نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
باارزش‌ترین بازیکن فوتبال جهان کیست؟/ پایان عصر مسی و رونالدو
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هالند با بیش از ۲۰۰ میلیون پوند باارزش‌ترین بازیکن جهان است. اما بهترین بازیکن منچستریونایتد در رده ۲۷ قرار دارد.

ارلینگ هالند در صدر فهرست باارزش‌ترین فوتبالیست‌های جهان قرار دارد، در حالی که دو ستاره انگلیسی نیز در بین پنج ستاره برتر قرار گرفته‌اند.

مهاجم ۲۲ ساله نروژی در اولین فصل حضورش در منچسترسیتی رکوردی باورنکردنی را پشت سر گذاشت و ۵۲ گل به ثمر رساند. او پیش از این که به تیمش در شکست ۲-۱ منچستریونایتد در فینال جام حذفی روز شنبه در ومبلی کمک کند، قهرمان لیگ برتر شده بود. و حالا اگر موفق به شکست اینتر در فینال لیگ قهرمانان شود سه‌گانه تاریخی ارزشمندی با باشگاه انگلیسی به دست خواهد آورد.

اکنون کارشناسان رصدخانه فوتبال CIES با استفاده از ارقامی مانند سن، عملکرد و مدت زمان باقیمانده قراردادها، تخمین زده‌اند که او باارزش‌ترین بازیکن فوتبال جهان است.

هالند که تا سال ۲۰۲۷ با سیتی قرارداد دارد، با ارزش نقل و انتقالاتی ۲۱۰.۸ میلیون پوند در صدر جدول قرار دارد. وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی درخشان رئال مادرید، که تا تابستان آینده قرارداد دارد و ۱۶۸.۹ میلیون پوند ارزش‌گذاری شده است، در جایگاه دوم لیست قرار دارد.

بوکایو ساکا، ستاره ۲۱ ساله آرسنال که اخیرا قرارداد جدیدی با توپچی‌ها تا سال ۲۰۲۷ بسته است، سوم شد. ارزش این مهاجم انگلیسی ۱۶۸.۵ میلیون پوند است، در حالی که هم‌تیمی او در تیم ملی انگلیس، جود بلینگام، در رده چهارم قرار دارد. ستاره ۱۹ ساله دورتموند که به نظر می‌رسد در تابستان به مادرید برود ۱۶۳.۶ میلیون پوند ارزش دارد در حالی که یکی از هم‌تیمی‌های جدید بالقوه او هم رتبه بعدی را به خود اختصاص داده است. رودریگو وینگر ۲۲ ساله رئال تا سال ۲۰۲۵ در برنابئو قرارداد دارد و طبق آخرین محاسبات ۱۵۸.۸ میلیون پوند ارزش دارد.

در همین حال، فیل فودن، ستاره بومی منچسترسیتی با ۱۴۳.۵ میلیون پوند در رده نهم قرار گرفت و ارزشمندتر از کیلیان امباپه شده است. مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن که تابستان گذشته قرارداد جدیدی امضا کرد و تا سال ۲۰۲۴ در پارک دو پرنس خواهد ماند، در جایگاه دهم ایستاد. گفته می‌شود که او ۱۴۰.۴ میلیون پوند ارزش دارد، البته اگر مادرید سرانجام موفق شود که او را به تیم خود بیاورد، ارزش او افزایش خواهد یافت.

باارزش‌ترین بازیکن فوتبال جهان کیست؟/ پایان عصر مسی و رونالدو

در همین حال، ارزشمندترین بازیکن منچستریونایتد در رده ۲۷ جدول قرار گرفت، اما او برترین گلزن شیاطین سرخ «مارکوس رشفورد» نیست. بلکه وینگر ۲۳ ساله برزیلی «آنتونی» است که تا سال ۲۰۲۸ قرارداد دارد. ستاره سابق آژاکس ۷۴ میلیون پوند ارزش دارد که ۱۰ میلیون پوند کمتر از مبلغی است که شیاطین سرخ برای او در تابستان گذشته هزینه کردند.

این مطالب را هم بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی