نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
صدای مردم درآمد؛ زندگی در کنار استادیوم کابوس است/ روزهای مسابقه در خانه‌های خود زندانی می‌شویم!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

افرادی که در نزدیکی استادیوم لسترسیتی زندگی می‌کنند از سر و صدا و هرج و مرج در منطقه شکایت دارند.

ساکنانی که در کنار زمین باشگاه سابق لیگ برتر زندگی می‌کنند می‌گویند از آن متنفرند و با مشکلاتی نظیر بسته شدن جاده‌ها، ترافیک و سر و صدا دست و پنجه نرم می‌کنند. هزاران هوادار خانگی و خارج از خانه هر هفته برای تماشای بازی لسترسیتی، قبل از سقوط از لیگ برتر در ماه گذشته، به استادیوم کینگ پاور می‌آمدند.

اکنون مردم محلی در اطراف زمین فاش کردند که در روزهای مسابقه در خانه‌های خود زندانی می‌شدند. شانن کامارای ۲۶ ساله، مادر سه فرزند، گفت: «وقتی فوتبال در جریان است وحشتناک است. خیابان با عبور صدها نفر در هنگام خروج مسدود می‌شود و آنها فریاد می زنند و سر و صدای زیادی ایجاد می‌کنند. گاهی اوقات که مسابقه‌ها دیروقت برگزار می‌شود بچه‌ها از خواب می‌پرند و اذیت می‌شوند. یک بار یک نفر در خیابان راه می‌رفت و سطل‌ها را لگد می‌زد و پلیس در همان نزدیکی بود اما کاری انجام نداد. من سه سال است که اینجا هستم و واقعاً دلم می‌خواهد به جای دیگری نقل مکان کنم.»

یک زن گفت: «بدترین چیز محدودیت‌های ترافیکی است. این کابوس من است. مثل این است که در خانه خود گیر کرده‌اید و نمی‌توانید آن را ترک کنید.» یکی دیگر از ساکنین منطقه گفت: «روزهای بازی به هیچ وجه نمی‌توانید ماشین را پارک کنید. این بدترین خیابان لستر است.» و دیگران به آشغال ریختن عده‌ای از هواداران و فحش و دعواهای گاه و بی‌گاه و هرج و مرج در منطقه اشاره کردند. و در عین حال، ساکنان دیگر با تاکید بر ایستگاه‌های اتوبوس محله، بیمارستان و پارک‌ها، به سمت روشن قضیه نگاه کردند و گفتند زندگی در اینجا آنقدرها هم بد نیست.

این مطلب را هم بخوانید: خوش‌شانس‌ترین هوادار فوتبال؛ وقتی بالکن خانه‌ات گوشه ورزشگاه است!/ تماشای بازی‌ها بدون نیاز به خرید بلیت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی