دو روایت در مورد انتخاب سرمربی جدید استقلال/ جنگ قدرت وزارت‌خانه‌ها به مسائل فنی کشیده است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عده‌ای معتقدند طبق قانون استقلال نمی‌تواند با هیچ مربی تا قبل از مجمع قرارداد امضا کند.

همان‌طور که قابل پیش‌بینی بود،ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال از این تیم جدا شد تا پروسه انتخاب سرمربی جدید این تیم کلید بخورد. ساپینتو هرچند تیمش نمایش‌های خوبی داشت ولی در کسب نتیجه ناکام ماند و برای تمدید قرارداد هم با استقلال به توافق نرسید. مشخص بود مدیریت فعلی آبی‌ها هم خیلی تمایلی به ادامه همکاری با ساپینتو ندارد و جدایی او از استقلال تقریبا قابل حدس بود.

در همین خصوص حجت کریمی گفت: به هواداران گفته بودیم در صورت عدم توافق با ساپینتو، تکلیف سرمربیگری استقلال را تا پایان هفته مشخص می‌کنیم. در همین راستا پس از مشخص شدن وضعیت همکاری با ساپینتو، سراغ گزینه‌های دیگر رفتیم و با دو گزینه خارجی وارد مذاکره خواهیم شد! طبق اعلام قبلی روی حرفم هستم و نمی‌گذارم مثل سال گذشته زمان از دست برود. تلاش می‌کنم تکلیف سرمربی استقلال زودتر مشخص شود؛  ممکن است یکی دو روز برای انجام مذاکرات زمان نیاز باشد اما هر چه زودتر تکلیف تیم را مشخص می‌کنم. ضمن این‌که با احترام به مربیان ایرانی، تا این لحظه مذاکره‌ای با مربی ایرانی نداشتم.

صحبت‌های سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال نشان می‌دهد فعلا نکونام گزینه آن‌ها برای فصل بعد نیست و به احتمال زیاد سرمربی بعدی آبی‌ها هم خارجی خواهد بود. با این حال در خصوص انتخاب سرمربی جدید استقلال دو روایت مختلف وجود دارد. عده‌ای معتقدند اصلا تا روز مجمع هیچ‌کسی حق امضا ندارد و کریمی و دوستانش حتی درصورت توافق با گزینه مدنظر خود باید منتظر مشخص شدن وضعیت هیئت مدیره این باشگاه در روز یکشنبه باشند.

روایت دوم از این قرار است که با توجه به علنی شدن جنگ قدرت بین دو وزارت‌خانه ورزش و اقتصاد، از طرف وزارت ورزش به کریمی دستور دادند که هرچه زودتر تکلیف سرمربی جدید استقلال را مشخص کند و قبل از یک‌شنبه پروسه انتخاب سرمربی جدید کامل شود. وزارت ورزش نمی‌خواهد قدرتش در استقلال کم شود و به نوعی جنگ با وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی را ببازد. از همین رو می‌خواهد تکلیف نیمکت استقلال را تا قبل از فرارسیدن زمان مجمع مشخص کند. به نظر می‌رسد جنگ قدرت دو وزارت‌خانه حتی به مسائل فنی استقلال هم کشیده شده و مشخص نیست کدام روایت صحیح است وتکلیف نیمکت استقلال چه خواهد شد. البته اوضاع در پرسپولیس هم دقیقا به همین شکل است. در تیم قهرمان هم دوستان مشغول یارکشی هستند و به موقع در مورد ریز جزئیات خواهیم نوشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علمدار سینایی IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    پارسال وزیر محترم نامحسوس سر استقلال را بریدن با احترام ولی متاسفانه امسال کاملا محسوس وشرعی داره سر میبره اقای وزیر واقای قربانزاده اگر خدا را میشناسید دست از سر این باشگاه بردارید این جلسه مجمعتون را جمع کنید به والله که این کارهاتون فقط نابودی این تیم واین باشگاهست نه کار دیگر اقای وزیر اگر دست از سر این تیم برنداری امسال هم خودت با کلیه این هواداران طرفی بسه دیگه خودت اقای قربان زاده دست بردارید از جون این باشکاه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی