شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
۵ |
۰
برنامه انتخاب سرمربی استقلال تغییر کرد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برنامه سفر سرپرست باشگاه استقلال به تعویق افتاد.

حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال قرار بود بعدازظهر روز گذشته برای انجام مذاکرات با ۲ مربی ایتالیایی و اسپانیایی راهی دبی شود.

با اینحال برنامه کریمی دستخوش تغییرات شده و او برنامه سفرش را زمان دیگری موکول کرد.

طبق برنامه از پیش اعلام شده قرار است فردا مجمع باشگاه استقلال برای تعیین تکلیف کادر مدیریت این باشگاه برگزار شود و به نظر می‌رسد به همین خاطر سفر خارجی کریمی به تعویق افتاده است.

گفته می‌شود برخی مذاکرات برای انتخاب سرمربی خارجی استقلال در تهران پیگیری خواهد شد و اگر توافقی حاصل نشود، آبی‌ها گزینه‌های داخلی را فعال می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    توافقی حاصل نشود یعنی نمی خوان سرمربی درجه یک بیارن چون سرمربی درجه یک دلاری قرارداد می بنده و نه ریالی و قیمتش هم مشخصه. اگر حکومت اعتبار نمیده سرمربی خارجی بیاریم از همین الان اعلام کنید که مردم بدونن. اگه قراره جواد نکونام یا گزینه های داخلی دیگه سرمربی استقلال بشن همون بهتر که بدون سرمربی بازی کنیم. چون بدون سرمربی خارجی هیچ شانسی برای قهرمان نداریم. حتی فرهاد مجیدی هم نمی تونه امسال استقلال رو قهرمان کنه. ولی باید تو انتخاب سرمربی خارجی دقت لازم بشه که دانش روز فوتبال و تجربه کافی داشته باشه و سرعت عمل باشگاه هم مهمه چون زمان نقل و انتقالات نیم فصل هم میگذره و باید سریعا اقدام بشه
  • مملی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    سرمربی جواتیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی