد بماند من نیستم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صحبتهای سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر مشخص کرد ابوالفضل جلالی همچنان علاقمند است در استقلال بماند.

در روزهای بعد از دربی فینال جام حذفی عنوان شد که ابوالفضل جلالی با حضور در محل سازمان لیگ قرار داد خودش با این باشگاه را فسخ کرده است. در همین حین شایعاتی مبنی بر پیوستن این بازیکن به تیم پرسپولیس و یاغی شدن این بازیکن شمالی مطرح شد اما ظاهراً ابوالفضل جلالی همچنان دوست دارد در تیم استقلال بماند.

حجت کریمی در تازه‌ترین اظهاراتش درباره جلالی عنوان کرد امروز قرار است با او و مدیر برنامه‌هایش نشستی داشته باشد تا درباره آینده فوتبالی این بازیکن صحبت کنند.

با توجه به اینکه ساپینتو هنوز تکلیفش را با استقلال روشن نکرده جلالی اعلام گفته در صورت ادامه همکاری ساپینتو با استقلال، چون نمی‌تواند برای این تیم بازی کند و مسابقات حساس جام ملت‌های آسیا در پیش است به همین خاطر دوست دارد جایی بازی کند که بتواند در مسابقات حضور داشته باشد.

با این شرایط در صورت عدم توافق ساپینتو با استقلال، احتمال اینکه جلالی فصل آینده دوباره به استقلال برگردد و با این تیم به مسابقات بیاید بسیار زیاد است.

ناگفته نماند؛ تکلیف استقلال و ساپینتو ظرف روزهای آینده تا پایان هفته جاری مشخص خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کلنگلیس IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    خداجواب قربانزاده ی لنگی روبدهد که باهمفکری وهمکاری میثاقی ضربه ای به استقلال زد که حالا حالاها نتونه کمرراست کنه چطور تا آجرلو وفتح الله بودند پول استراپرداخت نشد چطور هنوز همراه اول پول استقلالرو نداده وقربانزاده لنگی هیچ حرفی نمیزنه چرالنگ این همه دلار برای بازیکنان بی خاصیت خارجی داد قربانزاده صداش درنیومد منیعی حرف خوبی زد که بعدازقهرمانی بدون باخت استقلال قربانزاده توباشگاه استقلال برای مدیران استقلال کری میخونده ومیگفته کاری میکنم رنگ قهرمانی که هیچ رنگ رفتن به آسیاروهم نبینین والان هم فقط دنبال درست کردن حاشیه برای تیمه مملکت هم که ول معطله وهیچ کس نیست بااین مفسد برخوردکنه ...به امید بازگشت عدالت به جامعه وورزش انشاالله
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    ساپینتو به درد نمیخوره . 4 ماه که محرومه در طول بازیها هم حداقل 6 بازی محروم میشود این میشود نیم فصل تازه باز هم باید بازیکنانی امثال سلمانی که اصلا معلوم نیست کی او را فوتبالیست کرده فیکس میمانند و جلالی هم مجبور است به تیم دیگری برود .ضمنا این مستر ساپینتو سر بزنگاه مثل فینال حذفی دیوانه بازیش گل میکنه وتیم را نابود میکند . کسانی هم که موافق ماندن او هستند انگار خواب بودند که از 18 امتیاز با رقیبان مستقیم 4 امتیاز گرفته ودر عرض یکماه دوبار به دشمن خونی باخته.افرادی که از او دفاع میکنند حقارت طلب هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی