نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مصاحبه خطرناک وزیر ورزش درباره وضعیت مالکیتی پرسپولیس و استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان یک بار دیگر در مصاحبه اش تاکید کرد که تیم های استقلال و پرسپولیس دولتی هستند و زیر نظر وزارت ورزش و جوانان به کار خود ادامه می‌دهند.

حمید سجادی در مصاحبه اش در حاشیه نشست دولت در مورد تیم های استقلال و پرسپولیس گفت:« ما در اینجا می‌خواهیم درباره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تصمیم‌گیری کنیم زیرا این دو باشگاه حاکمیتی هستند و دولت آنها را حمایت می‌کند و به نوعی دولتی هستند و با باشگاه‌هایی مانند سپاهان و تراکتورسازی کاری نداریم و دخالتی نمی‌کنیم.»

وقتی وزیر ورزش و جوانان به طور مشترک هم از حمایت تیم پرسپولیس صحبت می‌کند و هم از استقلال بدین معنی است که هر دو تیم دولتی و هر دو تیم زیر نظر وزارت ورزش و جوانان اداره می‌شوند. این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور مجوز حرفه ای تیم ها روی واگذاری به بخش خصوصی و هم چنین تفکیک مالکیت ها تاکید دارد و بر همین اساس به تازگی وزارت ورزش و جوانان به عنوان مالک باشگاه پرسپولیس و وزارت امور اقتصاد و دارایی به عنوان مالک باشگاه استقلال نام برده شد.

جالب اینکه حجت کریمی این هفته در برنامه فوتبال برتر در پاسخ به این سوال که دوست دارد، وزارت ورزش و جوانان برای استقلال تصمیم گیری کند یا سازمان خصوصی سازی رای به وزارت ورزش و جوانان داد و گفت وزارت ورزش و جوانان متولی ورزش در کشور است.

برخی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای حاضر به امضای مجوز حرفه ای تیم پرسپولیس نشده اند. آنها می‌گویند مالکیت باشگاه استقلال و پرسپولیس یکی است. در چنین شرایطی اگر دیدید پرسپولیس همانند استقلال از جدول بازی های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد، تعجب نکنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • اس اس IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    این دو تیم نمی تونن خصوص باشن هر دو دولتی هستن البته پرسپولیس دولتی تر و تنی هست واستقلال ناتنی ، علیرغم تمام جیغ و دادهای خصوصی سازی و قربانزاده که نقش کمی در حواشی استقلال نداشت هنوز ده درصد سهام این دو تیم هم معلوم نیست چی هست دست کی هست اما قربانزاده یه جوری دست بالا رو گرفته که میخواد هیئت مدیره هم تعیین کنه که دخالت آشکار در امور وزارت ورزش و جوانان هست البته هنوز از دخالت در امور استقلال و بهم ریختن تیم سیراب نشده
  • آریا US ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    تا ۱۰۰ سال دیگه هم این ۲ تیم خصوصی نمیشن و باید شاهد گیر دادن afc به این تیمها باشیم!!!
  • پرسپولیس IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    هدف سجادی فقط ضربه زدن به پرسپولیس هست
    • لنگی نباشیم IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      بنظرم خود شما شخص حمید سجادی هستی که برای ردگم کردن چنین کامنتی گذاشتی
  • بابا مسعود و بابا حمید کیسه کش IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    بابا حمید کیسه کش میخواد پرسپولیس رو حذف کنه تا بچه های کیسه کشش خوشحال بشن. آدمین خزعبلات رو درج میکنی بعد حرف حساب رو سانسور میکنی ؟!
  • احمدبهزادی IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    اعضایی که امضا نمی کنندوسجادی هدفشان ح ذف پرسپولیس از اسیا است تا دل هواداران استقلال را شاد کنند وهمه این افرادسابقه استقلای بودن دارند.وگرنه وقتی مالکیت این دوباشگاه رسما به دونهادواگذارشده دیگراین بلواها بخاطرچیست؟
    • سامی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
      واقعا چرا باید مالکیت پیروزی به وزارت ورزش برسه که از فدراسیون و دوارن و سازمان لیگ به نوعی صاحب این تیم تلقی بشن؟ بعد هم در جشن قهرمانی تیم محبوب شرکت کنن و عکس یادگاری بگیرن؟ این فوتبال رو اگر تعطیل کنیم بهتر از این نوع واگذاری هست که مرغ پخته هم به این کار میخنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی