فرمان ماشین، هدیه جالب از سوی دزدها به سرمربی قهرمان! +ویدیو
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوچانو اسپالتی سرمربی ناپولی با یک هدیه غافلگیرکننده از سوی سارقان شهر رو به‌رو شد.

لوچانو اسپالتی بعد از قهرمان کردن ناپولی به چهره ای محبوب در نزد مردم ناپل تبدیل شده است. او به واسطه این موفقیت در هر نقطه از شهر که پای بگذارد مورد تحسین و تقدیر قرار می‌گیرد؛ سرمربی باتجربه ناپولی به تازگی هدیه ای غیرمنتظره و بسیار عجیب از یک گروه هوادار ناشناس دریافت کرد.

اسپالتی فرمان خودرویی را به عنوان هدیه دریافت کرد که دو سال پیش به سرقت رفته بود. ماشین او در سال ۲۰۲۱ به دنبال نتایج ضعیف ناپولی به سرقت رفته بود و حالا با توجه به شرایط موجود دوستان دزد موضع متفاوتی از خود به نمایش گذاشته فرمان ماشین را برگرداندند.

دو سال پیش خودروی اسپالتی به سرقت رفت و ماهها بعد یک پیام در مورد آن منتشر شد که در آن آمده بود: «وقتی ناپل را ترک کردی، فیاتت را برخواهیم گرداند. او در آن مقطع در پاسخ به دزدانی که ماشینش را به سرقت برده بودند گفته بود: «می‌خواهم ببینم آن را در چه وضعیتی قرار است به من پس بدهند. این ماشینی است که کیلومترها با آن پیموده و لحظات شیرینی را پشت سر گذاشته‌ام.»

سرمربی ۶۴ ساله ناپولی که از چند هفته پیش جدایی قطعی خود را اعلام کرده بود حال می‌تواند در حالی از تعطیلات خود لذت ببرد که فرمان ماشین مورد علاقه خود را بعد از دو سال به نشانه دوستی از دزدان ناپل دریافت کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی