اصرار نکنید یحیی در پرسپولیس بماند/ ملی‌پوشان از این ۲ ستاره پرسپولیس بهتر هستند/ وقتی نمی‌توانید با برزیل و آرژانتین بازی کنید با افغانستان بازی می‌کنید!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حمید درخشان سرمربی پیشین پرسپولیس می‌گوید: وقتی نمی‌توانیم با برزیل و آرژانتین بازی کنیم باید به بازی با افغانستان افتخار کنیم!

بر اساس اعلام کادر فنی ۲۵ بازیکن زیر جهت حضور در مسابقات کافا به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، حسین پورحمیدی، وحید امیری، احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مجید حسینی، حسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، رامین رضاییان، سعید عزت اللهی، روزبه چشمی، محمد کریمی، امید نورافکن، سعید مهری، مهدی ترابی، مهدی قایدی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، رضا اسدی، علیرضا علیزاده، شهاب زاهدی و سردار آزمون نفراتی هستند که قرار است به همراه تیم ملی عازم تورنمنت کافا شوند.

در همین راستا بد ندیدیم با حمید درخشان کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس هم کلام شویم.

می‌خواهیم نظر شما را درباره لیست تیم ملی بدانیم؟
این نظر امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی است و باید به آن احترام بگذاریم. حتما نفرات شایسته ای بوده اند که به تیم ملی دعوت شده اند.

شاید برخی پرسپولیسی‌ها انتظار داشتند بیش از ۴ سهمیه در تیم ملی داشته باشند؟
علیرضا بیرانوند،  مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری و مهدی ترابی نفرات شاخص پرسپولیس بودند که دعوت شده اند.

سعید صادقی و دانیال اسماعیلی فر چه طور؟ نمی‌توانستند دعوت شوند؟
من می‌گویم این دو بازیکن، بسیار تأثیرگذار بوده اند اما شما واقعیت را در نظر بگیرید. الان رامین رضاییان و صادق محرمی‌را داریم. ضمن آن که علیرضا جهانبخش و علی قلی زاده هم هستند. البته قلی زاده مصدوم است ولی نفراتی که دعوت شده اند بهتر از صادقی و اسماعیلی فر هستند. البته این دو باید تلاش کرده و نومید نشوند. چه بسا در فصل جدید آمار این دو فوق العاده و بهتر از قبل بدرخشند و به تیم ملی دعوت شوند.

در روزهای اخیر عیسی آل کثیر هم البته مطرح شد که دعوت نشد؟
باز تکرار می‌کنم باید واقعیت‌ها را درنظر گرفت. شما در خط حمله تیم ملی سردار آزمون، مهدی طارمی‌و ... را دارید که بی رقیب هستند.

شما اگر جای امیرقلعه نویی بودید چه کسی را به تیم ملی دعوت می‌کردید؟
همین ۴ بازیکن به علاوه میلاد سرلک که به نظرم شایسته دعوت به تیم ملی بود اما باز تکرار می‌کنم باید به نظر سرمربی احترام گذاشت.

نکته بعدی خود تورنمنت کافاست. حضور ایران در این تورنمنت نه چندان معتبر چه سودی دارد؟
بحث سود و ضرر نیست. شما وقتی نمی‌توانید با برزیل و آرژانتین بازی کنید با همه احترامی که برای افغانستان و مردم دوست داشتنی و عزیز آن قائل هستم باید به بازی با تیم ملی فوتبال افغانستان هم اففتخار کنید! کاری نمی‌شود کرد و بالاخره تیم ملی باید بازی دوستانه هم انجام دهد.

به عنوان سؤال آخر می‌خواهیم نظر شما را در خصوص خداحافظی تلویحی یحیی گل محمدی چیست؟
این یک تصمیم کاملا شخصی است. یحیی گل محمدی خودش تصمیم گرفته و شاید هم نظرش عوض شود. باید به تصمیم او احترام گذاشت و برای ماندن یحیی اصرار نکرد. اصرار بر ماندن گل محمدی می‌تواند تبعات داشته باشد و فردا روز مدعی شود به زور من را نگه داشته اند. من و همه پرسپولیسی‌ها دوست داریم یحیی بماند اما اصرار نباید کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • آریا US ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    در مورد آقا یحیی یه نکته باید بگم؛ آقای درویش نظر نهایی یحیی رو بپرسید؛ اگر در پرسپولیس ماندگاره که بهتر! اما اگر واقعا تصمیمی به ادامه کار نداره؛ فورا ۱ سرمربی انتخاب کنید که از همین حالا لیست ورود و خروج رو بده تا مثل فصل گذشته ی کیسه نشیم که دیگران بازیکن خریدن و ساپینتو نخواستش! لطفا زودتر کار رو شروع کنید❤
  • 6 IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    اگر یحیی نمیمونه وقت را تلف نکنید یک مربی خوب خارجی را بیارید چون بازیهای مهم آسیایی داریم ویک مربی که علم روز با روزمه قوی باشد بدرد میخوره
  • نبی‌اله IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    حمید‌درخشان
  • تیم خاص آقازاده ها !! IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    به نظرم شرافتی که یحیی میگفت فوران کرده و خودش فهمیده در چه تیمی داشته مربیگری میکرده و چطوری قهرمانشون کردن برای همین میخواد با رفتنش قهرمانی و جامهای ناپاک رو از اذهان هواداران فوتبال پاک کاملا پاک کنه
    • ناصر IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      طی سیزده سال یه جام پاک بوده اونم شما گرفتید .اینا رو نگید مجبورید قبول کنید طرفدار یه تیم دوزاری هستید با این حرفا میخواید بگید ما منچستریم اما نمیذارن😀😀
  • مسعود IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    درود در مورد لیست تیم ملی آقای قلعه نوعی خواسته هواداران ۳ تیم بالای جدول رو از خودش راضی نگه داره اما آقای درخشان یک هزارم هم بفکر نیمکت پرسپولیس نباش ک میگی برای ماندن یحیی اصرار نشه
  • امیر IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    آقای درخشان چقدر منطقی و بدون تعصب نظر داد
  • سعید IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    اگه یحیی رفت بهتر شخص برای سرمربیگری پرسپولیس حمید خان درخشان
    • سعییییید IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      نکنه اسمت سعید درخشانه؟ از حمید درخشان نا لایق تر هم مگه داریم؟ قبل از برانکو فقط شانس آوردیم سقوط نکردیم
  • عروس العین IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    درهرشرایط یحیی باید بماند. چونکه به شرایط کل فوتبال کشور اشراف داره. واگر مربی خارجی بیارن تابیاد باجو وشرایط فوتبال ولیگ برتر اشنا بشه وزمان از دست میده تابخواد به ترکیب تیم وشرایط باشگاه اشنا بشه حداقل یک نیم فصل ازدست میده وشرایط رقابت‌های لیگ قهرمانان اسیا هم هست. گرچه خوشبختانه امسال خبری ازعروس اسیا وکیسه گل شدن خبری نیست هرسال باید انتقام عروس خانم می‌گرفتیم وامسال دیگه این فکر همراه تیم نیست که عروس ابروریزی کنه...... فقط یحیی گل‌محمدی..
  • جمال IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    آقا حمید جای شما روی نیمکت طوفان سرخ خالیه... دلتنگیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی