نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۳۱
برانکو و یحیی گلمحمدی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ به خبرورزشی گفت: به یحیی گل محمدی تبریک می گویم. او تیم خوبی بست و نفرات خوبی جذب کرد و قهرمان هم شد.

هواداران پرسپولیس از برانکو که ۷ جام برای تیمشان گرفته خاطرات بسیار خوبی دارند. برانکو در حالی که پنجره‌های پرسپولیس بسته بود با ۱۰ بازیکن این تیم را به فینال آسیا برد و یک‌بار هم مثل یحیی هر سه جام را فتح کرد. خیلی‌ها عقیده دارند تیم او بهتر از تیم فعلی پرسپولیس فوتبال بازی می‌کرد هرچند که این تیم هم ویژگی‌های زیادی داشت.

بهترین سرمربی تیم پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر، عنوان نظر سنجی خبرورزشی بود که برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق و کروات پرسپولیس عنوان نخست را با ۵۵ درصد آرا در مقابل ۳۳ درصد یحیی گل‌محمدی به خود اختصاص داد. به همین بهانه با برانکو صحبتی انجام دادیم که خواندن آن خالی از لطف نیست. مصاحبه ما با سرمربی سابق پرسپولیس را با این توضیح بخوانید که مثل همیشه دوست خوب و یاور خبرنگاران ورزشی، رضا چلنگر زحمت ترجمه آن را بر عهده داشت.

ابتدا می‌خواهیم بپرسیم چه زمانی از قهرمانی پرسپولیس باخبر شدید؟
می‌توانید از همین رضا چلنگر بپرسید که یک دقیقه بعد از بازی پرسپولیس و نساجی مازندران، به رضا زنگ زدم و تبریک گفتم!

جدا؟
(چلنگر جواب می‌دهد) راست می‌گوید! برانکو یک دقیقه بعد از بازی با نساجی زنگ زد و قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفت.

فکرش را می‌کردید پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود؟
چرا که نه؟ به یحیی گل‌محمدی تبریک می‌گویم. او تیم خوبی بست و نفرات خوبی جذب کرد و قهرمان هم شد. خیلی خوشحالم پرسپولیس با شایستگی قهرمان لیگ برتر شد.

شاید ندانید اما بهانه تماس ما با شما، نظرسنجی خبرورزشی در خصوص بهترین سرمربی پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر است. شما با ۵۰ درصد آرا پیش‌تاز شدید و...
از خوانندگان پرسپولیسی خبرورزشی تشکر می‌کنم. روزنامه خبرورزشی قدیمی‌ترین روزنامه ورزشی است که همیشه من با علاقه خاصی در ایران آن را دنبال می‌کردم. ما برای هواداران فوتبال بازی می‌کنیم و امیدوارم لایق این نظر مخاطبان و پرسپولیسی‌ها باشم.

برانکو روی نیمکت

شما بعد از ۳ قهرمانی در لیگ برتر و ۷ جام از پرسپولیس رفتید و حالا هم یحیی گل‌محمدی ظاهرا چنین تصمیمی گرفته است. نظری ندارید؟
من نمی توانم درباره تصمیم یحیی گل‌محمدی نظری بدهم. مربیگری در پرسپولیس کار شیرین اما سختی است. انتظارات به درستی بالاست و شما باید همیشه قهرمان شوید. امیدوارم یحیی گل‌محمدی بماند و باز در پرسپولیس قهرمان شود.

تیم ملی ایران با امیر قلعه‌نویی یکی از نامزدهای قهرمانی جام ملت‌های آسیاست. در این رابطه صحبتی ندارید؟
(می‌خندد) من دوست دارم عمان و ایران به فینال جام ملت‌های آسیا برسند. به هر حال چون سرمربی تیم عمان هستم اول دوست دارم عمان قهرمان شود و بعد تیم دوم من ایران است!

ولی تیم عمان در گروه سختی قرار گرفته است. شما با عربستان سعودی، تایلند و قرقیزستان هم‌گروه شده‌اید. عربستان که می‌دانید یکی از مدعیان قهرمانی است؟
عمان جلوی عربستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ با بدشانسی مواجه شد. ما به درخشش گلر عربستان و بدشانسی خودمان یک بر صفر باختیم. حداقل ۳ موقعیت گل و یک دروازه خالی را نزدیم و نشان دادیم ترسی از هیچ اسمی در آسیا نداریم. الان هم می خواهیم با همه قدرت در جام ملت‌های آسیا حاضر شویم.

به عنوان سوال آخر دوست ندارید به ایران برگردید؟
دوست دارم برگردم ولی مالیاتم را ندادند و به همین خاطر نمی‌توانم به ایران بیایم و دوستانم را ببینم! (رضا چلنگر توضیح می‌دهد) اصل مبلغ مالیات برانکو حدود ۴میلیارد تومان بود که حالا فکر کنم دو یا سه برابر شده است. این پول باید از طرف باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌شد که هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • آریا US ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    برانکو همیشه در قلب هواداران پرسپولیس ماندگاره❤ هر چی جام بود رو درو کرد و تیم رو با ۱۰ نفر برد فینال واقعی آسیا!!! گزینه اول مربیگری فصل آینده خود یحیی باید باشه؛ اگر هم نموند؛ فقط برانکو میتونه تیم رو قهرمان کنه❤❤❤🏆🏆🏆
    • ساپینتو شیردل IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
      این شش تا نظر مخالف چی میگه
    • ساپینتو شیر دل IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
      پرسپولیس مگه هوادار هم داره؟ محبوب یه سری اقلیت باشی که بدرد نمیخوره
  • کیسه عروس آسیا DE ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    برانکو معمار پرسپولیس مدرن امروز! پایه گذار گلات که خار چشم خیلی ها شده و اولین مربی که پرسپولیس با دست خالی به فینال واقعی آسیا رسوند! فینالی که حسرت دوچرخه سواران متخصص هست😝😝😝😝 لعنتی های دوستاره بعداز دوران چارجانبه شدن عروس ۶تایی العین😝😂😂😂
  • Meysam IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    برانکو کسی که اقتدار رو به پرسپولیس برگردوند .یادمون میاد یحیی در مقطع اول مربیگریش در پرسپولیس با اونهمه ستاره نامدار از جمله عابدزاده ،ماهینی ،کریم انصاریفر ،سید جلال ،کیا ،کریمی ،کاظمیان ،نوری ،معدنچی ،پولادی ،حقیقی ،نوروزی ،رضایی و ...هیچ عنوانی به دست نیاورد و در پایان فصل خداحافظی کرد .چون تیمی با ذهنیت بازنده رو تحویل گرفته بود .
  • عباس IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    امیدواریم که یکبار دیگه بتونیم تو ورزشگاه آزادی با صد هزار تماشاگر ارتش ســـــــــــــــــــرخ ایسلندی تشویقت کنیم!!✌🏻♥♥😎
    • اقلیت لنگی IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
      خخخخخ 100 هزار؟ همین 10 درصد رو پر کنید بقیه پیشکش
    • احمدرضا IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
      می بینم که کیسه کشان از غار بیرون امدند خخخخ
  • اکبر IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    همه جا به تیم برنده دست نمیزنن وامیدوارم آقای درویش کمک کنند و تیمی ببندد که آبروداری کند در آسیا.
  • محمدرضا IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    یک جنتلمن و انسان دوست‌داشتنی ممنونم به خاطر همه روزهای خوبی که برای ما رقم زدی
  • رسول IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    عشقی برانکو یحیی رفت قطعابرانکومیاد بازم جام درومیکنه وشک نکنیدقهرمان اسیامیشه قلب هواداران عشقپولیس برانکوبیا مالیاتت درس میشه بامدیرخوب وتوانمندی مث درویش عزیزوشریف وباصلابت
  • عشقپولیس❤️❤️❤️ IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    عاشقتیم پروفسور برانکو❤️❤️❤️
  • پ.مثل پرسپولیس IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    برانکو یه مربی با دانش روز و متین و باوقار که نشون داد مربیگری حرفه ای یعنی چی برعکس بعضیها که آبروی تیم رو هم می برند مثل مربی کیسه .
  • حجت جمالی IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    پروفسور برانکو معمار پرسپولیس با قهرمانیهای سریالی
  • علی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    سلام من یک سوال دارم برانکو میگه دوست دارم عمان و ایران بیان فینال اخه عمان چجوری شانس برا خودش میبینه گروهش انصافا بد نیست فقط عربستان قویه ولی درادامه حتما وا میده... ایران شانس قهرمانیش بالاست من پیش بینی میکنم عمان از گروهی میره بالا ولی بعد حذف میشه.دوم احتمالم اینه ژاپن حذف بشه فینال بین ایران و عربستان باشه اگر تو حذفی بهم نخورن که دیگه همه چیز تغییر میکنه امسال ایران تیم عالی داره اگر بخواد قهرمان شه امسال سالشه .... قهرمان ایران پاینده ایران
  • ساپینتو شیر دل IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    ریکاردو ساپینتو لایک برانکو ایوانکوویچ دیسلایک
    • استقلول US ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
      تو دیوونگی ساپینتو ۲۰۰۰ تا لایکم براش کمه🤣🤣 طفلک بدون جام از ایران فرار کرد🤣🤣🤣🤣
  • مجتبی پرسپولیسی قدیمی IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    با سلام اینکه برانکو برای تیم محبوبم زحمت زیاد کشیده و مربی درجه یکی بوده هیچ جای بحثی نیست و کلا ما از او سپاسگزاریم و با قهرمانی هایی را که آورد خیلی حال کردیم فقط خواستم موردی را توزیع دهم که اگر تمام هواداران دوران علی پروین در این نظرسنجی شرکت می‌کردند قطعا علی پروین در صدر قرار می‌گرفت دوستان ببینید متاسفانه یک سری از هواداران عزیز آن دوران فوت کرده اند یک سری از هواداران عزیز پیر شده اند یک سری هم اصلا دنبال اینترنت و سایت گردی و این داستان ها نیستند خود من هم ۵۶ سالم است که در این نظرسنجی شرکت کردم و غیره الآن اکثرا از هواداران جوان و امروزی هستند که اصلا نه بازی‌های دوران علی پروین را دیده‌اند و نه که آن زمان بوده‌اند و من اعتقاد دارم این نظرسنجی ها باید در دوران خود باشد اگر نظرسنجی ها برای دوران خود باشد با اختلاف زیاد پروین محبوب‌ترین بوده و هست زنده باد پرسپولیس کبیر
  • رضا CA ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    پروین از همه بازیکنای امروز بهتر بود
  • لغران لغری زاده IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    تیم لنگ تیم حکمت این جام‌های جعلی و اهدایی گوارای وجودت؛؛ و لنگ ها بدانید که اگر تیم استقلال ثبات داشت مثل تیم شما یعنی هر شش ماه یک مدیر عامل و هر سال یک سرمربی عوض نمی کرد تو سالیان شما در خواب میدید قهرمانی را در بیداری چیزی نصیبتان نمی شد؛؛

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی